Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Iemand een idee waarom mijn pc de laatste dagen zo teringtraag is? In BSPlayer overschakelen tot fullscreenmodus gaat niet/langzaam, als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik, duurt het een eeuwigheid voor er een menu tevoorschijn komt..
D'r lijkt wel iets te draaien op de achtergrond, maar ik kan maar niet ontdekken wat. M'n pc ratelt ook alsof 'ie veel aan het verwerken is.
Klinkt als spyware.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Iemand een idee waarom mijn pc de laatste dagen zo teringtraag is? In BSPlayer overschakelen tot fullscreenmodus gaat niet/langzaam, als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik, duurt het een eeuwigheid voor er een menu tevoorschijn komt..
D'r lijkt wel iets te draaien op de achtergrond, maar ik kan maar niet ontdekken wat. M'n pc ratelt ook alsof 'ie veel aan het verwerken is.
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en je hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Hm, voor deze ene keer geloof ik je.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt waardankzij de 'academische inlooptijd' zoals m'n docenten dat noemen
!
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.
Ja, ga jij maar even al je processen sluitenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en ej hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.
Ik kwam wel als laatste binnen, misschien is het dan nog wat geloofwaardigerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, voor deze ene keer geloof ik je.
Kan ook zijn dat je bepaalde tooltjes geïnstalleerd hebt die geladen moeten worden als je rechtermuisklik doet. Staan daar veel niet-standaard items in? Anders moet je even in de processenlijst kijken wat er allemaal draait.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EvangelineNude.exe kan je overigens gewoon sluiten, IQM.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar even al je processen sluiten!
Maak eens screenshot van al je processen in je Task Manager.
Volgende keer op tijd naar- en uit bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kwam wel als laatste binnen, misschien is het dan nog wat geloofwaardiger!
Ja, je pc wordt ff instabiel. Eerst de processen sluiten onder je useraccount, daarna system account. Je kan zo zien welke processen veel load of CPU vragen. Na een reboot heb je ze toch allemaal weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar even al je processen sluiten!
Maak eens screenshot van al je processen in je Task Manager.
Ik heb een mac.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
En anders moet je gewoon een Mac kopen, dat is de oplossing voor alle grote problemen in de wereld.
Of een zakje systeembronnen halen bij de computerboer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Je moet even meer RAM downloaden IQM
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer op tijd naar- en uit bed.
Wat je ook doet, niet denken dat Mac een oplossing is voor retardnessquote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
En anders moet je gewoon een Mac kopen, dat is de oplossing voor alle grote problemen in de wereld.
Mijn moeder klaagde ook een keer, dus ik "Ja mam, geheugen erbij en het werkt soepeler"quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Thanks, schat.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.
Heb net Ad Aware gedraaid, maar die vond niks. Ben sowieso al jaren spywarevrij. Ik internet veilig of ik internet niet.quote:
Lijkt me niet zo verstandig toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en je hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.
Niet dat ik weet. Heb de laatste dagen niks nieuws/aparts geïnstalleerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je bepaalde tooltjes geïnstalleerd hebt die geladen moeten worden als je rechtermuisklik doet. Staan daar veel niet-standaard items in? Anders moet je even in de processenlijst kijken wat er allemaal draait.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, schat.
[..]
Heb net Ad Aware gedraaid, maar die vond niks. Ben sowieso al jaren spywarevrij. Ik internet veilig of ik internet niet.
[..]
Lijkt me niet zo verstandig toch?Om één voor één processen af te sluiten?
[..]
Niet dat ik weet. Heb de laatste dagen niks nieuws/aparts geïnstalleerd.
[..]http://www.downloadmoreram.com/ zeker?
[..]
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.
Ben je al zenuwachtig?quote:
Met toestemming gepost btw.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:02 schreef jordeeeh het volgende:
Jos zei (17:01):
*dat wordt bt gangrapen
Jos zei (17:01):
*fo sho
quote:
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, ja. CCleaner draait nu.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.
Download CCleaner en draai de registerycheck.
Hier heb ik geen toestemming voor gegeven.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
jordy zegt:
oh mocht toch wel?
Jos zegt:
ja care
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
Lijkt me niet zo verstandig toch?Om één voor één processen af te sluiten?
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.
En ja... Dit is een voorbeeld, jouw processen zijn ongetwijfeld iets anders
[ afbeelding ]
svchost.exe kan wel tricky zijn, staat er vaak tussen en soms hangt er eentje van. Te zien aan een grote hoeveelheid geheugen en CPU wat ie vraagt.
Rainmeter en Windows 7 hierquote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.
quote:
quote:
En prestaties is alleen grafiekweergave trouwens...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.
Bij een nieuwe installatie van windows zijn er maar een paar svchost's als het er zoveel zijn heb je overduidelijk last van spyware/malware. Zelf heb ik ook zoveel van die klote svchost's en ik ben er dankzij ProxyFirewall achter gekomen dat ze ook allemaal ongehoord vaak interne IP's scannen, ik heb svchost's verbinding dus maar even genekt.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.
En ja... Dit is een voorbeeld, jouw processen zijn ongetwijfeld iets anders
[ afbeelding ]
svchost.exe kan wel tricky zijn, staat er vaak tussen en soms hangt er eentje van. Te zien aan een grote hoeveelheid geheugen en CPU wat ie vraagt.
x10nets.exe ??quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, Firefox staat al een hele tijd open en ik heb een boel add-ons.Sue me.
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef afcajos het volgende:
De username wit makenIedereen weet toch ondertussen hoe je heet
Er zit nog een knop "Resource Monitor" (geen idee hoe dat in NL heet). Of ze hebben dat in Windows 7 weer veranderd.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En prestaties is alleen grafiekweergave trouwens...
Hij bedoelt IQM denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?
Mspaintquote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, Firefox staat al een hele tijd open en ik heb een boel add-ons.Sue me.
x10nets = iets voor video streaming. Heb ik al 's gecheckt, is gewoon veilig.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
x10nets.exe ??
sansadispatch.exe ??
outpost.exe?
Ik had het eigenlijk tegen IQMquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?
Ze hebben wel allebei hun gebruikersnaam wit gepaintquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen IQM
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.
Download CCleaner en draai de registerycheck.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
x10nets.exe ??
sansadispatch.exe ??
outpost.exe?
Dude. Verkoop je talent. Doe er wat mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis maar Wat, zo'n Emma Watson
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Nice nice.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lief dat je het opzocht.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
X10 Video Streaming Module
U kunt x10nets.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.
SansaDispatch.exe - Update for Sansa series driver from SanDisk.
outpost.exe is the main executable for the Outpost Personal Firewall application from Agnitum Security.
Was al gezegd.![]()
Ah, gewoon bron controle... NL versiequote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zit nog een knop "Resource Monitor" (geen idee hoe dat in NL heet). Of ze hebben dat in Windows 7 weer veranderd.
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Bij die met die rode puntjes denk ik echt: ""
[ afbeelding ]
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Wow, dat heb je mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog druk mee bezig.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.![]()
[..]
Wow, dat heb je mooi gedaan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.quote:C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup
Tering he.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wees duidelijk danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen IQM
Ik ga jou echt nog es inhuren!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTERquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
YOU MUST TEACH MEquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en IQM, ben jij de enige die die pc gebruikt?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij services en startup, daarnaast de Startup folder checken
[..]
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.
Zou het hem duidelijk zijn??quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Adolecens het volgende:
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTER
Ik probeer hem nou netjes te houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechter
Omdat handig en omdat Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik probeer hem nou netjes te houden.
Googletoolbar, waarom in godsnaam?
Je-zus Chris-tusquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
Allurequote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Ze heeft een beetje een groot voorhoofd. Voor de rest issie wel heel tofquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Waarvoor?? Is het weer die tijd van het jaar ja??quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.![]()
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.quote:
Holy fucknutsquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je-zus Chris-tus
Hoe krijg je het voor elkaar
Voor de vergelijking:
[ afbeelding ]
Alleen die bovenste staan dus aangevinkt.
Consider it done.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meerquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een man, maak je maar geen illusies.
Leer ervan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
FapFapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |