Mijn grapje uitleggen, wat doe je?quote:
Nu maar hopen dat je niet uit de maat valt!!quote:
de vorige:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
zullen we dr sandwitchen en dan met aids injecteren?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
Dat plaatje ook.
[..]
Mijn grapje uitleggen, wat doe je?
Vaak staat er ergens iets op de camera.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb geen verstand van camera's guys. Waar staat dat ergens.
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
Bij spiegelreflex meestal vooropquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
RICKO!! kom je ook nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef RickoKun het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA ECHT HI TO THE ARISCH DEZE OP
95 dan, alsof ik in mijn enthousiasme daar aan denk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
1594 voor de 2e keer alweer trouwens?
WAARHEEN!?quote:
en daarna: plaatjesjosti's SCquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"
Jij, want Skylarp zit te FOK!ken terwijl ze naakt is enkele meters verder.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef afcajos het volgende:
Lopen de weddenschappen al over wie BT als eerst regelt?
Skylark en BT komen hier zo een biertje doen. Dan loesoe in de stad!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAARHEEN!?
Er komen zo straatsoldaten hier over de vloer! Die birri's staan al in de diepvries gek
Neukse,quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou van jullie jongens. Jullie zijn me dierbaar. One luv.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neukse,
en trek die piercing eruit!
Maar om nou het voltage als modelnummer te postenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Dan heeft ze het allemaal bij elkaar gelogenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Ze wil haar piercing niet laten zien.
Je moet het ook niet vragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Komt nog welquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar om nou het voltage als modelnummer te posten
Gewoon eisen, want anders verkrachting.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
Een wijs man vertelde mij ooit:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken iemand die superveel op die onderste lijktquote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest ineens hieraan denken
[ afbeelding ]
Zielig voor dat ene meisje.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd je wakker met morning wood terwijl je tegen haar aan ligt te schurenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uurquote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Van Sackboy niveau inderdaad.quote:
PICS!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
of twee.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uur
Ik heb enkel een slechte camera op mijn telefoon. Neem jij die spiegelreflex maar meequote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PICS!
Kan je heel snel en sneaky maken met de ingebouwde camera in haar macbook
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.
Die is zo ziekelijk goedquote:
Skylark is het nog steedsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
ZOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO die film was harddddddddddddddd![]()
![]()
Word het dan niet eens tijd dat hij er wat aan doet?quote:
We leven met je mee Skylark.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef Japsnars het volgende:
Toch raar, normaal wil Bt. nooit een handdoek meenemen naar de badkamer maar nu heb ik zo'n idee dat zij zich al meteen na het douchen heeft aangekleed
Arme skylark
Ja maar die kan je niet zo goed verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Veul beter beeld
Zeggen dat ie uitstaatquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die kan je niet zo goed verstoppen![]()
Die kan je pas tevoorschijn toveren als ze echt goed weg is
Mep zequote:
Een leprechaun? Ik dacht altijd dat het lapricorn wasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Dit vind ik zoooo grappig
Die amateur schets
"I wanna know where the gooooold is"
'casting a shadow from the other laaaamp'
'COULD BE A CRACKHEEEEEAAAAD'
Welke film?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
ZOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO die film was harddddddddddddddd![]()
![]()
Ik heb laatst de 2009 versie gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Maaaaaaaarrrr ik MOET t toch echt vragen: Wie kent de film "The Last House On The Left"
Dan moet je het stroomkabeltje van die led wel doorknippenquote:
Ik houd niet zo van Don en Adquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Maaaaaaaarrrr ik MOET t toch echt vragen: Wie kent de film "The Last House On The Left"
Ik niet maar wij gingen vandaag wel Haus am See zingen met duitsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Jaaa die was utquote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
Ik heb laatst de 2009 versie gezien.
Ik ook niet. Wel van Stacey en Chanella.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Don en Ad
Mag ik even op m'n gemak douchen zegquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
Maar wtf Skylarp. Bt staat naakt in de douche. En jij zit op FOK
TRAP VERDOMME DIE DEUR IN NEUK HAAR MAAK PICS EN GA DAN PAS FOKEN!
Ik voel me blondquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel van Stacey en Chanella.
Aftapenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je het stroomkabeltje van die led wel doorknippen
Vooral die magnetron scene aan het einde. Meesterlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaa die was ut
Ik wou eerst niet omdat ik me soft voelde vandaag!
Maarvoor die film
Ik. Lompe filmquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnonquote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Ooh ik zit nog op het account van pauperSkylarkeven uitloggen
!
Ik ga binnenkort wel eens kijken of ik die kan vinden!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die magnetron scene aan het einde. Meesterlijk.Ik had ook stukjes gezien van de originele versie, maar dat zag er erg amateuristisch uit.
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.quote:
ja en ze komen zo naar mij toequote:
Ok, maar dan alsnogquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnon
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel eens kijken of ik die kan vinden!
En idd, die magnetron scene was lomp
En.. En.. Die moeder was echt sexy toen ze wraakzuchtig werd
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnon
Ja. ga je mee? we bellen!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
JOS GA JE NOG UIT VANAVOND?
Nu voel ik me nog blonderquote:
Ik wist toch niet dat ze het over die film had?quote:
Whehehe, slijmbalquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.
Ik ken m nietquote:Op donderdag 10 september 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens zo'n deprimerende film gezien. Shuttle. Heb op zich niks tegen unhappy endings maar hier werd ik gewoon werkelijk droevig van.
nee?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat ze het over die film had?
Dan zou ik hem niet kijken. Echt een kut einde.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken m niet
Ff die titel noteren!
Maar nee, ik hou idd ook niet van unhappy endings..
Ik ben dan ook heel erg labiel
Nog ff snel fappenquote:
Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m welquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet kijken. Echt een kut einde.
Nee.quote:
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m wel
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik voel me draußen gesloten van de fokmeet.
![]()
![]()
![]()
OHNOES
Ik ook, tot zoquote:
Oh, jouw broer is nummer 3?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenen ik heb niet zoveel bier meer
Het MOET ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
quote:
Het wordt toch niet druk?quote:
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.
Want je leven is voorbij??quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Dit meen je nietquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is nog aan het werk, maar kan volgens mij zo thuis komen
Die weet niet wat hij mee maakt.
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het MOET ook niet!
Maar ik word gewoon jankerig van nare eindes..
Dat kan toch
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfersquote:
Succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Ok ja dat is wel heul lelijk iddquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
Waar gaat ie verder over dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..
Ik ga er nog ff over nadenken
Nee, graagquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
Dat heb ik wel nodig.. Het werd al zwaar bij de 3e SCquote:
Maak je een mooie samenvatting dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfers
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind alle film eindes wel goed zolang ze maar niet open zijn
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmenquote:
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maak je een mooie samenvatting dan?
Ik word er bijna letterlijk agressief van.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.
Ik somsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...
Seks gehad?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Uiteraardquote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Staan de camera's al in positie?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmen
Vandaag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat ie verder over dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ginger Snapsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms
Bij Ginger Snaps 2 kon ik t totaal NIET hebben trouwens
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Die andere 2 nog niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ginger Snapsdie vond ik wel cool, denk dat ik deel 1 gezien heb
En skylark natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
Ik dacht aan dat soort films idd, al vond ik die minder erg dan the day after tomorrowquote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
compleet met hond.
Ik denk dat je het over Volcano hebt
Wat een kutfilm in het kwadraat
Dat was dus idd mijn probleem..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijk
250 kilo en 1meter50langquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]Okee, dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
compact en kleverig.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag niet
Maar je weet maar nooit wat ik vannacht allemaal heb gedaanIk heb geen PM gehad met alle details, dus er is niks gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Vindt Ado vast niet ergquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was dus idd mijn probleem..
Mijn samenvattingen zijn gewoon hetzelfde verhaal - 1 pagina ofzo
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happyquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht aan dat soort films idd, al vond ik die minder erg dan the day after tomorrow
Al was daar geen hond bij geloof ik.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
quote:
Ga ff vloeken in de kerk zeg!quote:
Ik ken er ook maar 1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dank.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
Groetjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even vodka-party houdenDikke joden
. Als ik de autisten vanavond zie maak ik uiteraad pics
. Toedels
Vast iets voor Ado danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.
Jij houdt toch wel van alles in de gaten houden?quote:
Ik vind ze allebei wel wat hebben eerlijk gezegd. De ene is wat geweldadiger en daar gaat Will Smith ook dood geloof ik, de andere (waar hij dat vrouwtje terug geeft aan die groep) is wat vriendelijker. Weet niet meer wat nu de originele is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
Zou wel tof zijn hequote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mischien kom ik die lollerneger wel tegen.
Have fun...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Dag hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, dat is met die rare mensen die mensen eten enzo..
Ik wist even helemaal niet meer hoe die ging.
Ik heb alleen t slechtere einde gezien
Dat klopt, ik weet het weerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.
Van welke film?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
Oh dqon, lees gewoon om de 10 topics ofzo. Begin is toch niet zo heel spannend
Je had ook niks kunnen winnen, jankzak!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Hupseeln het volgende:
vijftien euro gewonnen, mn geld terug. kutzooi.
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.quote:
Das een stuk toffer dan hoe de film het aanpakte danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik geloof dat in het boek, die enge wezens van I Am Legend meer als vampieren gezien worden.
En dan is de hoofdpersoon ook echt het kwade en het is bijna zielig vanuit het vampieren perspectief: zij willen gewoon overleven, maar die man komt hun telkens aanvallen als ze slapen en ontvoerd er dan eentje.
Dan is die hoofdpersoon ook echt een 'legende' onder die vampieren.
Mike Patton is dan ook een heldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.
Hoewel de screams wel geniaal door Mike Patton ingeschreeuwd zijn
defqon en dqod door elkaar halen..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..
Je vergelijkt me toch niet met hem eh?
Maar is goed, ga ik doen
*Heel ff Scrubs afkijken*
omg echt fotos!!1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Ow even een vermelding: BT bestaat echt, en ze is redelijk lekker
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Klinkt als een knalfuif.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou ik zit te fokken en skylark en BT zitten te schaken
Gezellig!!11
Hancock was tien keer niks maar ik vond Seven Pounds vrij geniaal tbhquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mike Patton is dan ook een held
En ik vind sowieso de meeste W. Smith films overrated. Hancock was gewoon crap. Seven Pounds was ook niet goed en Ali had veel potentie maar het script was slecht. En dat terwijl W. Smith toch best een goede acteur is.
Klinkt als een geslaagde donderdagavondquote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
Ik ben gewoon nog niet klaar voor de jackpot, mijn tijd komt nog welquote:
Je had ook kunnen verliezenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Hupseeln het volgende:
Maisnon,
ik heb toch ook niks gewonnen.
-15,- + 15,- = 0,-
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hancock was tien keer niks maar ik vond Seven Pounds vrij geniaal tbh
Skylark = Emimich?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
Leuk!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou als we het over feitelijke fouten hebben, laten we dan Inglorious Basterds er maar niet bij gaan halen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.
Feitelijke jammerlijke fout vond ik ook nog dat "de giftigste kwallen" hem steken, en hij niet binnen de minuut dood is.
Van Hancock had ik veel meer verwacht inderdaad. Zeer slechte uitwerking terwijl het idee zo leuk uit had kunnen pakken. Seven Pounds vond ik wel goed overigens.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.
Feitelijke jammerlijke fout vond ik ook nog dat "de giftigste kwallen" hem steken, en hij niet binnen de minuut dood is.
Ditquote:Op donderdag 10 september 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van Hancock had ik veel meer verwacht inderdaad. Zeer slechte uitwerking terwijl het idee zo leuk uit had kunnen pakken. Seven Pounds vond ik wel goed overigens.
quote:
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker dingquote:
Maar Inglorious Basterds probeert niet een realistische film te zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou als we het over feitelijke fouten hebben, laten we dan Inglorious Basterds er maar niet bij gaan halen.
Hancocks idee was best goed, maar idioot waardeloos uitgewerkt!
Seven Pounds was briljant uitgewerkt, maar had inderdaad de focus iet anders moeten hebben, maarja, het is en blijft een Hollywood productie hè
Die shit met die kwallen was trouwens echt awkward.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar Inglorious Basterds probeert niet een realistische film te zijn
Bij Seven Pounds vond ik die flashbacks steeds ook maar irritant uitgewerkt, geen idee waarom![]()
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker ding
Ik móest t even kwijt
Nu al?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker ding
Ik móest t even kwijt
Dat stelde ik ook al voorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.
Mja, er waren nog twee andere glazenwassers en twee collega's.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.
De slechtste en daarme een van de raarste en toch wel leukste films die ik heb gezien was American Highschool!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
The Messengers is ook een bagger film overigens. Sowieso is Kristen Stewart al een KLB topic waard.
De slechtste film die ik ooit heb gezien was toch wel While She Was Out.![]()
![]()
Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdbquote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
The Messengers is ook een bagger film overigens. Sowieso is Kristen Stewart al een KLB topic waard.
De slechtste film die ik ooit heb gezien was toch wel While She Was Out.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar de hoofdrolspeelster is wel lekker
[ afbeelding ]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdb
Ze is sowieso lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Toen ik hem keek had ie nog een 7,8quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Ok ok, ik neem mn verliesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze is sowieso lekker
[ afbeelding ]
quote:x Eraserhead
x The Holy Mountain
x Crippled Ninja ding
x Turkish Star Wars
x Mega Shark vs. Giant Octopus
x Les Triplettes de Belleville
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Der Himmel über Berlin
x Mulholland Dr.ive
x Tetro \ Vincent Gallo
x Arizona Dream /
x District 9 (peter jackson aliending)
x Les Maitres Du Temps
x Fantastic Planet
x The Thing With Two Heads "Dont be smokin while Im eatin!"
Dan heb je het langer volgehouden dan ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Brüno is ook echt een slechte film.
Na 15 minuten begonnen m'n ogen te bloeden en heb ik m afgezet.
Er heet ook een acteur Billy Warlock in die film, WTFquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is heeel erg vreemd
http://www.imdb.com/find?s=all&q=society&x=0&y=0
Turkse star wars?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Dit is uit mijn films die ik nog moet zien bestand
[..]
ZET EENS SNEL BIG FISH AANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar dat had je uit de trailer al af kunnen leiden.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Big Fish en Deerhunter zijn wel mooi. Big Fish is een beetje sprookjesachtig, erg leuk en mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is echt geweldigquote:
Die 4 films zijn erg goed tot briljant.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Mulholland Dr.ive
Jesus christ, is dat een hele film? Lijkt wel zo'n tarantino traile.quote:
Ik vond em grappigquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
http://www.imdb.com/chart/bottomquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
.. serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.
Hier de bottom top 100quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
Ja. Lees je eens in of zo.quote:
GOATSE, BANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1213644/
Nee? Is toch doodnormaal?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Niet!quote:
En daarom geloof ik niemand meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help._!
Ik heb 6 niveaus qua films.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.
Geil.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet!
Dat is een screenshot van die film.
Het is een horror waarbij ee jongen erachter komt dat bij de rijkelui regelmatig orgies gehouden worden waarbij de mensen allemaal met elkaar versmelten en in elkaar opgenomen worden enzo...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Nog veel ergerquote:
quote:
shredder!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog veel erger
Van goatse krijg ik geen nachtmerries
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |