quote:
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.quote:
Wil je die dan opdragen aan mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLANDquote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn. En daarbij, dit is natuurlijk gedaan om 'aandacht te vragen voor'. Doe je zoiets stilletjes in de klas, interesseert het haast geen hond en komt er al helemaal geen tv-ploeg langs om het bij tv-kijkend Nederland onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
1,5 miljoen?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Van die politiek correcte rap. Bijna net zo erg als gangstarap.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Maisnon het volgende:
Yes-R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die roept zo'n scala aan emoties bij mij op
Nee, Bracha geniet nog steeds mijn voorkeur.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Hupseeln het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu gewonnen?
Dat is dus juist het punt. Door op deze manier contact te maken met de doelgroep zullen zij zich waarschijnlijk niet meer gaan openstellen zodat ze in de toekomst beter te bereiken zijn. Het is eigenlijk toch sowieso belachelijk dat we in een welvarend en relatief hoog opgeleid land als Nederland een "alfabetiseringsdag" nodig hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn.
Laurentien heeft trouwens een apart hoofd. Vind ik.
Chagrijnig = Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk hoe sjaggie ze kijkt!
Neh, ik vind Bracha's gezicht vele malen leuker.
En je gynaecologie project dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
1,5 miljoen? Dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Ah!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |