quote:
quote:
quote:
Omdat jij het jou betreft? Da's inderdaad best geinig, ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Extra geinig allemaal omdat jij het jou betreft..
Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
Oh BT, je kan me vanavond herkennen aan mijn hippe G-star blouse
Pics van je vrouwquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
En doe 's niet zo serieus allemaal.Alsof ik echt moeite zou hebben om Bt niet te moeten bespringen als ik haar zie (no offence
). Alsof ik echt ooit m'n vriendin zou bedriegen.
Alsof ik echt Bt niet meer zou willen meeten als ze met Skylark heeft gemeet.
Het enige wat wel eens waar zou kunnen zijn is die chickenwing-ruildeal.
Ik bedoel: KIP!
Come on!
En dat m'n vriendin niet veel bijzonders zou zijn, vanwege de manier waarop ik over haar en anderen praat, is ook dikke bull.Ik praat ook zo over haar waar ze bij is. En zij over mij. Onder andere dat maakt haar juist zo leuk.
Nu ja, je begrijpt me wel. Dat ze zo serieus reageren bij iets waar jij bij bent betrokken.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij het jou betreft? Da's inderdaad best geinig, ja.
Ja ik ga OF Inglorious Bastards kijken in de bios OF ik ga met iemand anders naar Grunnquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ga OF Inglorious Bastards kijken in de bios OF ik ga met iemand anders naar Grunn. DUS HEEL MISSCHIEN KOM IK DE FOK CLIQUE TEGEN
Watquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Potverdomme, zoveel bazen bij elkaar![]()
![]()
![]()
Even fappen
Ja zo overweldigendquote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Potverdomme, zoveel bazen bij elkaar![]()
![]()
![]()
Even fappen
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
Niet je kinderdisco shirt btw?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.
Die is k-town afgeleverd. Dus komend weekend doe ik em aan naar pieperfestivalquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet je kinderdisco shirt btw?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
En mijn gouden halsband die ik er overheen leg.
Datquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.
American Apparel.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Paarse trui van Diesel? Of G-sus?
Wow, die heb ik al lang niet meer gehoord.quote:
Faal jonge, faal.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die is k-town afgeleverd. Dus komend weekend doe ik em aan naar pieperfestival
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat
Of die groep jonge meisjes die achter mijn zakje lolly's aanlopen die ik ze uitdeel.
Ik hou ook van mannen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een man, maak je maar geen illusies.
5minuten geleden nogquote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wow, die heb ik al lang niet meer gehoord.
Achter het CS?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeker een drukke dag gehad achter t station?
quote:
We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.quote:
Pauper alert!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Het waren mijn eerste euro's sinds september vorig jaar hoor![]()
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.quote:
Zijn we nu zwanger?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.
OMGquote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.
Wie weet!quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er verlegen van *gaat de film weer verder kijken*I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraatquote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey JosmeisterSinds wanneer woon jij in Groningen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:DAMN GIRLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij mijn Uni dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraat
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Devvie het volgende:
Was ik maar bij KoP, dan kon ik meedoen met de gangbang
Zeg, ben jij niet KoP?quote:
Ik heb ook nog een zusje.quote:
Wat een kopquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we een trio doen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indische buurtquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Echt?quote:
Nee, alleen met Allure_.quote:
Klinkt een beetje homo.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
![]()
Naja boeiend. Vooral het dakterras is relax
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijken
Kanswijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Probleemwijken? Pracht buurten! Kansrijk!
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwensquote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussen
CARAMBAAquote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwens
Skylark spotten bij CSquote:
ZEG HOI TEGEN J.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK BEN AAN HET FOKKEN MET SKYLARK.
quote:
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe featuresquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
Kanker, ik heb net Itunes geupdate, omdat het kan en ik lui ben, en nu lees ik overal dat het je computer anaal vernederd.
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOLquote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
We zijn samen, en wat doen we?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
Het schijnt dat het heel langzaam is.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe features
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOL
vout.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
hopelijk heb ik het niet per ongeluk goed onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |