Als je het zo helder zou willen houden als op de foto, met gezonde planten en vissen, moet je er behoorlijk wat tijd in steken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:42 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe druk heb je het als je geen tijd meer hebt voor vissen?
Ik ga redelijk vlot verhuizen, dus hij mag voor dit bedrag weg.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je het zo helder zou willen houden als op de foto, met gezonde planten en vissen, moet je er behoorlijk wat tijd in steken.
Brengen wordt heel lastig. Ik heb een kleine auto waar hij denk ik niet eens in past (quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Mkr het volgende:
tvp. kan je hem evt. ook brengen? (tegen meerprijs uiteraard)
Even bij de aquariumzaak wat zakken halen voor de vissen. Anders kunnen diepvrieszakken ook wel (wel even dubbel voor de zekerheid).quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Brengen wordt heel lastig. Ik heb een kleine auto waar hij denk ik niet eens in past ().
Ik heb liever dat hij opgehaald wordt.
Ik zal hem wel helemaal leeghalen, moet ik alleen even iets bedenken om de vissen in te vervoeren.
(ben nu even boodschappen doen, misschien is er als ik terug kom iemand die hem wil hebben.)
Helaas heb ik dat al een aantal keer gemerkt, maar vind het gewoon een mooie plantquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:10 schreef trovey het volgende:
Of hele schone voorraadbakken (voor het opbergen van voedsel in diepvriezer en koelkast dus liefst een paar nieuwe) met daaromheen kranten of bubbelplastic en dan in een stevige tas met een brede bodem, zo heb ik al heel wat vissen vervoert...succes met de verkoop. Je eet toch wel dat die tweekleurige planten niet echte aquariumplanten zijn? Die gaan het geen jaren uithouden in je bak...hooguit een aantal maanden voordat ze gaan verslijmen.
Labidochromis Caeruleus. Die heb ik al sinds mijn eerste 30L bakje. Toen wist ik nog niet dat het een cichlide isquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:18 schreef Schunckelstar het volgende:
even offtopic vraagje![]()
welke soort vis is die gele met die zwarte rugvin? erg mooie vis![]()
verder echt geen geld idd voor deze bak
Hij hoort oorspronkelijk bij een Juwel aquarium, maar die is lek gegaan. Toen heb ik deze huidige bak gekocht met exact dezelfde afmetingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:04 schreef Sloper het volgende:
Zit 't aquarium aan die kast eronder vast of hoort deze er helemaal niet bij?
1x per dag is genoeg hoorquote:Op zondag 13 september 2009 01:07 schreef P.F het volgende:
Dit is vast een hele domme vraag
maar hoe vaak moet je je vissen eten geven?
Ik vind ze echt leukMaar ik weet niet of ik ze bijvoorbeeld twee keer per dag eten zou kunnen geven...
Mwa, het kan ook best eens in de twee dagen.quote:Op zondag 13 september 2009 01:10 schreef mschippers het volgende:
[..]
1x per dag is genoeg hoorEen keer meer kan geen kwaad verder.
Als we een maand geleden waren geweest hadden we een deal gehad, heb helaas net een nieuwe laptop gekocht.quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef mschippers het volgende:
Mijn vriendin zit al enige tijd te vragen voor een echt aquarium (hebben nu een bol met wat guppies erin) zelf had ik vroeger piranha's.
Wat zeg je van het volgende:
Als jij de bak e.d. komt brengen en ons uitlegt wat er precies aan onderhoud naast het schoonmaken van de filter en controle van de temperatuur e.d. geef ik je er een leuke laptop voor. Ik heb die nog liggen en kan op dit moment geen 75euro ophoesten. De laptop is de volgende:
Intel Centrino 1.5Ghz
512MB
40GB 4200RPM
15.4" 1280*800
DVD spler
Onboard videokaartje
Laptop word geleverd met:
Accu (1-2uur)
Lader
Win xp pro licentie
Is zowieso meer dan 150-200 waard. Daarnaast ben jij van je aquarium af, en maak je bij mij een hele gelukkige vrouw
Precies, ik doe meestal 1x om de dag. Als ze honger hebben eten ze ook wel wat algen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook best eens in de twee dagen.
Het is eigenlijk zo: Hoe meer je voert, hoe meer ontlasting, hoe meer je moet schoonmaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |