Volgens mij is dat alleen maar op toepassing bij foto's van andere FOK!kers. Als je niet op FOK! zit mag je die foto's wel posten, anders zou je B&H inderdaad ook dicht moeten tiefen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lees de policy jij mag geen foto's van mij posten op fok zonder mijn toestemming.
En hij/zij doet zich toch voor als iemand. iszinloos is een nickname/pseudoniem . Het gaat ook niet om de naam krentenbol , maar om de foto's.
Spelfouten in motivationalsquote:
Eensquote:Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spelfouten in motivationals
Ik ga in ieder geval niet op foto's kijken alsof er een staaf in m'n reet is geduwd.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij ziet er natuurlijk veel stoerder uit he, homofiele dikke dwerg.
Dus dan moeten Alice Cooper, Otis, en nog een aantal users een ban krijgen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen maar op toepassing bij foto's van andere FOK!kers.
Die heb ik al een tijdje niet meer hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
godverdomme waar is je maria mena pic
De policy wordt sowieso alleen maar gehanteerd als of hoe het ze uit komt.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dus dan moeten Alice Cooper, Otis, en nog een antaal users een ban krijgen?
Of is dat enkel een note waard?
Ik begrijp die policy voor geen meter hier...
Dat heb je mij niet horen zeggen. Maar gewoon; Urkquote:Op donderdag 10 september 2009 13:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik school natuurlijk ook op Urk
Ik haal niet je foto's van een andere site ofzo. Je zet je foto zelf op Fok, zij het in het fotoboek.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dus dan moeten Alice Cooper, Otis, en nog een aantal users een ban krijgen?
Of is dat enkel een note waard?
Ik begrijp die policy voor geen meter hier...
Dat je daar een probleem over kan makenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:21 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen. Maar gewoon; Urk
EN HET IS GODVERDOMME "IN" URK HET IS GEEN EILAND VERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHGHGquote:Op donderdag 10 september 2009 13:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat je daar een probleem over kan maken![]()
Rest alles wel oké met je?
Wat let je!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:25 schreef Hupseeln het volgende:
Doe eens foto's van wijven, niet van die dude.
Nee, maar in een ander topic werden WEER filmpjes gezet die ik al van youtube afgehaald had, iemand anders heeft ze geupload, en mensen blijven ze uploaden, terwijl ik al aan de crew doorgegeven heb dat ik dit niet op prijs stel.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik haal niet je foto's van een andere site ofzo. Je zet je foto zelf op Fok, zij het in het fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |