abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72694625
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay
Die Hello Kitty trui is echt zo cute! En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.

Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72694637
ok

ik had mijn ouders gevraagd er om 11 uur te zijn, omdat we om 2 uur bij de trouwlocatie moeten zijn zijn ze er nog niet

en ze rijden om, met de tomtom, want ze gingen via de A12 - A50 - A15 --> centrum

nu moeten we dus over een half uur vanaf nu alweer weg fijn, alsnog lopen stressen, terwijl ik duidelijk had laten weten dat we 2 uur daar moesten zijn
Ja doei.
pi_72694677
Ze rijden toch niet expres verkeerd? Ze gebruiken zelfs tom tom...

Maar wel vervelend..
pi_72694708
Waarom moesten je ouders er om 11 uur zijn als je ongeveer half 2 weg moet? Maargoed, het is wel vervelend om te wachten als je een afspraak hebt gemaakt, vind ik ook altijd. Ik kom zelf ook áltijd op tijd (uitzonderingen daargelaten dat het openbaar vervoer tegenzit of er een onverwachte file is).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72694713
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die Hello Kitty trui is echt zo cute! En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.

Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72694714
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

22 juli 2010 pas

en ja
Oh, dat duurt nog even dan. Lijkt me spannend allemaal!

Een vriendin van mij gaat ook trouwen, op 10-10-10 - ben wel benieuwd, ze is de eerste in onze vriendenkring.
pi_72694758
Lijstje vandaag:

O: yoghurt met muesli
L: boterham paté
T: celebrations ijsje (dove caramel)
T: boterham paté
T: misschien nog iets lekkers bij de voetbalwedstrijd
D: chili con carne
T: bakje appel-kaneel vla, als er nog genoeg is
pi_72694774
Ik zou m'n vriendje wakker bellen. Heeft dat dier z'n geluid uit gedaan
pi_72695063
he bah zusje ga je naar ajax?

Dat dier P.F.?

Ik heb een dagje leren voor de boeg

lijstje:
O: sinasappel en bak yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet
T: appel
D: pannenkoeken
T: bakje kwarkpudding
pi_72695175
Ja, en ik heb er wel zin in! Op tv maak je mij niet blij met voetbal, maar alles is leuker als je er zelf heen gaat Belerend toontje is niet nodig, hoor
pi_72695217
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Totziens het volgende:
he bah zusje ga je naar ajax?

Dat dier P.F.?

Ik heb een dagje leren voor de boeg

lijstje:
O: sinasappel en bak yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet
D: pannenkoeken
T: bakje kwarkpudding
O we noemen elkaar altijd dier

lief dier/verschrikkelijk dier/ DIER
pi_72695239
TZ, volgens mij is dat best weinig! Of je moet echt heel veel pannekoeken eten.
En Vik aan de smeerpate, getver Kun je echt niets beters bedenken voor op je brood?

Ondanks de chipsvreterijen enzo van gister was de weegschaal vanochtend vriendelijk: 700 gram eraf vergeleken met gisteren. Yeah right Ik zit weer in het dalende deel van de golfbeweging

Mijn plannen voor vandaag:
O: stuk kardemomcake
T: beetje yoghurt
L: uiensoep met gruyere-broodjes
S: 35 min hardlopen (als dat gaat, met die blauwe knie)
D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden ) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
T: wijn
  Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:36:14 #163
70532 loveli
N
pi_72695256
Bluh.
crap in = crap out
pi_72695283
Hee L, wat ist?
  Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:38:10 #165
70532 loveli
N
pi_72695316
Vooral zelfmedelijden.
crap in = crap out
pi_72695388
O Ik ga dat dier persoonlijk maar even slaan want mijn was ligt nog daar..
pi_72695410
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef loveli het volgende:
Vooral zelfmedelijden.
Terechte zelfmedelijden?
pi_72695441
Ahw, wat vervelend!

Stay awaaaay from the Guylian
pi_72695457
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden ) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
T: wijn
pi_72695458
haha grappig P.F., nog nooit gehoord

Het is ajax dus dan moet dat even GB

Ja klopt op zich wel CF maar de boterhammen moeten bijv. nog want ik ben nog maar een uurtje uit bed.
pi_72695478
en ook even een kwijl voor het avondeten van CF
pi_72695515
Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
pi_72695564
Oja... Eten!

Ik heb nooit honger als ik in mijn kamer ben Want ik heb hier niet echt een eettafel. Eigenlijk is er helemaal geen eettafel.. En ik hou er niet van om niet aan tafel te eten..
  Vis een optie? zondag 13 september 2009 @ 12:47:33 #174
70532 loveli
N
pi_72695585
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Terechte zelfmedelijden?
Egopostdiarree: Mensen van wie ik het niet hoef te horen zeggen precies de goede aardige dingen tegen me, terwijl de mensen van wie ik het wil horen niet verder komen dan iets oppervlakkigs. En ik moet beslissen of ik een cursus wil gaan doen die me wel een beetje maar niet helemaal ligt. En die net niet handig is qua tijdstippen, waardoor ik andere dingen moet laten gaan. Maar het is wel weer een kans om te netwerken en andere mensen te leren kennen. Want sinds ik ben verhuisd ben ik alleen maar vrienden aan het afstoten en ik heb nog geen nieuwe gemaakt. En ik moet orde in de chaos scheppen, zowel huis opruimen als m'n tijdsbesteding normaal krijgen. En ik zit onder de puistjes, mede dankzij onderstaande.
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, wat vervelend!

Stay awaaaay from the Guylian
Dank je voor de waarschuwing, maar te laat, daar heb ik gisteren een halve doos van weggewerkt Op zich wel een overwinning dat ik 'em de eerste keer al niet helemaal op at, maar wel tekenend. M'n gewicht was historisch laag en hoppa, daar komt de chocoladebrigade.
crap in = crap out
pi_72695677
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
Donderdag ga ik badmintonnen.
Week er na op maandag ook eens naar Zumba, ben benieuwd of ik het wat vind.

Smsje gekregen gister? wacht ik PB wel even!
pi_72695708
Ik ga er van door!
  zondag 13 september 2009 @ 12:53:36 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72695773
Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"

!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_72696119
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"

!!!
Beetje.... A la het Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. topic
pi_72696709
Doei GB
pi_72697000
Huh Mijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner

Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
pi_72697085
Oh nee joh. Er is ook zoiets als rugvet! En met sporten kun je de kracht en flexibiliteit in je rug vergroten, waardoor je minder snel rugklachten krijgt! Nice, dus

Ik ga niet rennen vandaag. Ik moet even streng zijn voor mezelf Knie is nog veel te beurs. Morgen weer yoga, dinsdag pilates, en evt. zwemmen en dan ga ik in NY wel weer hardlopen. In Central Park Groot rondje is 10 km, had ik al gezien
pi_72697118
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Huh Mijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner

Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
Je hebt toch ook rugspieren . En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72697124
Ja ik heb nog wel rugvet, dat is (zowat) de enige plaats waar vet zit bij mij

En natuurlijk op de bovenbenen/heupen maar dat hoort er bij..

Hardlopen in het central park, teh awesome !!
pi_72697217
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt toch ook rugspieren . En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
Ik heb geen idee? Ik voelde het wel in m'n rug de 3e x roeien deze week! Nog even en ik kan achteruit op m'n handen en voeten staan !!
pi_72697221
PF, en natuurlijk Meneer meenemen om foto's van me te maken

Sinds ik veel sport, heb ik nooit meer lage rugpijn Weleens wat hoger, bij m'n ribben, als ik iets te fanatiek ben geweest met yoga
pi_72697290

Nog even en ik doe dit met gemak !!
pi_72698458
Koekjes bakken
pi_72699485
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
Brak (slecht geslapen) maar iig niet meer misselijk. Ik snap ook niet waar die misselijkheid vandaan kwam, ik had 2 drankjes op (verspreid over 4 uur). Ik denk dat het wat te maken heeft met die wietlucht waarin we zaten, of met het subway broodje wat we daarna aten. Echt heel naar, ik heb het ook nog nooit eerder gehad.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 13 september 2009 @ 14:43:02 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72699734
Oooh kater! Gister met vier personen 5 flessen wijn erdoor gejaagd, waarvan 3 literflessen . Voel me nu HUGE. En sommige dingen zitten ook wat strakker. Vandaag lowcarberig bezig met:

O: 1 banaan
T: bakje rauwkost
L: bakje yoghurt met klein beetje biologische muesli
T: ?
D: Twee kommen kippensoep

Even weer normaal doen. Klaar met koekjes.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72700109
Mijn lijstje:

high carb

O: 2 minikrentebolletjes en brinta
S: 130 km fietsen met onderweg: 2 mini krentebolletjes, appelkoek
L; 2 boterhammen filet a en 2 minikrentebolletjes, glas chocomelk
D: pasta met courgette, tomaat, slagroom en parmezaanse kaas
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72701149
Lijstje:

O: cruesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: spa en fruit
L: pita met shaslicksaus, ietsie geraspte kaas en salami
T: 3 kleine zelfgebakken zandkoekjes
D: kip met gegrilde paprika's en gebakken krieltjes

Heb net 3 platen met zandkoekjes uit de oven gehaald
pi_72701295
3 platen! Lekker bezig dan Daph Ik wil binnenkort weer eens van die leuke streepjeskoekjes maken, met half chocoladedeeg, half vanille.

En m'n soezendeeg zit de oven. Wat is dat toch een k**klusje om te maken
pi_72701486
Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer

Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van? Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu (hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
pi_72701654
Pf, net een half uur in de rij gestaan in de supermarkt, ik haat op zondagen boodschappen doen.
En toen stond ik naast het chips schap te wachten en heb ik toch weer een zak gekocht, waar nu de helft al weer van op is als lunch. Nice. Ik ga dit echt nooit leren.
Maar oké, morgen me maar beter gedragen en zo extra mijn best doen met Evy, komt goed.

En nog even sterkte voor Loveli, kan me voorstellen dat je je door al die dingen bij elkaar je niet helemaal vrolijk voelt. Maar een cursus is altijd wel goed om nieuwe mensen te leren kennen ja! Zijn het belangrijke dingen die je dan zou moeten laten om er toch heen te gaan?
pi_72701987
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer

Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van? Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu (hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.

Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.

Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
  zondag 13 september 2009 @ 16:59:34 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72702159
Hoi,

Heb mijzelf weer eens opgemeten
Mei - borst 97
nu - borst 92

De rest is allemaal 1 cm kwijt maar heb echt helemaal geen tiet meer waarom gaat het daar ervan af damned!?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72702519
Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72702545
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.

Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.

Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen? Het klinkt inderdaad wel superleuk * schrijft op *
  zondag 13 september 2009 @ 17:19:58 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72702937
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
ga je samenwonen? . En wat is hindernis 1?
Niet meer actief op Fok!
pi_72703472
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ga je samenwonen? . En wat is hindernis 1?
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Mo!

Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken. . Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben... .
Ze hebben het huis genomen, dus. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')