quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
quote:
Ga ff vloeken in de kerk zeg!quote:
Ik ken er ook maar 1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij I Am Legend staan zelfs 2 eindes. 1 happy, 1 minder happy
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dank.
Niet echt iets voor mij denk ik.
(Ik kijk het liefst films die niet te moeilijk doen en geen politiek gezever enzo, gewoon een beetje een slimme thriller, geen wereldproblematiek aankaarten... Ik kijk voor mn ontspanning, niet om niet te kunnen slapen door het piekeren)
Groetjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even vodka-party houdenDikke joden
. Als ik de autisten vanavond zie maak ik uiteraad pics
. Toedels
Vast iets voor Ado danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo'n deprimerende film.
Jij houdt toch wel van alles in de gaten houden?quote:
Ik vind ze allebei wel wat hebben eerlijk gezegd. De ene is wat geweldadiger en daar gaat Will Smith ook dood geloof ik, de andere (waar hij dat vrouwtje terug geeft aan die groep) is wat vriendelijker. Weet niet meer wat nu de originele is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
Zou wel tof zijn hequote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mischien kom ik die lollerneger wel tegen.
Have fun...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Dag hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef afcajos het volgende:
Nou ze zijn hier!@@ wij gaan ons bezatten
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, dat is met die rare mensen die mensen eten enzo..
Ik wist even helemaal niet meer hoe die ging.
Ik heb alleen t slechtere einde gezien
Dat klopt, ik weet het weerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is iedereen geïnfecteerd door een virus (om kanker te genezen) maar dat liep dus uit de hand. Vond het wel gaaf om New York zo leeg te zien. Snapte alleen de scene met die etalagepop niet. Wie had hem daar neer gezet enzo, dat vond ik erg onduidelijk.
Van welke film?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
Oh dqon, lees gewoon om de 10 topics ofzo. Begin is toch niet zo heel spannend
Je had ook niks kunnen winnen, jankzak!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Hupseeln het volgende:
vijftien euro gewonnen, mn geld terug. kutzooi.
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.quote:
Das een stuk toffer dan hoe de film het aanpakte danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik geloof dat in het boek, die enge wezens van I Am Legend meer als vampieren gezien worden.
En dan is de hoofdpersoon ook echt het kwade en het is bijna zielig vanuit het vampieren perspectief: zij willen gewoon overleven, maar die man komt hun telkens aanvallen als ze slapen en ontvoerd er dan eentje.
Dan is die hoofdpersoon ook echt een 'legende' onder die vampieren.
Mike Patton is dan ook een heldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.
Hoewel de screams wel geniaal door Mike Patton ingeschreeuwd zijn
defqon en dqod door elkaar halen..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..
Je vergelijkt me toch niet met hem eh?
Maar is goed, ga ik doen
*Heel ff Scrubs afkijken*
omg echt fotos!!1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Ow even een vermelding: BT bestaat echt, en ze is redelijk lekker
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Ow even een vermelding: BT bestaat echt, en ze is redelijk lekker
Klinkt als een knalfuif.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou ik zit te fokken en skylark en BT zitten te schaken
Gezellig!!11
Hancock was tien keer niks maar ik vond Seven Pounds vrij geniaal tbhquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mike Patton is dan ook een held
En ik vind sowieso de meeste W. Smith films overrated. Hancock was gewoon crap. Seven Pounds was ook niet goed en Ali had veel potentie maar het script was slecht. En dat terwijl W. Smith toch best een goede acteur is.
Klinkt als een geslaagde donderdagavondquote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou ik zit te fokken en skylark en BT zitten te schaken
Gezellig!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |