Klinkt een beetje homo.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
![]()
Naja boeiend. Vooral het dakterras is relax
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijken
Kanswijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Probleemwijken? Pracht buurten! Kansrijk!
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwensquote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussen
CARAMBAAquote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwens
Skylark spotten bij CSquote:
ZEG HOI TEGEN J.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK BEN AAN HET FOKKEN MET SKYLARK.
quote:
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe featuresquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
Kanker, ik heb net Itunes geupdate, omdat het kan en ik lui ben, en nu lees ik overal dat het je computer anaal vernederd.
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOLquote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
We zijn samen, en wat doen we?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
Het schijnt dat het heel langzaam is.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe features
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOL
vout.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
hopelijk heb ik het niet per ongeluk goed onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |