Mijn grapje uitleggen, wat doe je?quote:
Nu maar hopen dat je niet uit de maat valt!!quote:
de vorige:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
zullen we dr sandwitchen en dan met aids injecteren?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
Dat plaatje ook.
[..]
Mijn grapje uitleggen, wat doe je?
Vaak staat er ergens iets op de camera.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb geen verstand van camera's guys. Waar staat dat ergens.
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
de volgende:
Waar BT niet meer kan lopen
Bij spiegelreflex meestal vooropquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
RICKO!! kom je ook nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef RickoKun het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA ECHT HI TO THE ARISCH DEZE OP
95 dan, alsof ik in mijn enthousiasme daar aan denk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
1594 voor de 2e keer alweer trouwens?
WAARHEEN!?quote:
en daarna: plaatjesjosti's SCquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die daarna: "Waar BT een SOA bleek te hebben" en daarna "Waar BT zwanger is, maar van wie?"
Jij, want Skylarp zit te FOK!ken terwijl ze naakt is enkele meters verder.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef afcajos het volgende:
Lopen de weddenschappen al over wie BT als eerst regelt?
Skylark en BT komen hier zo een biertje doen. Dan loesoe in de stad!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAARHEEN!?
Er komen zo straatsoldaten hier over de vloer! Die birri's staan al in de diepvries gek
Neukse,quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou van jullie jongens. Jullie zijn me dierbaar. One luv.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neukse,
en trek die piercing eruit!
Maar om nou het voltage als modelnummer te postenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Dan heeft ze het allemaal bij elkaar gelogenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Ze wil haar piercing niet laten zien.
Je moet het ook niet vragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Komt nog welquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar om nou het voltage als modelnummer te posten
Gewoon eisen, want anders verkrachting.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
Een wijs man vertelde mij ooit:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap wel naast haar in een 2persoon bed. Maar ik heb een pyjama bij. Geen lol voor mij vanavond, guys. Ze is in de ban van een of andere studentnerd.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken iemand die superveel op die onderste lijktquote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest ineens hieraan denken
[ afbeelding ]
Zielig voor dat ene meisje.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |