sry PF, ik heb twee feestjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar een techno feestje in Amsterdam? Ik heb vrijkaartjes!
Line up:
23:00 - 00:30: Sick & Serious
00:30 - 02:00: Gideon Bouwens
00:30 - 02:00: Wouter de Moor
02:00 - 03:30: Bart Skils
03:30 - 05:00: Ille Bitch
Oh, het ging over je scriptie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ja precies! alleen heb ik heel hard de radio aangedaan en meegezongen. met foute top 50 muziek!
@ sigme: t ging wel goed, maar omdat t toch echt over een jaar af moet gaat ze beter op me letten. ik moet nu elke vrijdag een stukje inleveren dat ik geschreven heb... en ik vind het vreselijk maar ze heeft gelijk, het is de enige manier... maar zie als een berg op tegen maandag, wanneer ik er echt mee moet beginnen. ben bang dat ik door de mand val en dat blijkt dat ik t helemaal niet meer kan (weet dat dat onzin is hoor)... ik ben dus lekker even met mezelf in strijd.
over alles: het lesgeven, mn ontwikkelingsplannen, mn "hoe ga je straks verder na je contract" plannen, maar ook over mn dissertatie, en die vlot nog niet zo erg... de rest gaat allemaal heel goed. dat wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het ging over je scriptie?
Ik denk eigenlijk dat jij wel gedijd bij discipline & regelmaat, klopt dat?
Verder twijfel ik er niet aan dat je er iets goeds van maakt, ten eerste ben je slim en kan je schrijven, en ten tweede heb je niet voor niets die hel in de USA doorstaan en tien kilo buffer gekweekt. Leer ze mores!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
Ja doei.
Nee ik was een beetje vaag bezigquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mo, foto van het hello-kittyding
Chico, ik heb een knoepert van een blauwe, beurse plek op de zijkant van mijn knie, precies bij die gewrichtsspleet waar je je kniebanden hebt zitten, en mijn knie doet flink pijn. Is het dan echt zo raar dat ik alles wil proberen, omdat ik graag snel weer wil sporten?Of begrijp ik je reactie nou niet goed?
Vroeger grossierde ik in tubes van dat spul. Niet de gel, want die bestond toen nog niet. Sinds ik niet meer voetbal heb ik het minder hard nodig. Mijn blauwe plekken en zwellingen gingen er echt sneller door weg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Oh ik kan het wel hoor, heel goed zelfs, maar dan moet je me vreselijk irriterenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, vast verkeerd gelezen dan. Ik was al verbaasd; ik vind je niet echt het sneerderige type
Vertelquote:
Hemofiliedraagster? Sorry, net een boek erover gelezen.quote:Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
Komt 'ie weer, bij mij heeft het o.a. met voeding te maken. Eet ik dingen met te veel vitamine B, dan zie ik eruit als een dalmatier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgenEcht de meest enge kwalen
Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
Omdat 'ie zo leuk is, Blub de Buik van Sara Kroos:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet.. Ik voel me alleen.
.
?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.quote:
Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |