Dat had ik al na NB.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
Hoax, die ene foto is gespiegeldquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...![]()
Wat voor merk en type is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
[media id=561283912yzZ2 size=large]quote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
klopt, ff verder zoeken naar de fotograaf van die foto. Daar staat de foto dan ook, dan kan je naar zijn website... Daar staat de foto ook...
En via via kom je op haar eigen site en kan je d'r hyves achterhalen en nog meer info
Welke is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Nee, al gecheckt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Staan er geen pikante foto's op de camera?
Nee, ik bedoelde de hyves vinden... maar moet zeggen vind er weinig boeiends aan verder. Alleen die eerste foto die je postte is wel aardig, verder niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!
Check d'r photobucket en/of haar Documents en/of Pictures map...quote:
Lis vindt het niet leuk meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
Faalquote:
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lis vindt het niet leuk meer hier
Dit.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Had ze dat niet met iedereen?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Kan ze beter tegen mij vertellen, dan ben ik dr 6dequote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijt
Beetje van beide.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Skylark is of heel erg dom of hij probeert te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |