We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.quote:
Pauper alert!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Het waren mijn eerste euro's sinds september vorig jaar hoor![]()
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.quote:
Zijn we nu zwanger?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.
OMGquote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.
Wie weet!quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er verlegen van *gaat de film weer verder kijken*I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraatquote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey JosmeisterSinds wanneer woon jij in Groningen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:DAMN GIRLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij mijn Uni dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraat
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Devvie het volgende:
Was ik maar bij KoP, dan kon ik meedoen met de gangbang
Zeg, ben jij niet KoP?quote:
Ik heb ook nog een zusje.quote:
Wat een kopquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we een trio doen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indische buurtquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |