quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:Die Hello Kitty trui is echt zo cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.
Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 13 september 2009 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die Hello Kitty trui is echt zo cute!En dat terwijl ik helemaal niet van Hello Kitty hou.
Ik was gisteravond uit, maar echt laat is het niet geworden. Ik werd misselijk en heb op de terugweg fijn overgegeven
Oh, dat duurt nog even dan. Lijkt me spannend allemaal!quote:
O we noemen elkaar altijd dierquote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Totziens het volgende:
he bah zusje ga je naar ajax?
Dat dier P.F.?![]()
Ik heb een dagje leren voor de boeg![]()
lijstje:
O: sinasappel en bak yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet
T: appel
D: pannenkoeken
T: bakje kwarkpudding
quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
D: gevulde paprika's (vego, met risottorijst, rozijnen, pijnboompitten en veel verse kruiden) en een zelfgemaakte eclair toe, als ze lukken. Gevuld met mokkaroom, afgetopt met een laagje witte chocolade.
T: wijn
Egopostdiarree: Mensen van wie ik het niet hoef te horen zeggen precies de goede aardige dingen tegen me, terwijl de mensen van wie ik het wil horen niet verder komen dan iets oppervlakkigs. En ik moet beslissen of ik een cursus wil gaan doen die me wel een beetje maar niet helemaal ligt. En die net niet handig is qua tijdstippen, waardoor ik andere dingen moet laten gaan. Maar het is wel weer een kans om te netwerken en andere mensen te leren kennen. Want sinds ik ben verhuisd ben ik alleen maar vrienden aan het afstoten en ik heb nog geen nieuwe gemaakt. En ik moet orde in de chaos scheppen, zowel huis opruimen als m'n tijdsbesteding normaal krijgen. En ik zit onder de puistjes, mede dankzij onderstaande.quote:
Dank je voor de waarschuwing, maar te laat, daar heb ik gisteren een halve doos van weggewerktquote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, wat vervelend!
Stay awaaaay from the Guylian
Donderdag ga ik badmintonnen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Ben je al aan het sporten, ook? Dat kon toch weer vanaf de start van het schooljaar?
Beetje.... A la het Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. topicquote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Mark: "Ik ga even uit mijn lul brullen"!!!
Je hebt toch ook rugspierenquote:Op zondag 13 september 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
HuhMijn rug lijkt gespierder/flexibeler/dunner
Ik wist niet dat ruggen die mogelijkheid hadden? Een rug is toch gewoon een rug?
Ik heb geen idee? Ik voelde het wel in m'n rug de 3e x roeien deze week! Nog even en ik kan achteruit op m'n handen en voeten staanquote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt toch ook rugspieren. En ook op je rug kan je een laagje vet hebben. Zou het door het roeien komen dat het nu gespierder/flexibeler/dunner is?
Brak (slecht geslapen) maar iig niet meer misselijk. Ik snap ook niet waar die misselijkheid vandaan kwam, ik had 2 drankjes op (verspreid over 4 uur). Ik denk dat het wat te maken heeft met die wietlucht waarin we zaten, of met het subway broodje wat we daarna aten. Echt heel naar, ik heb het ook nog nooit eerder gehad.quote:Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jakkes, wat vervelend! Hoe voel je je nu?
Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.quote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Ja en ik snap het niet, want ik heb ze a. dikker gemaakt dan de vorige keer en b. gewoon dezelfde hoeveelheden aangehouden als de vorige keer![]()
Streepjeskoekjes? Oooooh heb je daar een recept van?Ik heb helemaal zin om te kokkerellen nu
(hele huis ruikt ook naar koekjes ^^ )
Hmm maar door het zandkoekjesdeeg dat ik gemaakt heb zit al vanillesuiker (1 zakje) in, kan ik daar "gewoon" meer bij doen?quote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ergens wel een recept, maar 't is an sich gewoon zandkoekjesdeeg. Je deelt het deeg in twee porties, door de ene helft doe je wat vanillesuiker of -extract, bij het andere bolletje doe je gesmolten chocolade of cacao.
Dan maak je bijv. plakken van het deeg, die je op elkaar legt, doorsnijdt en stapelt. Of je rolt een worst van het ene deeg, rolt er een plak van het andere deeg omheen en dan weer het andere deeg, enz.
Ziet er superleuk uit! En is wel wat werk, maar allez, 't is zondagmiddag
quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, hindernis 1 van ons misschien-nieuwe-huisje is genomen.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]ga je samenwonen?
. En wat is hindernis 1?
Ze hebben het huis genomen, dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Mo!
Zo, iedereen is naar de musical van Joseph en ik blijf ganz alleine achter. Wel met iets heel spannends waar ik het helemaal niet over moet hebben omdat 't toch niet doorgaat, maar één van de meiden die hier niet waren gaat morgen bij een ander huisje kijken met d'r vriend. Als zij dat nemen, komt hun huidige huisje vrij. Als een nichtje van haar vriend dat afwijst, mogen wij komen kijken.. Maar 't is allemaal te mooi om waar te zijn, zo, dus laat ik maar niet te hoge verwachtingen hebben...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |