Mijn grapje uitleggen, wat doe je?quote:
Nu maar hopen dat je niet uit de maat valt!!quote:
de vorige:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
zullen we dr sandwitchen en dan met aids injecteren?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
Dat plaatje ook.
[..]
Mijn grapje uitleggen, wat doe je?
Vaak staat er ergens iets op de camera.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb geen verstand van camera's guys. Waar staat dat ergens.
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
Bij spiegelreflex meestal vooropquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
RICKO!! kom je ook nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef RickoKun het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA ECHT HI TO THE ARISCH DEZE OP
95 dan, alsof ik in mijn enthousiasme daar aan denk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
1594 voor de 2e keer alweer trouwens?
WAARHEEN!?quote:
en daarna: plaatjesjosti's SCquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"
Jij, want Skylarp zit te FOK!ken terwijl ze naakt is enkele meters verder.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef afcajos het volgende:
Lopen de weddenschappen al over wie BT als eerst regelt?
Skylark en BT komen hier zo een biertje doen. Dan loesoe in de stad!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAARHEEN!?
Er komen zo straatsoldaten hier over de vloer! Die birri's staan al in de diepvries gek
Neukse,quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou van jullie jongens. Jullie zijn me dierbaar. One luv.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neukse,
en trek die piercing eruit!
Maar om nou het voltage als modelnummer te postenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Dan heeft ze het allemaal bij elkaar gelogenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Ze wil haar piercing niet laten zien.
Je moet het ook niet vragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Komt nog welquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar om nou het voltage als modelnummer te posten
Gewoon eisen, want anders verkrachting.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
Een wijs man vertelde mij ooit:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken iemand die superveel op die onderste lijktquote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest ineens hieraan denken
[ afbeelding ]
Zielig voor dat ene meisje.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
En toen werd je wakker met morning wood terwijl je tegen haar aan ligt te schurenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uurquote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Van Sackboy niveau inderdaad.quote:
PICS!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
of twee.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uur
Ik heb enkel een slechte camera op mijn telefoon. Neem jij die spiegelreflex maar meequote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PICS!
Kan je heel snel en sneaky maken met de ingebouwde camera in haar macbook
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.
Die is zo ziekelijk goedquote:
Skylark is het nog steedsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
ZOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO die film was harddddddddddddddd![]()
![]()
Word het dan niet eens tijd dat hij er wat aan doet?quote:
We leven met je mee Skylark.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef Japsnars het volgende:
Toch raar, normaal wil Bt. nooit een handdoek meenemen naar de badkamer maar nu heb ik zo'n idee dat zij zich al meteen na het douchen heeft aangekleed
Arme skylark
Ja maar die kan je niet zo goed verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Veul beter beeld
Zeggen dat ie uitstaatquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die kan je niet zo goed verstoppen![]()
Die kan je pas tevoorschijn toveren als ze echt goed weg is
Mep zequote:
Een leprechaun? Ik dacht altijd dat het lapricorn wasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Dit vind ik zoooo grappig
Die amateur schets
"I wanna know where the gooooold is"
'casting a shadow from the other laaaamp'
'COULD BE A CRACKHEEEEEAAAAD'
Welke film?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
ZOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO die film was harddddddddddddddd![]()
![]()
Ik heb laatst de 2009 versie gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Maaaaaaaarrrr ik MOET t toch echt vragen: Wie kent de film "The Last House On The Left"
Dan moet je het stroomkabeltje van die led wel doorknippenquote:
Ik houd niet zo van Don en Adquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Maaaaaaaarrrr ik MOET t toch echt vragen: Wie kent de film "The Last House On The Left"
Ik niet maar wij gingen vandaag wel Haus am See zingen met duitsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
Jaaa die was utquote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke film?
[..]
Ik heb laatst de 2009 versie gezien.
Ik ook niet. Wel van Stacey en Chanella.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Don en Ad
Mag ik even op m'n gemak douchen zegquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
Maar wtf Skylarp. Bt staat naakt in de douche. En jij zit op FOK
TRAP VERDOMME DIE DEUR IN NEUK HAAR MAAK PICS EN GA DAN PAS FOKEN!
Ik voel me blondquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel van Stacey en Chanella.
Aftapenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je het stroomkabeltje van die led wel doorknippen
Vooral die magnetron scene aan het einde. Meesterlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaa die was ut
Ik wou eerst niet omdat ik me soft voelde vandaag!
Maarvoor die film
Ik. Lompe filmquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
EDIT: Kut nu zit ik op die van Maisnonquote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Ooh ik zit nog op het account van pauperSkylarkeven uitloggen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |