abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 17:37:37 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72703572
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben het huis genomen, dus. .
Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72703737
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet! .
Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak. .

Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht. . Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 13 september 2009 @ 17:44:11 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72703783
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak. .

Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht. . Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn... .
Hahaha, herkenbaar hoor .
Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg .

Is het vlakbij waar je nu woont btw?
Niet meer actief op Fok!
pi_72703870
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, herkenbaar hoor .
Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg .

Is het vlakbij waar je nu woont btw?
Precies aan de andere kant van het centrum, aan het einde van de Aweg. Gelukkig stelt het centrum van Groningen weinig voor. .
pi_72704541
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen? Het klinkt inderdaad wel superleuk * schrijft op *
Ik zou het dan pas later door het deeg doen

*burp. Zo, de lunch zit erin Niets zo lekker als zelfgemaakte uiensoep van urenlang gecarameliseerde uien Met stokbroodjes stinkende kaas

Straks nog even m'n eclairs glazuren met witte chocolade Als ze mooi zijn geworden, zal ik een foto plaatsen. Zo lollig om die dingen te vullen! Alsof je ze injecteert

DaD, nou, da's alvast een! En die nicht kan het vast niet betalen
  zondag 13 september 2009 @ 18:07:05 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72704561
Kunnen we niet een "noorden"meet houden?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72704705
Zoveel mensen wonen er toch niet in het noorden? .
  zondag 13 september 2009 @ 18:14:47 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72704826
Wij wel

Nee,gewoon Groningen stad op die en die datum, wie komt komt
Voor iedereen in Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden enz
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72704909
't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen. .

Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie! .
pi_72704935
Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
  zondag 13 september 2009 @ 18:22:57 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72705068
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
Ja

DaD, dat zal wel wat zijn ja:*O*
  zondag 13 september 2009 @ 18:27:02 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72705223
Hebbie mijjn 3 gangen al gezien?
Vooraf: paprikachips
Hoofd: 2 witte bolletjes met 1 hamburger en saus
Na: 2 stroopwafels

???
Zodra vriendlief weg is ga ik dit soort dingen zitten te vreten
pi_72705708
Nais
  zondag 13 september 2009 @ 18:53:25 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72705979
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
Nais
Komt door zijn kinderen, anders kwam dit helemaal het huis niet in

Morgen de 5de vroege dienst dus nu even douchen en dan eindelijk 'boer zoekt vrouw' kijken
pi_72706030
Ik vrees dat mijn eclairs echt goed gelukt zijn. 8 stuks, mijn arme lijn Temeer daar mijn ene collega vast en de andere aan de lijn is
  zondag 13 september 2009 @ 18:57:27 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72706139
Hahaha, sommige mensen...

Ik had mijn schrijftolk mijn roostercode gemaild zodat zij ook kan checken wanneer ze waar moet zijn.
En ik had getypt: 'typ in < roostercode > en tadaa, daar heb je mijn rooster'
Mailde ze terug dat het niet werkte. Bleek dat ze in het zoekveld zowel mijn roostercode als 'tadaa' had ingetikt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 september 2009 @ 18:59:34 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72706223
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen. .

Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie! .
Met risotto. Hoei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72706710
Haha, lekker snugger van je schrijftolk Vik.

Ik heb vanmiddag nog warme chocomel met slagroom gehad maar ik ben daarna wel 50 minuten gaan wandelen.
Ik wandel eigenlijk nooit maar vond het nu wel lekker met het zonnetje er bij en een muziekje op.
pi_72706929
Noordenmeet? Dan kom ik ook .

Heb vanochtend een 12-km ronde gerend, en vanmiddag graszode afgeplagd. En netjes gegeten, want mijn lief is thuis. Ik ben als uniekhoorn .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 20:37:23 #220
70532 loveli
N
pi_72709959
Vanmiddag de motor gepakt en heerlijk m'n hoofd en de tank (bijna) leeg gereden.
crap in = crap out
pi_72713986
Lijstje:

O: Brinta
L: 1 boterham appelstroop, 1 boterham pindakaas, gekookt eitje
T: banaan
T: paar blokjes pure choco
T: bakje kwark
D: quesadillas met brie, mango, lenteuitjes, chilipeper
pi_72716802
hoi!

paps en mams zijn alweer een tijdje weg.

De cacciatore kip was echt heerlijk, bedankt voor de tip Maria! Al ga ik er nog wel iets meer pit aan geven de volgende keer, zoals een tikje tobasco ofzo

De trouwlocatie is helemaal goedgekeurd en ik heb mooie oorbellen van ze gehad en the Collins English Dictionary en ik heb hem net meteen gebruikt
Ja doei.
pi_72721516
Ik heb me verslapen . Was vergeten om mijn wekker aan te zetten (wat al een op zich is) en werd kwartier geleden opeens wakker. Zo he, dat is rot opstaan (met ogen nog dicht naar de badkamer, haasten met eten etc). Nu voel ik de adrenaline door mn lijf stromen, ik voorspel een dipje tegen de tijd dat ik in Amsterdam ben .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72721635
Goedemorgen!

Rustig hier, zeg. Ik moet in Leiden zijn van 11-15, dus ik ben ook zo weg. Even een lijstje:

O: vanilleyoghurt met quaker balans
L: drie boterhammen met filet A
T: boterham met filet A
D: mihoen met een groentepakket en nasi/bamivlees
T: kwart meloen
pi_72721660
Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
  maandag 14 september 2009 @ 08:14:16 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72721679
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
Haha, inderdaad.

Goedemorgen . Zo even wat dingetjes regelen en dan tegen het middaguur weer naar Zwolle . Om 18:30 thuis en als het goed is, is het eten dan klaar (of ja , dat moeten we nog maar even afwachten )
Niet meer actief op Fok!
pi_72721724
Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?

Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat.

.
  maandag 14 september 2009 @ 08:33:33 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72721840
Ahhh dat is mooi balen DaD! Het zit je niet mee wat dat betreft.

Tevens goedemorgen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72722024
Goedemorgen.

Resultaat van gisteren:
O: kliekje sojawurst
S: anderhalf uur sporten
T: vifit-drankje
T: kaastosti
D: friet, groentekroket
T: drie plakjes stokbrood met boter

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven, mozzarella en citroendressing
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: spinazie, aerpels en een eitje
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 09:04:03 #230
70532 loveli
N
pi_72722180
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?

Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat.

.
Moet je nou een maand wachten?
crap in = crap out
pi_72722314
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet je nou een maand wachten?
Ze zei dat ik morgen nog maar een keertje moest bellen. Ik heb zelf eigenlijk al zo'n beetje besloten om het dan maar door iemand anders te laten doen, want ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld word. Als dat weer 2 maanden duurt...

En ik kwam er net achter dat ik een lekke band had waardoor ik niet meer op tijd bij Pilates kon zijn. Nu zit ik te wachten tot ik naar de sportschool moet voor m'n fittest.
pi_72722488
goedemorgen

da's niet leuk DaD

wat ook niet leuk is, is dat ik gewoon NIETS ben afgevallen. Ook niets aangekomen, dat ook niet, yay.., maar toch nu maar hopen dat er wel spieren opgebouwd worden vanmiddag weer fitnessen
Ja doei.
pi_72723106
Hooi Ik ben ziek geworden na de Zumba
Nou ja, ziek, het is meer zo van hoofdpijn, overal pijn, koppijn maar dan neeeeeeet niet ziek genoeg om in bed neer te zijgen. Dus dan maar werken

En ik was 63.8 vanmorgen Ik hoop toch minstens 1 kilo vocht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72723179
En nu lees ik van koekjes en eclairs
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 14 september 2009 @ 10:13:24 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72723305
Zo, klaar . Ik trek altijd drie uren uit voor iets wat maar een uurtje kost .
Niet meer actief op Fok!
pi_72723607
en even een welgemeende voor de belastingdienst
Ja doei.
pi_72723690
Wat hebben ze gedaan Mo?
pi_72723743
'er' een zooitje van gemaakt

ik moet geld terugbetalen, omdat mijn jaarinkomen is gezet, wonderbaarlijk, naar het jaarinkomen dat ik in 2006 had, en dat was >20.000 euro.

Ja, nee, dan ontvang je geen zorgtoeslag nee, maar ik verdien nu veel minder dan de helft daarvan en nu moet ik even heel veel geld ophoesten. Idem voor de huurtoeslag dus, wat dus ook van René terug moet zeg maar (toeslagpartners zijn we). waardoor we dus even iets van 700 euro zouden moeten terugbetalen

in juli hebben we al de wijziging doorgevoerd, maar ze hebben 'helaas 8 weken verwerkingstijd', dus we moesten betalen en dan kregen we vanzelf wel een herziening en het geld terug
Ja doei.
pi_72723827
Oh lekker idd. Ik ben benieuwd wat ik moet gaan betalen dit jaar
Ook zo fijn dat ze er maar meteen van uit gaan dat iedereen dat geld wel heeft om hen terug te betalen
  maandag 14 september 2009 @ 10:42:13 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72723892
Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro ( ) zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 14 september 2009 @ 10:47:15 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72724003
Voor het eerst in een hele week verveel ik me . Nou ja, nog 5 kwartier, dan kan ik weer de trein in .

Ik ga even met gebaren oefenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72724374
Goeiemorgen...

Wat een gedoe DaD, het schiet echt niet op hè? Ga je nu toch nog deze week bij iemand anders?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72724880
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro ( ) zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen .
ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedrag en dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 11:29:35 #244
70532 loveli
N
pi_72725030
Niet dat het ideaal is, maar je hebt toch net die 2200 voor je motor ontvangen? Ik bedoel, het is klote van de BD, maar toch geen groot probleem?
crap in = crap out
pi_72725173
nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
Ja doei.
pi_72725299
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedrag en dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
ehm, maar dan heb je 1 termijn betaald, en dan na 8 weken is de wijziging doorgevoerd en wordt het weer kwijtgesacholden en krijg je die ene termijn weer terug, toch? dus das toch praktischer?
Kwak
pi_72725361
ja, nee, maar voor dit deel zit het weer anders in elkaar dat moest wel helemaal, omdat ze die rare wijziging in mijn salaris ook op andere dingen hadden doorgevoerd, waardoor ik delen van dat bedrag weer van onze gezamelijke meuk moet gaan plukken en berekenen

ach.. ze sturen 100en brieven in 4voud met foutieve shit ben het gewoon helemaal zat zou bijna zeggen: ik betaal alles gewoon zelf wel, ik hoef niets te ontvangen maargoed.. da's ook weer zoiets..
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 11:53:00 #248
70532 loveli
N
pi_72725638
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
Klopt dat het los van elkaar staat. Maar als je de keus hebt tussen weinig tijd eraan besteden en het snel afhandelen of je er over opwinden en brieven heen en weer te sturen, is de makkelijkste keus misschien beter voor je eigen rust. En de energie die je overhoudt kun je besteden aan dingen die echt belangrijk zijn. Bijvoorbeeld Phonetics
crap in = crap out
pi_72725715
En m'n vetpercentage is ook nog met 3% gestegen. . 't Zit me wel mee vandaag.

Ik lees wel online dat menstruatie daar invloed op kan hebben, dus daar ga ik dan maar vanuit...

Maarrrrr m'n conditie was echt enorm verbeterd!
pi_72725740
financiele zaken schud ik niet gewoon even van me af, aangezien ik nu eindelijk weer eens, in tegenstelling tot vroeger, het goed voor elkaar heb voor een student (wat niet zegt dat ik zomaar alles kan doen, maar wel gewoon niet rood staan en dat soort meuk), en dan wens ik niet ineens een hoop dingen te moeten gaan uitzoeken (wat ook weer tijd kost) omdat zij een fout gemaakt hebben. En dat uitzoeken moeten we gaan doen, omdat er nu met die fout te weinig en straks weer heel veel wordt overgemaakt naar de gezamelijke waar ik dus ook weer mee moet gaan goochelen yay..

maargoed, ik ga nu weg en zal het er wel niet meer over hebben klotezooi, arme bomen.. 3 brieven per issue:

-hoi, je krijgt binnenkort een aanslag
-hoi, dit is je aanslag, je krijgt binnenkort een acceptgiro
-hoi, dit is je acceptgiro

en als je pech hebt en niet zo georganiseed bent 4: je hebt niet betaald hier, nog een acceptgiro

wordt tijd dat ze dat via de mail doen ofzo
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')