Ik heb al een groot stuk van die cream cheese cake op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
D&D, je bent een dame naar mijn hart.
Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in).
Dat staat aan elkaar gelijk bij mij, helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
Ik had het over bakken, niet over eten.
ijshockey is zo leuk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
We hebben al wel de ijshockey-tickets binnenSuperleuk!
Ik vind het al leuk in Thialf, dus daar ga je je vast wel vermaken! Het is een lekker snelle sport, dus er valt veel te kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!
Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
Ik ookquote:
Ik heb een menselijke vaatwasserquote:
Wij hebben maar een half uurtje nodig, deur tot vertrekhal, en vliegen tegen tienen. Makkelijk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen..
Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechtenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
Butter paneer, waarschijnlijk afval-technisch gezien niet de beste keus, maar man wat lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechtenWat heb je gemaakt?
De DaD, dat rompertje is zoet
Het klonk in alle recepten ook bijzonder smerig ja, hoe dat gaat schiften.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melkDe wei, die achterblijft, is geel-groenig
En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig
).
Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
Ik ben nog aan het wachten op 5 en Rock Band Beatles.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een menselijke vaatwasser.
Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen. Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5
.
Drummen, that is.
Kom hier dan ook even melden dat het werkt, ik ook namelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Met klimmen, sigmeDon't ask
Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
al besteld?quote:Op zondag 13 september 2009 01:13 schreef P.F het volgende:
Oeh... Kijk[TK] 180L aquarium op een kast. (incl. visjes & toebehoren) vissen
Ik heb m nog niet! Hij is alleen nog besteld, krijg m morgen of dinsdag denk ik. Zal het laten weten - maar als hij vreselijk kriebelt, neem ik m niet, want wil hem juist ook kunnen dragen met alleen een shirtje/topje eronder. En ik vind 79,95 wel veel voor een kriebelend vestquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is wel op z'n plaats idd :p.
@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:Dat Hello-Kitty shirt is echt schattig! En ik vind die met die zwart/witte strepen ook erg leuk, maar had die niet een maatje kleiner gemoeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
Ik heb ook altijd blauwe plekken, maar dat is gewoon omdat ik de onhandigheid zelve ben. Ik stoot overal tegenaan (ook tegen dingen die al jarenlang op dezelfde plek staan), en ik struikel meerdere malen per dag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgenEcht de meest enge kwalen
Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.
En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan makenMaar misschien doe ik het morgen pas
Ik ben gek op musicals - vind het zooo leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
Ik ga ook naar NYC! En naar Florida! Zomer 2010.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Bob. het volgende:
DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.![]()
En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is.Ik luf de mijne ook.
Bruce.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik).
.
Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.quote:Op zondag 13 september 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Hey PPP, je kunt je posts ook editten hč?
Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geīnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan.
Eén woord: motivatiequote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
22 juli 2010 pasquote:Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wanneer is nou de grote dag, moblo?
Kijk je er al naar uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |