abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72684616
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
D&D, je bent een dame naar mijn hart.

Kan je geen troosttaart bakken? Of koekjes?
Of vroeg naar bed (ik ga zo, ik stort zowat in ).
Ik heb al een groot stuk van die cream cheese cake op. . Ik ga ook maar niet te laat op bed - ik ben op zaterdagavond altijd moet van het werken. Nog lekker even White Teeth lezen en dan diagonaal over het bed in slaap vallen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72684665
Ik had het over bakken, niet over eten .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72684682
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef sigme het volgende:
Ik had het over bakken, niet over eten .
Dat staat aan elkaar gelijk bij mij, helaas. .
pi_72684783
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's hier geloof ik ook het plan, DaD!
We hebben al wel de ijshockey-tickets binnen Superleuk!
ijshockey is zo leuk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72684904
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!

Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
pi_72685009
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me erg leuk om een wedstrijd mee te maken in Madison Square Garden!

Pff, ik moet even gaan bedenken of ik nog dingen moet regelen of kopen vantevoren, want we vliegen vrijdagochtend al
Ik vind het al leuk in Thialf, dus daar ga je je vast wel vermaken! Het is een lekker snelle sport, dus er valt veel te kijken

Vrijdag al?! En je bent net terug uit Barcelona! Lekker hoor!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72685064
Ik heb een vaatwasser !!!
pi_72685085
Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen. .
pi_72685166
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vaatwasser !!!
Ik ook

En toch was ik soms nog af
pi_72685174
DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.

En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is. Ik luf de mijne ook.
pi_72685195
Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
pi_72685250
Vaatwassers zijn puik
Ja doei.
pi_72685365

Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik ). .
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:16:02 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72685374
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Vaatwassers zijn puik
Ik heb een menselijke vaatwasser .

Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen . Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5 .

Drummen, that is .
Niet meer actief op Fok!
pi_72686203
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk hebben we ook alleen nog maar geregeld hoe we op het vliegveld gaan komen... de moeder van Do2 wil ons daar in alle vroegte wel naartoe brengen. .
Wij hebben maar een half uurtje nodig, deur tot vertrekhal, en vliegen tegen tienen. Makkelijk!

Goodbye, ik ben in juli naar Barcelona geweest! Maar vorige week zat ik in Madrid
pi_72686234
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Indiaas gekookt trouwens, en het was lekkerrrr!
En nu heb ik een shitload aan kruiden, dus nu moet ik wel vaker.
Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechten Wat heb je gemaakt?

De DaD, dat rompertje is zoet
pi_72686504
Dames, ik begeef me te bedde. Welterusten! .
pi_72687041
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de Indiase keuken fantastisch; je kunt zoveel smaken creeren met verschillende combinaties van een stuk of 10, max 15 specerijen! En heel veel spannende groentegerechten Wat heb je gemaakt?

De DaD, dat rompertje is zoet
Butter paneer, waarschijnlijk afval-technisch gezien niet de beste keus, maar man wat lekker.
De volgende keer maak ik de paneer ook zelf, eens kijken of dat wil!

En naans, die wil ik ook zelf kunnen maken! Zo lekker! Indiaas is echt mijn lievelingseten.
pi_72687151
Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melk De wei, die achterblijft, is geel-groenig En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig ).

Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
pi_72687211
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh brrr, ik heb eens zelf paneer gemaakt, zo onsmakelijk is dat! Je kookt melk en goeit er als het heel is citroensap bij. Hierdoor schift de melk De wei, die achterblijft, is geel-groenig En dan al die vlokjes wit die naar boven komen... Het ziet er zooo vies uit. De uiteindelijke kaas vond ik wel OK, vrij smakeloos (en ook heel weinig ).

Maar goed, je moet het eens gedaan hebben, zelf kaas maken
Naans zijn toch niet zo moeilijk, dacht ik?
Het klonk in alle recepten ook bijzonder smerig ja, hoe dat gaat schiften. Maar ik ben echt gek op Paneer, het is zelf vrij neutraal van smaak, maar daardoor neemt het de smaak van alle kruiden die er verder in het gerecht zitten heel goed op.

En ik heb al wel een paar recepten voor naans opgezocht, maar daar maakten ze het op de grill? En die heb ik hier niet.
pi_72687376
Oh, even iets beter gekeken en nu heb ik al 10 recepten voor naan waar ze gewoon zeggen dat het in een normale pan kan. Schele.
pi_72687677
Ja, dat dacht ik ook. Wel heel heet, zodat ze lekker zo'n klein beetje zwart worden Ik heb het weleens gedaan, in een grijs verleden.
Chapati's zijn trouwens helemaal doodsimpel!
pi_72687748
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een menselijke vaatwasser .

Net Rock Band gespeeld. Gimme Shelter van de Stones is zooo gaaf om te spelen . Vanmiddag ook al Du Hast van Rammstein gedaan in Guitar Hero 5 .

Drummen, that is .
Ik ben nog aan het wachten op 5 en Rock Band Beatles.

Heb vanmiddag nog ff GH3 gespeeld maar ik faalde weer hopeloos
pi_72687786
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Met klimmen, sigme Don't ask

Als het spul ook maar iets lijkt te doen, koop ik een grootverpakking; I bruise like a peach
Kom hier dan ook even melden dat het werkt, ik ook namelijk . Ik schijn verbazingwekkend blauw, en snel blauw te worden . Volgens de HA liggen mijn bloedvaten gewoon heel oppervlakkig en moet ik maar wat voorzichtiger zijn/niet zeuren.

Zo, lekker Troy gekeken en ondertussen opgepast, prima zo . Morgen ga ik kijken of ik brood kan bakken in mijn nieuwe felgekleurde cakevormpjes . Nu maar eens een keer op tijd gaan slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72688818
ok.. ok..

WOW...

ik ga XFactor UK zķ volgen
Ja doei.
pi_72689367
Hiiiiihihihiii! Ik vind mijn nieuwe vaatwasser ZO leuk dat ik met plezier het filter schoon heb gemaakt !
  zondag 13 september 2009 @ 08:14:13 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72691773
Goedemorgen .

Vandaag een beginnetje maken met m'n POP en m'n cd-roms met gebaren afstoffen . Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag dat ik niet naar de stageschool hoef (muv het weekend dan) lekker op tijd uit bed ga, mezelf een vast ritme aanmeten, zodat ik om 9 uur aan het werk kan, 11 uur koffie / thee drinken, zoiets . Mark is met z'n scriptie bezig en die kan dus ook wel structuur gebruiken. Ga dit idee dus ook ff aan hem voorleggen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 september 2009 @ 08:20:18 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72691784
Ik heb in MSN aangegeven dat ik alleen de online contacten wil zien. Alleen is er nu niemand online en staat er: "You don't have anyone in your contact list yet. Add a contact" en nu voel ik me zielig, dus ik ga de offline contacten toch ook maar weer weergeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_72692613
Morrrrrrrrning
pi_72692711
Msn, dat gebruik ik nou echt nooit meer... Wel veel gedaan, vooral met m'n vriend toen die nog in Breda woonde, maar ik weet al niet eens meer wanneer ik het voor het laatst aan had. .
pi_72692737
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

is wel op z'n plaats idd :p.

@ ppp: kriebelt jouw vest ook zo? Ik moet er echt een longsleeve onder hebben.
Ik heb m nog niet! Hij is alleen nog besteld, krijg m morgen of dinsdag denk ik. Zal het laten weten - maar als hij vreselijk kriebelt, neem ik m niet, want wil hem juist ook kunnen dragen met alleen een shirtje/topje eronder. En ik vind 79,95 wel veel voor een kriebelend vest .
pi_72692800
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
fotospam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay
Dat Hello-Kitty shirt is echt schattig! En ik vind die met die zwart/witte strepen ook erg leuk, maar had die niet een maatje kleiner gemoeten?
pi_72692854
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens gegoogeld op mogelijke oorzaken van snel blauwe plekken krijgen Echt de meest enge kwalen Medisch-onderlegd vriendinnetje van me zei dat een mogelijke verklaring is dat je teveel vitamine K binnenkrijgt, en anders wrs gewoon slappe vaten. Denk ik.

En ja, gewoon beginners-knulligheid. Overal tegenaan stoten, omdat ik het ontzettens eng vond nog om mijn gewicht op mijn voeten te zetten, zoiets.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik moet dit weekend nog de uitwerkingen van mijn eigen toetsen gaan maken Maar misschien doe ik het morgen pas
Ik heb ook altijd blauwe plekken, maar dat is gewoon omdat ik de onhandigheid zelve ben. Ik stoot overal tegenaan (ook tegen dingen die al jarenlang op dezelfde plek staan), en ik struikel meerdere malen per dag.

Nu zal het alleen niet meehelpen dat ik 1 slecht oog heb, waardoor ik geen diepte/ruimte zie - dat zal wel meespelen.
pi_72692898
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat had ik gemist. Waarom ben je niet mee?
Ik had geweigerd, musical lijkt me vreselijk.
Ik ben gek op musicals - vind het zooo leuk .

Joseph was ook erg goed.
pi_72692922
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Bob. het volgende:
DaD en Coldfeet gaan beide naar NY? Wat tof.

En gefeliciteerd met je afwasmachine P.F! De afwasmachine is echt een van de beste uitvindingen die er is. Ik luf de mijne ook.
Ik ga ook naar NYC! En naar Florida! Zomer 2010.

En ik wil ook een afwasmachine.
pi_72692936
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 't dochtertje van m'n broer (m'n broer is een grotere Brucefan dan ik ). .
Bruce.
pi_72693032
Zo, en nog een zevende post, en nu ontopic .

Gisteravond uiteindelijk niet gebbqd, maar rijst met kipkerrie gegeten, en daarna een paar kleine snackjes (een soesje, een minitompouce en twee of drie bastognekoeken ). Wel redelijk wat gedronken (drie glazen rosé en twee rood), maar t valt op zich wel mee - aangezien het een ontzettend gezellig feest was waar iedereen langzaamaan dronken werd .

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met quaker balans
L: salade van veel verse dingen (paprika, tomaat enzulks)
D: aardappeltjes, gekarameliseerde (volgens vandale schrijf je dat zo ) witlof en een lekkerbekje

Vandaag verder lekker rustig, alleen vanmiddag even naar een vriendin, foto's bekijken van haar reis naar Zuid-Afrika.
  zondag 13 september 2009 @ 10:55:20 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72693082
Hey PPP, je kunt je posts ook editten hč?

Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geīnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_72693267
PPP wilde dr gemiddelde aantal posts per dag even opkrikken .

@Viking: lekker he, dat je zo vroeg op de dag al zoveel geregeld hebt. Ik ben (voor mijn doen) ook lekker bezig vanochtend. Wie weet krijg ik zowaar alles af.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72693297
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Hey PPP, je kunt je posts ook editten hč?

Ik heb al wat geoefend met gebaren en nu probeer ik de printer hier geīnstalleerd te krijgen. Zo fijn, het is nog maar 11 uur en ik heb al van alles gedaan .
Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
  zondag 13 september 2009 @ 11:11:50 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72693391
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik die discipline had, ik moet vandaag nog zo veel doen. Maar dan toch om 11 uur mijn bed pas uit rollen.
Eén woord: motivatie .
Ik vind het normaal gesproken ook niet gemakkelijk om zo vroeg m'n bed uit te rollen hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_72693624
Ik ben ook al tijden wakker
pi_72693665
hoi!

mijn ouderskomen zo! en dan gaan we naar de trouwlocatie en dan ga ik daarna voor ze koken
Ja doei.
pi_72693862
Wanneer is nou de grote dag, moblo?

Kijk je er al naar uit?
pi_72694028
Ik heb gewoon een beroerd ritme, het is een wonder als het me lukt om voor 2 uur te slapen. En daardoor slaap ik doordeweeks vaak maar 4 å 5 uur per nacht, dus dan moet ik in het weekend wat inhalen.
Misschien zou ik daar ook eens iets aan moeten doen.

Lijstje trouwens:
O: 1 knäckebröd met groentesmurrie, een met eiersalade, 1 eitje
L: tosti met ketchup
T: bakje peren-bananen-kwark
D: zelf gemaakte veggie burger met een rijst-iets.
T: ijsje
pi_72694072
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wanneer is nou de grote dag, moblo?

Kijk je er al naar uit?
22 juli 2010 pas

en ja
Ja doei.
  zondag 13 september 2009 @ 12:02:26 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72694484
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: twee boterhammen met Ardenner smeerpaté
L: twee boterhammen met Ardenner smeerpaté, glas melk
T: ijsje
T: appel
D: kip met paprika en groenten van de grill, zo om nom nom

Zo eerst ff afwassen en dan verder met de studie .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')