Zonder kleding en met ontbijt (3 koppen thee, 2 boterhammen) was ik nog maar 1.4 kilo zwaarderquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tadada.
PF, misschien moet je dan even nogeens wegen, zonder kleren aan. Scheelt zomaar een kilo.
Haha, dat soort dingen werken nooit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik had mijn vriendje de opdracht gegeven om een luchtje te kopen
Noa Perle - blauwe verpakking >> Douglas >> Laat inpakken
Dus ik nog eens vragen of het gelukt was..Zegt hij.. Jaaaa dat balletje toch
En ik: is ie blauw
En hij: blauw?er zijn namelijk 6 soorten noa
Ei
Mannen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
Ja normaal is hij dus wel scherpIk heb door hem mijn vrienden haarlak & fohn leren kennen
![]()
Hij begint mannelijke trekjes te krijgen(Grapje
)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
Zo nu is mijn zelfmedelijden weer over![]()
Lucht wel op het even neer te zetten..
Ik heb familieleden die er bij zweren, maar zelf geen ervaring mee. Ik hou het op een 'met pijnstillers duurt griep 7 dagen, zonder pijnstillers een week'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Zo een kardemomcake bakken met zure room ipv boter. Ben zeer benieuwdVanavond lekker spaghetti carbonara eten. The real thing, met pancetta, ei en parmezaan
![]()
En zo kom ik dan toch nog aan mijn calorieen vandaag.
Weet iemand hier of arnica-gel echt werkt bij blauwe plekken enzo? Ik durf niet zo goed te gaan rennen met twee blauwe knieen, waarvan een vrij pijnlijk
Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuringquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is wel op z'n plaats idd :p.
@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
Maar nu toch geen ruzie meer he? (ik heb het nog wel kunnen lezen) Soms heb je gewoon zo'n dag ... maar uhm, lukt sporten wel als je ziek bent? Of ben je al niet ziek meer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok gelukkig dat hij op z'n plaats is. Bedankt voor de goedkeuring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo gaat het al een aantal dagen/weken.. Dan denk ik oké het gaaaat. En de symptomen worden ook steends een beetje andersEn dan ga ik naar Voltt en heb ik het alleen maar ijskoud
Het roeien gaat wel goed... Alleen bij hardlopen werd ik heel erg kortademig - omdat ik dat al was.. En ik heb wat meer spierpijn en zo..
Nee niet echt ruzie meer............ Ik belde nog een keer wenste hem veel plezier toe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |