Nou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
ik denk ik kom even fipohunten en jawel hoor
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, maar in een ander topic werden WEER filmpjes gezet die ik al van youtube afgehaald had, iemand anders heeft ze geupload, en mensen blijven ze uploaden, terwijl ik al aan de crew doorgegeven heb dat ik dit niet op prijs stel.
Ik wil gewoon een duidelijke policy, waar ze zich in extreme gevallen ook een beetje aan houden.
Die filmpjes en dat nepaccent waren voor de lol, en hoeven niet tot in den treure herhaald te worden.
(oh, ...en homofiele dikke dwerg.)
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:38 schreef Hupseeln het volgende:
Heeft Gaga nou wel of niet een leuter?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:43 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Jesus christ, KILL IT WITH FIRE.
Wie wil koffie?
[ afbeelding ]
Niet belangrijk...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.
ps.
[ afbeelding ]
Die is echt fucking lekker ouwe!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet belangrijk...
Het kwam erop neer, dat ik het melig vond om een paar filmpjes te posten, daarom FOK! te serieus nam, omdat dat zoveel moeite kostte, en toen namen allerlei anonieme usertjes wel de moeite om die filmpjes snel op hun harde schijf te plaatsen, zelf opnieuw te uploaden, en tig keer te herhalen, zelfs in topics, waar ik niet eens kom.
Het is ZOOOOH krom.
Oh en:
[ afbeelding ]
Dat soort shirtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Die is echt fucking lekker ouwe!
Nog een:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |