abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 11:58:09 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72725773
Ze kondigen nog net niet aan dat je binnenkort een brief gaat krijgen nee . Maar beste gewoon bellen, naam noteren en dingen op een rijtje zetten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72725821
oh, en m'n tand is er weer ingezet yay!

dus kan weer breeduit lachen nu met een ander soort lijm, maar als dit ook niet houdt, moet er een nieuwe prothese gemaakt worden en da kos ook duah.. binnenkort eens uitzoeken wat de verzekering daar aan mee zou betalen...
Ja doei.
pi_72726067
Ik kreeg net weer de groeten van mijn ex (niet de meest recente, maar die van daarvoor).
Hm. Zou zijn Ethiopische bruid soms de benen hebben genomen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72727211
middag

Ik heb net tzatziki gemaakt voor vanavond en hij is erg goed gelukt ik heb nu vast wat op mn brood en als ik zo door eet is er straks niks meer over.
Vandaag geen goed eet dagje, krijg bezoek en ga gewoon lekker eten en morgen weer sporten en normaal doen

Lijstje:

O: activia, yoghurt, muesli
T: banaan
L: 2 boterham met 2 plakken kipfilet en tzatziki, wat lepels tzatziki, beker optimel
T:appel
D: ciabattabrood, tzatziki, griekse salade, kip, gebakken aardappels
T: chocolade ijs met slagroom
pi_72727357
Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
pi_72727394
En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
pi_72727409
Lekker, tzatziki. Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!

Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: glas multivitaminesap
L: 2 sneetjes brood met Milner
T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
S: fitness
D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
volkorenpasta met tomaat, knoflook, basilicum, olijfolie, paprika, broccoli, blauwe kaas en een paar vegaballetjes (vriendje krijgt hetzelfde zonder blauwe kaas en dan moet het ook nog wat voorstellen)
T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 14-09-2009 15:27:59 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72727525
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Lekker, tzatziki. Dat zou bij ons ook meteen op gaan. Zo'n dagje af en toe is best goed.
Met magere Griekse yoghurt is het trouwens helemaal niet zo ongezond!

Mijn lijstje is nog een beetje onduidelijk want we moeten straks boodschappen doen, maar goed:
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: glas multivitaminesap
L: 2 sneetjes brood met Milner
T: Activia, misschien nog een snee brood ofzo omdat we laat eten
S: fitness
D: iets in de trant van veel wokgroente, vegaballetjes en pasta/couscous/rijst
T: wijntje, gezonde hapjes (moet ik ook nog verzinnen)
mijn weekend was ook al niet al te best qua eten, denk aan bier en chips enzo, maar ach na morgen doen we weer ons best
En het is de dikke vette variant yoghurt btw, kon de magere niet vinden
Jij gaat wel voor de gezonde hapjes zie ik
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 13:08:32 #259
70532 loveli
N
pi_72727561
Weer even een egopost. M'n teamleider heeft dan wel onlangs de persoon die me onnet aansprak daarop aangesproken, maar is even vergeten dit door te spelen naar P&O. Nou ja, nu zijn ze wel op de hoogte. Ik moet ook alles zelf doen.
crap in = crap out
pi_72727684
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:01 schreef shinydiscoball het volgende:
En DaD, misschien had je niet goed gedronken toen het gemeten werd, dat scheelt namelijk best veel
Ik had al een halve liter water op...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72727810
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom is ongezond eten nou zo veel goedkoper dan gezond? Voor een bakje bramen kan ik 5 zakken chips kopen (wat ik natuurlijk niet doe). Geen wonder dat er zoveel tokkies overweight zijn.
Bramen zijn duur bij de AH, maar gratis in bossen, tuinen en parken.
pi_72728885
Ohh man, ik heb echt enorme spierpijn in de bovenkant van mijn bil. Toen ik net op mijn hurken moest om iets op te pakken wilde ik het liefste niet meer omhoog komen. Komt van de evy's die ik heb gelopen gister gok ik, al had ik hier de vorige keren nooit last van?

En nu ga ik even een nieuwe sportbroek scoren.
  maandag 14 september 2009 @ 14:08:53 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72729074
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Datte! Heerlijk!

Lijst:
O: magere yoghurt met een kiwi
T: appel
T: minneola
T: tomaat
T: peer
L: broodje met kipfilet, kom kerriesoep
T: sneetje met achterham en japalenopepers (in de aanbieding bij de Lidl )
T: biertje
D: Verse sperziebonen, gegrilde pepersteak, gegrilde groente van champignons, ui, pepers, knoflook, verse peterselie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72729391
Waarom ben ik altijd krakkemikkig tijdens mijn vrije dagen

Echt schiet weer niet op zo.
pi_72729552
zo, college 1 zit erop en zit nu in een studiemeuk ding, waar overal bordjes 'STILTE AUB' hangen en het alles behalve stil is. Heb al muziek opgezet, maar echt.. er is hier op de letterenfaculteit zo weinig mogelijkheid om in stilte even ergens aan te werken!

Zelfs in de bibliotheek hier vlakbij (niet de UB) was het gewoon niet te werken omdat de bibliothecaresse keihard zit te telefoneren

en elke keer naar de UB lopen vind ik wat te veel van het goede ok, het is niet heel ver, maar op de beta hadden we het studielandschap en daar zat iemand die ervoor zorgde dat iedereen stil was, je mocht daar ook gewoon niet praten, en voor overleg waren er andere plekken.. ga zo op de terugweg maar eens aan de balie hier vragen waarom die bordjes 'stilte AUB' er nog hangen :")
Ja doei.
pi_72729665
Dat hoorde ik laatst ook van iemand. Zij zat in de bieb tijdens de introductieweek dus daar kwamen de hele tijd van die rondleidingen met eerstejaars langs waar iemand heel luidruchtig vanalles ging uitleggen, maar toen ze er iets van zei tegen het personeel zeiden die dat ze er niks van mochten zeggen want het was geen officiële regel dat het in de bieb stil moest zijn.
pi_72729953
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 14:48:41 #268
70532 loveli
N
pi_72730015
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja bramen was een beetje een slecht voorbeeld, ik doelde meer op fruit/groente in het algemeen.
De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
crap in = crap out
pi_72730607
Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
quote:
komende woensdag het huurcontract tekenen, nichtje het huis niet wil, dus...!
Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen. .
pi_72730738
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh men. Ik ga nu even heel hard stuiteren. Ik heb een berichtje van die vrienden met dat huis, waarin staat
[..]

Ik heb d'r meteen een bericht gestuurd met de vraag of dat echt betekent dat we mogen komen kijken en het dan zelfs kunnen krijgen. .
Wat leuk! Toch nog wat goed nieuws vandaag. Op wat voor termijn zouden jullie er dan in kunnen?
  maandag 14 september 2009 @ 15:20:40 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72730819
Jaaah DaD Hoop het voor jullie!

* uniekhoorn vergeet het huiswarmfeestje niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72731056
Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.

Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken! .
pi_72731116
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, per 1 november waarschijnlijk! Die vrienden kunnen zelf 1 oktober in hun nieuwe huis.

Echt, o mijn god. Ik heb al een berichtje terug, waarin staat dat ze woensdag nog even af wil wachten, met het contract tekenen, maar daarna mogen we komen kijken! .
Oh wat leuk!!!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 15:31:55 #274
70532 loveli
N
pi_72731160
Tof!

Is er in dat huis ook genoeg ruimte voor je vriend om te schilderen? (hij schildert toch? of maakt hij andere kunst?)
crap in = crap out
pi_72731239
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 15:40:21 #276
70532 loveli
N
pi_72731380
Mooi dat sommige dingen opeens op z'n plek lijken te vallen. Ik duim voor een snelle verhuizing
crap in = crap out
pi_72731571
Ik ben al zo'n snob dat ik geen huis wil kopen met twee slaapkamers dat is te klein
(Ik heb nu ook twee slaapkamers én twee wc's, dus dat is toch wel mijn mininale eis Maar vooral dat tweede toilet op de badkamer hebben veel huizen in "mijn" prijsklasse dus niet. Stom )

Eigenlijk is het toch wel huren FTW. Maar ik wil toch wel graag een tuin en echt iets van mij en naar mijn smaak enzo. Ooit
pi_72731610
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loveli, ja, dat is het geweldige! Er zijn 2 slaapkamers, waarvan eentje wel klein, maar waarschijnlijk groot genoeg voor hem, en er is zelfs een schuurtje!
Schuurtje!
Wel een K&W topic dan openen he? Ik luf die topics, vooral die met veel voor- en nafoto's
pi_72731614
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat klinkt goed allemaal!
Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
pi_72731763
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat klinkt goed allemaal!
Je moet vast nog vanalles regelen en uitzoeken dus dan is 1 november vroeg genoeg, of niet?
Ja, eerder dan 1 november hoeft ook niet. We gaan in oktober ook nog naar New York, dus 1 leuk ding at a time. .

Er zijn nog een paar kleine onzekerheidjes (of hun contract goed is bv), dus ik juich nog niet té luid, maar we zitten er wel enorm dichtbij nu!
pi_72731841
Wat tof DaD. Gefeliciteerd!
pi_72732037
Wow wat spannend (maar toch voornamelijk alvast heel leuk) DaD

Ik had vanochtend onverwacht een pittig sollicitatiegesprek op school (voor een project). Ik hoor morgen of ik mee mag doen, meestal kan ik het wel wat inschatten maar heb nu echt geen idee of ik kans maak of niet. Ik was in ieder geval niet de enige die schrok van het gesprek, bij andere projecten was het meer voor de vorm.

Lijstje:

O: bakje yoghurt
T: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen 30+ kaas, appel en beker optimel
T: Sinasappel
T: roggebrood met pindakaas
D: pannenkoeken (nog over van gister)
pi_72732222
Wow, leuk zeg DaD.

Je eerste eigen huisje.

[ Bericht 4% gewijzigd door vergeetmewelletje op 14-09-2009 16:24:47 (feli's verwijderd ivm karma :D ) ]
  maandag 14 september 2009 @ 16:11:01 #284
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72732234
Ik kom even binnenvallen om voor DaD te juichen!

Gefeli alvast!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72732252
Nee nee, nog niet feliciteren! Dat is niet goed voor het karma!
pi_72732272
Oh ja, mijn lijstje voor vandaag:

O) 3 knäckebröd met groenteprut
L) 2 kaiserbroodjes met gezouten boter
T) Horentje met 2 bollen Italiaans ijs
T) Peer
D) Broodje falafel + komkommer/cherrytomaat salade

Beetje beroerd, maar ik ben al de hele dag aan het rond rennen en ben pas om 8 uur thuis en dan heb ik geen zin meer om te koken.
  maandag 14 september 2009 @ 16:14:34 #287
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72732327
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenvallen om niet voor DaD te juichen!

GefeliciNOT alvast!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72732585
felicitados DaD
pi_72732973
Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!

En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 september 2009 @ 16:51:25 #290
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72733450
tvp!

het kan nog net in dit topic
nu ff teruglezen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72733530
*duimt mee voor DaD voor woensdag*
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72733601
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef loveli het volgende:

[..]

De markt! Op vers zit een marge van 30%, op houdbaar maar een paar procent. En het fruit zelf kost geen drol, maar de mensen die de bramen (of wat dan ook) verpakken, vervoeren, verwerken en in de schappen zetten moeten ook betaald worden.
Ik weet ook wel waarom het duurder is
Het is gewoon een kreet uit frustratie...vooral voor studenten is het soms best moeilijk om altijd het gezondste te kiezen. En fruit blijft gewoon het lekkerste tussendoortje vind ik.
pi_72733623
Nog niet te hard juichen maar:

jeej DaD!
pi_72733659
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga DaD niet feliciteren, maar wel hopen dat het na woensdag wel kan!

En ik moet écht eens leren om (onbekende) mensen duidelijk te maken dat ik ze niet moet/dat ze hun mond moeten houden. Vandaag al 2x ongewild een gesprek in de trein .
heb je geen stengun in je handtasje dan?
pi_72734374
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heb je geen stengun in je handtasje dan?
Nee die paste er niet meer bij in mn rugzak .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 14 september 2009 @ 17:28:36 #296
70532 loveli
N
pi_72734473
Grmpf. Klussen, werken, eten snijden zonder iets te beschadigen. Probeer ik een deur open te doen, breek ik 3 nagels
crap in = crap out
pi_72734610
Yay voor de tand van MoBloo! Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile!

DaD Wat leuk!! Nog meer Yay!!

Vandaag moesten er twee jaarrekeningen af dus de directeur heeft 3 keer aan mijn bureau gestaan om te vragen of het al af was En ik was al bekaf, maar ben dus gebleven om het af te maken.. Had echt stomme foutjes gemaakt, gelukkig was het wel zo rechtgebreid, maar bluh, wat had ik graag al om 2 uur naar huis gegaan.. Slapen kan ik wel vergeten namelijk nu
pi_72734958
Ik zag vrijdag op de thuiswerkdag nog even een mail voorbijkomen waaruit blijkt dat mijn afdelinkje (ik ben coordinator tegenwoordig) vreselijk geblunderd heeft.
Ben benieuwd of ik morgen ook een echte uitbrander krijg .

Ze hebben een té ambitieuze projectkalender, maar dit is toch echt gewoon onze fout.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 september 2009 @ 18:00:05 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72735381
*duimen en wiebeltenen in de strijd voor DaD!*

Hooi! Druk weekend gehad, nu druk lesweekje, maar het gaat verder allemaal goed hier

In het kader van eerlijk ook mindere dagen vermelden, lijstje van gisteren / verjaardag van Maarten zn ouders:
O: sneetje met chocovlokken
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
T: stuk vanille slagroomvlaai + glas cola
T: handje cashews en paar chocorozijnen
D: kippensoep, twee sneetjes met oude kaas

Vandaag:
O: twee sneetjes met kaas
T: limo uit flesje
L: panini met kaas, tomaat en ham
T: aardbei-smoothie-achtig-iets
D: kip uit de oven met sla en wat krieltjes
S: Zumba
T: misschien nog vanillekwark?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72735793
Bedankt allemaal voor de niet-felicitaties. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')