Nou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
ik denk ik kom even fipohunten en jawel hoor
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, maar in een ander topic werden WEER filmpjes gezet die ik al van youtube afgehaald had, iemand anders heeft ze geupload, en mensen blijven ze uploaden, terwijl ik al aan de crew doorgegeven heb dat ik dit niet op prijs stel.
Ik wil gewoon een duidelijke policy, waar ze zich in extreme gevallen ook een beetje aan houden.
Die filmpjes en dat nepaccent waren voor de lol, en hoeven niet tot in den treure herhaald te worden.
(oh, ...en homofiele dikke dwerg.)
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:38 schreef Hupseeln het volgende:
Heeft Gaga nou wel of niet een leuter?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:43 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Jesus christ, KILL IT WITH FIRE.
Wie wil koffie?
[ afbeelding ]
Niet belangrijk...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.
ps.
[ afbeelding ]
Die is echt fucking lekker ouwe!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet belangrijk...
Het kwam erop neer, dat ik het melig vond om een paar filmpjes te posten, daarom FOK! te serieus nam, omdat dat zoveel moeite kostte, en toen namen allerlei anonieme usertjes wel de moeite om die filmpjes snel op hun harde schijf te plaatsen, zelf opnieuw te uploaden, en tig keer te herhalen, zelfs in topics, waar ik niet eens kom.
Het is ZOOOOH krom.
Oh en:
[ afbeelding ]
Dat soort shirtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Die is echt fucking lekker ouwe!
Nog een:
[ afbeelding ]
Lekker gewoon gebleven.quote:
quote:
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.quote:
Wil je die dan opdragen aan mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLANDquote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn. En daarbij, dit is natuurlijk gedaan om 'aandacht te vragen voor'. Doe je zoiets stilletjes in de klas, interesseert het haast geen hond en komt er al helemaal geen tv-ploeg langs om het bij tv-kijkend Nederland onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
1,5 miljoen?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Van die politiek correcte rap. Bijna net zo erg als gangstarap.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Maisnon het volgende:
Yes-R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die roept zo'n scala aan emoties bij mij op
Nee, Bracha geniet nog steeds mijn voorkeur.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Hupseeln het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu gewonnen?
Dat is dus juist het punt. Door op deze manier contact te maken met de doelgroep zullen zij zich waarschijnlijk niet meer gaan openstellen zodat ze in de toekomst beter te bereiken zijn. Het is eigenlijk toch sowieso belachelijk dat we in een welvarend en relatief hoog opgeleid land als Nederland een "alfabetiseringsdag" nodig hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn.
Laurentien heeft trouwens een apart hoofd. Vind ik.
Chagrijnig = Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk hoe sjaggie ze kijkt!
Neh, ik vind Bracha's gezicht vele malen leuker.
En je gynaecologie project dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
1,5 miljoen? Dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Ah!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.
Hmzz... Ik dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd...quote:
http://www.nu.nl/internet(...)aanval-op-foknl.htmlquote:Scholieren geschorst voor aanval op Fok.nl
Uitgegeven: 8 september 2009 13:42
LEEUWARDEN - Twee derdejaars leerlingen van het ICT-Lyceum op het Friesland College in Leeuwarden zijn een week geschorst, nadat ze met een schoolcomputer hadden geprobeerd de nieuws- en discussiesite Fok.nl plat te leggen.
Dat heeft een woordvoerder van de school dinsdag gezegd. Volgens Johan Heslinga van Fok.nl was het een 'denial of service attack'.
Daarbij wordt een site zo vaak opgevraagd dat hij vertraagd en uiteindelijk zelfs onbereikbaar wordt.
De website ontdekte de aanval, omdat de site extreem traag werd. ''Na enig zoeken werd duidelijk wat er aan de hand was en konden we de herkomst herleiden. Toen hebben we contact opgenomen met de systeembeheerder van de school'', aldus Heslinga.
Doelbewust
Volgens hem is het een doelbewuste actie. ''De aanval is opgestart vanaf een server, die zou de hele nacht kunnen doorgaan.''
Fok.nl heeft geen aanklacht ingediend. ''De site heeft geen schade geleden en de jongens hebben hun excuus aangeboden'', zegt de woordvoerder van de school.
''Vrijdag moeten de jongens op gesprek komen bij ons, daarna is het klaar en gaan ze weer gewoon verder met hun opleiding.''
Zeker van die walgelijke kankernerds.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz... Ik dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd...
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)aanval-op-foknl.html
Ik denk dat ze morgen een nog zwaarder gesprek krijgen en dat het niet "klaar" is
Ik wist niet eens dat er een artiest bestond die Simian Mobile Disco heet.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef Fascination het volgende:
Ik wist heul niet dat Simian Mobile Disco een nieuwe cd uit heeft.
Er is maar 1 coole Spike en dat is:quote:
faalquote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is maar 1 coole Spike en dat is:
[ afbeelding ]
je moeder.quote:
Van WD geleerd.quote:
Ik hou wel van mensen die de dagelijkse barrières van het leven doorbreken door uiterst obscure scheldwoorden in de mond te nemen.quote:
Godver, dadelijk gaan ze mijn fobo ook vergelijken op die site.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Wat zou zo iemand nou willen met zo'n fobo??
http://fotoboek.fok.nl/user/269602
[ afbeelding ]
Ze noemt haar zelf Sandra. De foto noemt ze Sandra (http://i.fok.nl/userpics//269602/sandra.jpg) en ff zoeken en je komt de foto elders tegen, maar dan The Real One...
[ afbeelding ]
Zou ze denken dat mensen erin trappen?
Ik moet zeggen dat ik er wel lol aan beleef jaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver, dadelijk gaan ze mijn fobo ook vergelijken op die site.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemt haar zelf Sandra. De foto noemt ze Sandra (http://i.fok.nl/userpics//269602/sandra.jpg) en ff zoeken en je komt de foto elders tegen, maar dan The Real One...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.
ok ze was lelijk maar ik was al behoorlijk opgegeilt enzo![]()
toen zei ze ( bijna naakt ze had al aan mij lul gelikt enzo) 'ik wil een kindje van je
'.
dus ik zeg srry maar nee dank je! en ik was weg![]()
nu jullie
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht overigens dat TS vrouwelijk was.
quote:
Apple.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet al hoe mijn OP eruit ziet als ik weer een SC heb.quote:
Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
HahaDie avatar van -SG-
[ afbeelding ]
Same.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet al hoe mijn OP eruit ziet als ik weer een SC heb.
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.quote:
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.quote:
Daar komt ie ook vandaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.
Oh, is dat Lamon.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.
quote:
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze ook dan...
[..]
[..]
[..]En dan nog denken dat er mensen zijn die hem geloven...
![]()
Ik zeg dat fobo vol spammen en wegjagen!
Daar trekt Lamon zich toch niks van aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het oprecht jammer dat ik deze rel gemist heb.
True.. Heb wel ff d'r fobo voorzien van de originele foto's. Als je het doet, moet je het goed doen tochquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.Je moet wel volslagen debiel zijn wil je in deze kloon trappen.
Niet iedereen bezit de sociale capaciteiten om zijn of haar voicemail af te luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die hun telefoon opnemen om te zeggen of ze je later terug mogen bellen. Laat hem dan gewoon gaan zodat ik gewoon een voicemail in kan spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |