Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet!quote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het huis genomen, dus..
Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak.quote:Op zondag 13 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou tof toch! En niet zo pessimistisch met je 'het gaat toch niet door'. Wie weet!.
Hahaha, herkenbaar hoorquote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet pessimistisch, dat ik om te verhoeden dat ik te enthousiast word en straks enorm teleurgesteld raak..
Al zal ik dat sowieso wel zijn, want in gedachten heb ik het al helemaal ingericht.. Een woonkamer, 2 slaapkamers, een tuintje, een schuurtje, een keuken waarin alle kastjes van mij zijn...
.
Precies aan de andere kant van het centrum, aan het einde van de Aweg. Gelukkig stelt het centrum van Groningen weinig voor.quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar hoor.
Die ene kamer in Amersfoort die ik zo graag wilde hebben had ik in m'n hoofd ook al helemaal ingericht. Heb echt flink zitten janken toen ik 'm niet kreeg.
Is het vlakbij waar je nu woont btw?
Ik zou het dan pas later door het deeg doenquote:Op zondag 13 september 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen?Het klinkt inderdaad wel superleuk
* schrijft op *
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat jij te lam bent om naar het midden des lands af te reizen, uniekje?
Komt door zijn kinderen, anders kwam dit helemaal het huis niet inquote:
Met risotto. Hoei!quote:Op zondag 13 september 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zou wel geweldig zijn om op m'n fiets naar een Slankmeet te kunnen..
Weet je wat, als dit huisje doorgaat, geef ik een housewarming voor jullie!.
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, veel gemakkelijker kan bijlezen niet worden.
Moet je nou een maand wachten?quote:Op maandag 14 september 2009 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog die arts die vandaag terug zou zijn?
Die heeft net een sterfgeval in de familie gehad en het is niet bekend wanneer 'ie weer aan het werk gaat..
Ze zei dat ik morgen nog maar een keertje moest bellen. Ik heb zelf eigenlijk al zo'n beetje besloten om het dan maar door iemand anders te laten doen, want ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld word. Als dat weer 2 maanden duurt...quote:
ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedragquote:Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal biedt de Belastingdienst wel aan om in delen terug te betalen hoor. Ik moest 53 euro () zorgtoeslag nog terugbetalen en zelfs ik kreeg een voorstel voor betaling in termijnen
.
ehm, maar dan heb je 1 termijn betaald, en dan na 8 weken is de wijziging doorgevoerd en wordt het weer kwijtgesacholden en krijg je die ene termijn weer terug, toch? dus das toch praktischer?quote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan doe je 2 jaar elke maand een bedragen dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
Klopt dat het los van elkaar staat. Maar als je de keus hebt tussen weinig tijd eraan besteden en het snel afhandelen of je er over opwinden en brieven heen en weer te sturen, is de makkelijkste keus misschien beter voor je eigen rust. En de energie die je overhoudt kun je besteden aan dingen die echt belangrijk zijn. Bijvoorbeeld Phoneticsquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dat ik dat geld heb ontvangen staat er los van. als ik dat niet had ontvangen had ik het niet zo makkelijk kunnen betalen, dus ik handel nu ook gewoon alsof ik het niet had kunnen betalen. Het is hún fout, en ik wens daar niet de dupe van te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |