Ik ga binnenkort wel eens kijken of ik die kan vinden!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die magnetron scene aan het einde. Meesterlijk.Ik had ook stukjes gezien van de originele versie, maar dat zag er erg amateuristisch uit.
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.quote:
ja en ze komen zo naar mij toequote:
Ok, maar dan alsnogquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnon
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel eens kijken of ik die kan vinden!
En idd, die magnetron scene was lomp
En.. En.. Die moeder was echt sexy toen ze wraakzuchtig werd
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnon
Ja. ga je mee? we bellen!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
JOS GA JE NOG UIT VANAVOND?
Nu voel ik me nog blonderquote:
Ik wist toch niet dat ze het over die film had?quote:
Whehehe, slijmbalquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, eerder met dingen die je niks interesseren.
Ik ken m nietquote:Op donderdag 10 september 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens zo'n deprimerende film gezien. Shuttle. Heb op zich niks tegen unhappy endings maar hier werd ik gewoon werkelijk droevig van.
nee?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat ze het over die film had?
Dan zou ik hem niet kijken. Echt een kut einde.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken m niet
Ff die titel noteren!
Maar nee, ik hou idd ook niet van unhappy endings..
Ik ben dan ook heel erg labiel
Nog ff snel fappenquote:
Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m welquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet kijken. Echt een kut einde.
Nee.quote:
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m wel
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik voel me draußen gesloten van de fokmeet.
![]()
![]()
![]()
OHNOES
Ik ook, tot zoquote:
Oh, jouw broer is nummer 3?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenen ik heb niet zoveel bier meer
Het MOET ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
quote:
Het wordt toch niet druk?quote:
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.
Want je leven is voorbij??quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Dit meen je nietquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is nog aan het werk, maar kan volgens mij zo thuis komen
Die weet niet wat hij mee maakt.
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het MOET ook niet!
Maar ik word gewoon jankerig van nare eindes..
Dat kan toch
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfersquote:
Succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Ok ja dat is wel heul lelijk iddquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
Waar gaat ie verder over dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..
Ik ga er nog ff over nadenken
Nee, graagquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
Dat heb ik wel nodig.. Het werd al zwaar bij de 3e SCquote:
Maak je een mooie samenvatting dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfers
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind alle film eindes wel goed zolang ze maar niet open zijn
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmenquote:
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maak je een mooie samenvatting dan?
Ik word er bijna letterlijk agressief van.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.
Ik somsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...
Seks gehad?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Uiteraardquote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Staan de camera's al in positie?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmen
Vandaag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat ie verder over dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ginger Snapsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms
Bij Ginger Snaps 2 kon ik t totaal NIET hebben trouwens
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Die andere 2 nog niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ginger Snapsdie vond ik wel cool, denk dat ik deel 1 gezien heb
En skylark natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
Ik dacht aan dat soort films idd, al vond ik die minder erg dan the day after tomorrowquote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
compleet met hond.
Ik denk dat je het over Volcano hebt
Wat een kutfilm in het kwadraat
Dat was dus idd mijn probleem..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijk
250 kilo en 1meter50langquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]Okee, dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
compact en kleverig.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag niet
Maar je weet maar nooit wat ik vannacht allemaal heb gedaanIk heb geen PM gehad met alle details, dus er is niks gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Vindt Ado vast niet ergquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was dus idd mijn probleem..
Mijn samenvattingen zijn gewoon hetzelfde verhaal - 1 pagina ofzo
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happyquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht aan dat soort films idd, al vond ik die minder erg dan the day after tomorrow
Al was daar geen hond bij geloof ik.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
quote:
Ga ff vloeken in de kerk zeg!quote:
Ik ken er ook maar 1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dank.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
Groetjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even vodka-party houdenDikke joden
. Als ik de autisten vanavond zie maak ik uiteraad pics
. Toedels
Vast iets voor Ado danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.
Jij houdt toch wel van alles in de gaten houden?quote:
Ik vind ze allebei wel wat hebben eerlijk gezegd. De ene is wat geweldadiger en daar gaat Will Smith ook dood geloof ik, de andere (waar hij dat vrouwtje terug geeft aan die groep) is wat vriendelijker. Weet niet meer wat nu de originele is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
Zou wel tof zijn hequote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mischien kom ik die lollerneger wel tegen.
Have fun...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Dag hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, dat is met die rare mensen die mensen eten enzo..
Ik wist even helemaal niet meer hoe die ging.
Ik heb alleen t slechtere einde gezien
Dat klopt, ik weet het weerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |