mijn weekend was ook al niet al te best qua eten, denk aan bier en chips enzo, maar ach na morgen doen we weer ons bestquote:Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Lekker, tzatziki.Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!
Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: glas multivitaminesap
L: 2 sneetjes brood met Milner
T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
S: fitness
D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)
Ik had al een halve liter water op...quote:Op maandag 14 september 2009 13:01 schreef shinydiscoball het volgende:
En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
Datte! Heerlijk!quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen.quote:komende woensdag het huurcontract tekenen, nichtje het huis niet wil, dus...!
Wat leuk! Toch nog wat goed nieuws vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
[..]
Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen..
Oh wat leuk!!!quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.
Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken!.
Schuurtje!quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
Dat klinkt goed allemaal!quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
Ja, eerder dan 1 november hoeft ook niet. We gaan in oktober ook nog naar New York, dus 1 leuk ding at a time.quote:Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt goed allemaal!
Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
Karmaquote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenvallen om niet voor DaD te juichen!
GefeliciNOT alvast!
Ik weet ook wel waarom het duurder isquote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
[..]
De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
heb je geen stengun in je handtasje dan?quote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!![]()
En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein.
Nee die paste er niet meer bij in mn rugzakquote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je geen stengun in je handtasje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |