quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOL
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We zijn samen, en wat doen we?
Gezellig FOK!en![]()
![]()
Loggen jullie nou steeds uit en in of heb jij jouw eigen computer meegenomen?quote:
Wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
POMP DUR HELEMAAL VOL JONGE JU KAN HET@!!!!1!
quote:
Dat tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Loggen jullie nou steeds uit en in of heb jij jouw eigen computer meegenomen?
Bt's nieuwe loverboyquote:
2browsers, 2 accountsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Herkenbaar he Dev?quote:
OM TE NOIKENquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Waarom is Sky eigenlijk langs gegaan bij Bt?
Ik wist dat ze gingen meeten maar niet waarom.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Ah. Ik ben weer te laat dus.quote:
Skyquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Langs? Achterlangs ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Bt heeft 4 PC's staan hier.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Skylark. te typen en hem J. noemen is ook zo kansloos.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
Sky
Als het voor jou bedoeld was had je het wel gehoord he?
Arme BT.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Skylark en BT, anders komen jullie ff een biertje doen bij mij
Ja da's goed, ik vraag je adres tochquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
En mij vraag je nooitquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
En rvquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.quote:
Kom msn dan, halve tammequote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja da's goed, ik vraag je adres toch!
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik morgen geen school had was ik nu in de trein gesprongen
En je uitdruiprekje al klaargezet?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel strak.
Ik heb m'n beertjespyjama al uitgepakt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.
Straks? in strak als een meisje van 8?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel strak.
Ik heb m'n beertjespyjama al uitgepakt.
Ik heb een rijbewijsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Bevin het volgende:
[..]Beter ga je rijbewijs halen, of moet ik bij jou komen
?
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.
Morgen vrij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik morgen geen school had was ik nu in de trein gesprongen
Morgen alleen scheikunde en lichamelijke opvoeding (quote:
Dat klopt.quote:
9quote:
Picsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef afcajos het volgende:
Nou Skylark en BT komen zo naar hier
Een rijdende rechter onderwerp!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Devvie het volgende:
Mn vader die gaat zeuren dat er een vlonder 50cm te ver naar achter ligt
als grasquote:
Ga ze pakkenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef afcajos het volgende:
Nou Skylark en BT komen zo naar hier
Moar die huizen zijn nog in aanbouw, en bij iedereen is het het gevalquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rijdende rechter onderwerp!
He, hier ook!!!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:48 schreef VeerEli het volgende:
17 mensen mee gezoend
5 jongens geneukt.
thats it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...![]()
VeerEli - http://fotoboek.fok.nl/user/266754
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naam: ********
Nationaliteit: Nederlands
Geb.datum: 23-04-1991
Schoenmaat: 38
Tattoos: roosje op pols
Piercings: Geen
Kleding: 34/36
Lengte: 173 cm
Gewicht: 51 kg
Borstomvang: 84 cm
Taille: 62 cm
Heupen: 88 cm
Haarkleur: Blond
Ogen: Blauwgroen
Beschikbaar voor: Fashion, Beauty, Movies, Cosmetics, Commercials.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een leuke quote als uitsmijter![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen fappen in dr fobo
Eensch.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...
Ff traceren dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
klopt, ff verder zoeken naar de fotograaf van die foto. Daar staat de foto dan ook, dan kan je naar zijn website... Daar staat de foto ook...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Devvie het volgende:
http://www.istockphoto.co(...)rning-sun-light-.php
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Devvie het volgende:
http://www.istockphoto.co(...)rning-sun-light-.php
Foto's/Filmpje maken als ze terugkomtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
BT is ff douchen. Wie wil inside-info?
PS macs zijn kanker
Kreunt ze hard?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
BT is ff douchen. Wie wil inside-info?
PS macs zijn kanker
Dat had ik al na NB.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
Hoax, die ene foto is gespiegeldquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...![]()
Wat voor merk en type is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
[media id=561283912yzZ2 size=large]quote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
klopt, ff verder zoeken naar de fotograaf van die foto. Daar staat de foto dan ook, dan kan je naar zijn website... Daar staat de foto ook...
En via via kom je op haar eigen site en kan je d'r hyves achterhalen en nog meer info
Welke is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Nee, al gecheckt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Staan er geen pikante foto's op de camera?
Nee, ik bedoelde de hyves vinden... maar moet zeggen vind er weinig boeiends aan verder. Alleen die eerste foto die je postte is wel aardig, verder niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!
Check d'r photobucket en/of haar Documents en/of Pictures map...quote:
Lis vindt het niet leuk meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
Faalquote:
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lis vindt het niet leuk meer hier
Dit.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Had ze dat niet met iedereen?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Kan ze beter tegen mij vertellen, dan ben ik dr 6dequote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijt
Beetje van beide.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Skylark is of heel erg dom of hij probeert te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |