Waar gaat ie verder over dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..
Ik ga er nog ff over nadenken
Nee, graagquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
Dat heb ik wel nodig.. Het werd al zwaar bij de 3e SCquote:
Maak je een mooie samenvatting dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfers
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind alle film eindes wel goed zolang ze maar niet open zijn
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmenquote:
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maak je een mooie samenvatting dan?
Ik word er bijna letterlijk agressief van.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd vreselijk ja. Van die overdreven happy endings.
Ik somsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik dan een stuk beter hebben moet ik zeggen...
Seks gehad?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Uiteraardquote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Staan de camera's al in positie?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dam hoop ik niet dat ze ons leven gaan verfilmen
Vandaag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat ie verder over dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ginger Snapsquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms
Bij Ginger Snaps 2 kon ik t totaal NIET hebben trouwens
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor, want ik ben daar namelijk nooit goed in geweest
Maar wie weet!!!
Jezus wat doe ik blij..
Die andere 2 nog niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ginger Snapsdie vond ik wel cool, denk dat ik deel 1 gezien heb
En skylark natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
Ik dacht aan dat soort films idd, al vond ik die minder erg dan the day after tomorrowquote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef Maisnon het volgende:
compleet met hond.
Ik denk dat je het over Volcano hebt
Wat een kutfilm in het kwadraat
Dat was dus idd mijn probleem..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk altijd, alleen waren ze altijd te lang, ik vond alles belangrijk
250 kilo en 1meter50langquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR MINUTEN!! EINDELIJK GA IK BT IN T EGGIE ZIEN!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]Okee, dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
compact en kleverig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |