En toen werd je wakker met morning wood terwijl je tegen haar aan ligt te schurenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uurquote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Van Sackboy niveau inderdaad.quote:
PICS!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Ze is aan het make-upen. Jos, neem een fototoestel mee. Dit is een van mijn laatste berichten undercover. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
of twee.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo, ze is aan het 'make-upen' dat geeft je nog wel een uur
Ik heb enkel een slechte camera op mijn telefoon. Neem jij die spiegelreflex maar meequote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PICS!
Kan je heel snel en sneaky maken met de ingebouwde camera in haar macbook
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte undercoveragent had zelf natuurlijk gadgets meegenomen om pics te maken.
Die is zo ziekelijk goedquote:
Skylark is het nog steedsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
ZOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO die film was harddddddddddddddd![]()
![]()
Word het dan niet eens tijd dat hij er wat aan doet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |