Komt 'ie weer, bij mij heeft het o.a. met voeding te maken. Eet ik dingen met te veel vitamine B, dan zie ik eruit als een dalmatier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgenEcht de meest enge kwalen
Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
Omdat 'ie zo leuk is, Blub de Buik van Sara Kroos:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buikribbel is weer een beetje terug. Volgende week ff flínk voet op de rem. Het is ook *iets* rustiger en ik heb gister al allemaal salade en groentes en feta gekocht voor de lunches van volgende week, dus het zou moeten lukken!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Normaal vermaak ik me prima in m'n eentje, maar vanavond even niet.. Ik voel me alleen.
.
?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik ga wel vanavond gezellig met een groep vriendinnen eten.
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.quote:
Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gezellig, maar zij zijn nu met z'n allen naar de musical van Joseph and the amazing technicolour dreamcoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |