abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72677484
voor Kwak.

Mijn schoonmoeder gooit een hondedrol in de container als ze spullen heeft weggedaan waar ze met moeite afstand van doet .

Hoe ging je functioneringsgesprek gister?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72677497
Sorry ik zag het helemaal voor me

[kwade kwak]En nu OPHOERE STINKafwas !!!!![/kwade kwak afwas wegbitch modus]
pi_72677623
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!

Line up:

23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
pi_72677646
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!

@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
Kwak
pi_72677663
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!

Line up:

23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
sry PF, ik heb twee feestjes bij mensen thuis....
Kwak
pi_72677816
Nja ik heb saaie vrienden...

Ik ga wel weer alleen Maar dat vind ik ook niet fijn, als meisje alleen word je snel lastig gevallen..
pi_72677877
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!

@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72677944
voor kwak ik vind je echt heel mooi en puur

goedemiddag

terug van het whiskyproeven, wat een beetje een deceptie was niet zo leuk als ik had gehoopt. Wel wat lekkere whiskies geproefd, maar verder was 't wat chaotisch en kregen we niet zo heel veel informatie.

Uit irritatie ben ik maar gaan winkelen en heb hele leuke kleren gekocht en wat make-up alleen nog geen labello.

Ik zal straks even foto's maken van wat ik heb gehaald, maar het zijn:

2 vestjes (een effen, een met paars-roze streepjes)
1 blouse met ruitjes
2 streeptruitjes
1 hello kitty trui hij is zo snoezig!

allemaal dingen waarvan ik dacht dat ze me niet zouden staan ( op de vestjes na, die zijn hier standaard..) en het stond allemaal
Ja doei.
pi_72678014
Leuk Mo! Ik heb alleen nog geen PM Maar 't hoeft niet hoor
pi_72678050
moest even teruglezen maar pm is verstuurd
Ja doei.
pi_72678275
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
over alles: het lesgeven, mn ontwikkelingsplannen, mn "hoe ga je straks verder na je contract" plannen, maar ook over mn dissertatie, en die vlot nog niet zo erg... de rest gaat allemaal heel goed. dat wel.
Kwak
pi_72678508
Mo, foto van het hello-kittyding

Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten? Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
pi_72678765
fotospam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay
Ja doei.
pi_72678871
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mo, foto van het hello-kittyding

Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten? Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
Nee ik was een beetje vaag bezig . Lees er maar overheen, weet zelf eigenlijk niet meer wat ik bedoelde en ben sociaal wat onhandig en in de war laatste week . Wel vervelend zeg, dat het zo'n pijn doet, hoe lang heb je er nu al last van?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72679126
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type

Die hello-kitty is grappig, MoBlo En ik vind dat onderste verstje ook heel tof! *houdt van vestjes
pi_72679186
alleen het blousje is maat 40, de rest 36

da's ook wel puik
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 18:46:39 #67
70532 loveli
N
pi_72679251
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Vroeger grossierde ik in tubes van dat spul. Niet de gel, want die bestond toen nog niet. Sinds ik niet meer voetbal heb ik het minder hard nodig. Mijn blauwe plekken en zwellingen gingen er echt sneller door weg.
crap in = crap out
pi_72679302
Ooh die dingen zijn echt leuk Moblo! Waar heb je die streepjesshirts en Hello Kitty vandaan?

Edit: ik zie de foto's in het H&M topic .
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type
Oh ik kan het wel hoor, heel goed zelfs, maar dan moet je me vreselijk irriteren . Zijn genoeg mensen die daar over mee kunnen praten in mijn omgeving .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72679352
is allemaal H&M

die streepjesdingen waren maar 5 euro
Ja doei.
pi_72679372
Ik had overigens precies kunnen schrijven wat Chico schreef over die arnica. Geen ervaring mee, ken wel enthousiaste gebruikers, maar mij ontbreekt geloof. Misschien volledig ten onrechte .

Dus aan mijn ervaring, en mening, heb je helemaal niets, sorry.
Ik heb daarentegen wel ervaring met de echte arnicaplant, want die groeit hier vlakbij. Zeer zeldzaam - trekt soms geitewollensokkentypes aan. Mijn moeder heeft er dan wel weer eens zalf van gemaakt - maar dan: zie boven.

Wat vervelend van je knie, CF. Hoe kom je eraan?
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:54:54 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72679445
XM, kan je mij PM'men over waar ik naar toe moet zwaaien vrijdag of maandag?

Moblo, je bent werkelijk waar een mooie verschijning.!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72680193
Met klimmen, sigme Don't ask

Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
pi_72680259
Leuk, Mo!

Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken. . Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72680512
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Met klimmen, sigme Don't ask
Vertel .
quote:
Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
Hemofiliedraagster? Sorry, net een boek erover gelezen.
pi_72680685
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgen Echt de meest enge kwalen Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.

En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan maken Maar misschien doe ik het morgen pas
pi_72680945
Zaterdagavond: Zodra lief thuis is: biertje drinken, avondeten, toetje, koffie, en dan vóór tien uur naar bed .

Ik heb klaarstaan:
  • La Chouffe
  • Reeds éénmaal op 160o gebakken patat en de frituurpan staat al op 180o
  • In een hapjespan zacht gefruitte knofloof (u.d.kn.) en ernaast een bak mosselvlees, licht met bloem bestooid - dat gaan in knoflookboter gebakken mossels worden
  • Bak gesneden zojuist geoogste sla (rucola, mosterd, paksoi) en ernaast een kopje dressing van pesto met azijnessance
  • Bak gekookte rode bietjes

Voor toe twijfel ik nog wat; ik heb halfgedroogde druiven (lekker zoet & plakkerig), magere yoghurt, magere chocoladevla (45 kcal/100gr, smaak valt niet tegen), vanillekwark en een pot bramenjam. Hiervan zijn allerlei combinaties te maken en ik weet nog niet welke het wordt.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_72680965
    Ha, daar komt 'ie!
      zaterdag 12 september 2009 @ 19:53:14 #78
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72680970
    Ik ga zo slapen, heb net gedouched, geschoren, gescrubed... gewoon quality time for myself

En nu zit ik in een trainingspak maar mooi niet dat ik nog wat ga doen

Gatver zo'n reclame banner over mijn invoerscherm

[ Bericht 17% gewijzigd door uniekhoorn op 12-09-2009 20:07:13 ]
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_72681039
    Je sokken geven licht, Uniek Mooi, zo zonder bril! Staat je goed!

Sigme, lekker avondje
    pi_72681104
    Zo, die foto heeft er wel héél kort gestaan hoor!
    pi_72681154
    leuke foto unicorn!

ik ga zo naar feestje nummer 2 (verjaardag van vrienden) en dan door naar feestje nummer 3 (triple verjaardag housewarming feestje van vriendinnen)

en dan slaaaaaaaaaaapen
    Kwak
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:01:34 #82
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72681217
    Ik heb nog een dik oog Dat is weer wat anders dan een dikke buik

Veel plezier Kwakje! Geniet ervan...

Lichtgevende sokken FTW...
      Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 20:10:37 #83
    70532 loveli
    N
    pi_72681544
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgen Echt de meest enge kwalen Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
    Komt 'ie weer, bij mij heeft het o.a. met voeding te maken. Eet ik dingen met te veel vitamine B, dan zie ik eruit als een dalmatier.
    crap in = crap out
    pi_72681723
    lekker sigme!

ik ga straks ook Mr.Mo even lekker verwennen

heb op de markt wat dingies ingeslagen en daarnet voor het eerst tapenade gemaakt (voor morgen eigenlijk).

Dus vanavond lekker wat ongezouten cashews, wat lichtgezouten pistaccio's, peppersweets met roomkaas en een klein blokje graskaas met biermosterd.

denk ik want ik vind 't eigenlijk niet zo slim maar wel lekker

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 12-09-2009 21:04:04 ]
    Ja doei.
    pi_72681789
    Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      Vis een optie? zaterdag 12 september 2009 @ 20:31:20 #86
    70532 loveli
    N
    pi_72682277
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
    Omdat 'ie zo leuk is, Blub de Buik van Sara Kroos:
    http://www.proud2bme.nl/beauty/Celebrities/Celebs_&_eetstoornissen/Sara_Kroos
    crap in = crap out
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:57:00 #87
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_72683107
    Tot zwaais de 21e Xme

Mjoh, ik ga naar bed, morgen weer half vijf!
    Goed weekend iedereen!
    pi_72683191
    MoBlo, dat soort dingen moeten echt kunnen hoor, zo nu en dan Het zijn nou niet de meest schandalige, ranzige snacks Gewoon niet teveel nemen, simpel.
    pi_72683772
    Ik heb een vaatwasser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat heb ik dus vanavond gedaan

En straks ga ik misschien naar een verjaardag !
    pi_72684051
    Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet. . Ik voel me alleen. .
    pi_72684111
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet. . Ik voel me alleen. .
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
    ?
    pi_72684149
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

?
    Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
    pi_72684359
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
    Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
    Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
    pi_72684424
    Ik ben niet mee vanwege jouw subscript. .
    pi_72684487
    DaD, ga jij nog naar een musical in NY?
    pi_72684517
    D&D, je bent een dame naar mijn hart.

Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
    Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in ).
    pi_72684546
    We hebben naar het aanbod gekeken, maar m'n vriend heeft een nog grotere hekel aan musicals en dat soort dingen dan ik. . Het enige wat ons allebei leuk leek was al uitverkocht. . We hebben nu bedacht om maar ter plekke eens bij zo'n ticket booth te kijken of er iets leuks is.
    pi_72684581
    ik kan geen muffins bakken ze worden nooit meer dan cupcakes nou ja, ik hoop dat ze iig wel lekker zijn
    Ja doei.
    pi_72684607
    Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
    We hebben al wel de ijshockey-tickets binnen Superleuk!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')