Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m welquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet kijken. Echt een kut einde.
Nee.quote:
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms moet ik toch wat te snotteren hebben, dus miss kijk ik m wel
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik voel me draußen gesloten van de fokmeet.
![]()
![]()
![]()
OHNOES
Ik ook, tot zoquote:
Oh, jouw broer is nummer 3?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou kijk je mag ook hier heen komen. Ik weet alleen niet of mn broer waardeert dat er zoveel lui komenen ik heb niet zoveel bier meer
Het MOET ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
quote:
Het wordt toch niet druk?quote:
Whoh.. Dat word wel zwaar dan..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet eens om te snotteren. Meer het gevoel van onmacht en oneerlijkheid.
Want je leven is voorbij??quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Dit meen je nietquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is nog aan het werk, maar kan volgens mij zo thuis komen
Die weet niet wat hij mee maakt.
Ik heb opzich niks tegen films die niet goed eindigen (waarin de held sterft bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eindes die heel erg geaakt zijn
dat een film persé goed af moet lopen.
en ik houd niet van moralistische films.
Pandadroom
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het MOET ook niet!
Maar ik word gewoon jankerig van nare eindes..
Dat kan toch
Dat issie al sinds ik op de 2e plek stond van de dagcijfersquote:
Succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik heb gisternacht trouwens besloten om alle KLB SC's door te spitten
Ok ja dat is wel heul lelijk iddquote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een op zichzelf staande post en niet als reaktie op jou bedoeld
Ik bedoel dus van die films die niet goed af KUNNEN lopen omdat de hele wereldbevolking dood is, maar dat dan op het laatst het gezinnetje (compleet met hond) elkaar toch nog terugvindt en ze nog lang en gelukkig leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |