Je vader wel en jij noemt haar moeder.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef spanker het volgende:
bij met een uber eng/lelijk persoon geneukt terwijl je dronken was of iets dergelijks.
post ze hier
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.quote:
Een kloon met het syndroom van down!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.
ok ze was lelijk maar ik was al behoorlijk opgegeilt enzo![]()
toen zei ze ( bijna naakt ze had al aan mij lul gelikt enzo) 'ik wil een kindje van je
'.
dus ik zeg srry maar nee dank je! en ik was weg![]()
nu jullie
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.
toen zei ze ( bijna naakt ze had al aan mij lul gelikt enzo) 'ik wil een kindje van je
'.
nu jullie
nee ik ben serieus pic's niet hyves van haar kan ik wel doen(A)quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kloon met het syndroom van down!
Doe maar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef spanker het volgende:
[..]
nee ik ben serieus pic's niet hyves van haar kan ik wel doen(A)
ik was manquote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht overigens dat TS vrouwelijk was.
Correctie: een clown met het syndroom van down!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu ben je een halfverbouwde tranny?quote:
quote:
ik werk in een topless bar hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nu ben je een halfverbouwde tranny?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
'.
nu jullie
Faalquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Faal![]()
TS valt door de mand met zijn kloon
Wat dacht je van zijn vorige gesloten topic in PUBquote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Faal![]()
TS valt door de mand met zijn kloon
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
als je nu echt stoer bent doe je die van jou er ook ff bijquote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef spanker het volgende:
[..]
ik werk in een topless bar hoor![]()
hier trouwes die hyves die bij een vorige post hoorde http://minhopje.hyves.nl/
Geslacht: vrouwquote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
'.
nu jullie
tis gewoon om te baggerenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje irritante kloon... het is gewoon niet eens grappig zoals andere klonen dat wel zijn
ben ik een cloon?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tis gewoon om te baggeren![]()
Maar nog sneuer dat er straks een FA komt roepen: 'ja maar het originele account heeft geen ban dus dit account moet eerst 50 notes en een 48u, 1 week, 3 maanden-ban krijgen voordat er een shredder aan te pas komt'
Onzin, mijn eerste account had ik geen enkele ban op gehad, gelijk door de shredder. Groot gelijk ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tis gewoon om te baggeren![]()
Maar nog sneuer dat er straks een FA komt roepen: 'ja maar het originele account heeft geen ban dus dit account moet eerst 50 notes en een 48u, 1 week, 3 maanden-ban krijgen voordat er een shredder aan te pas komt'
haha jij bent geshredquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Knuffelbier het volgende:
[..]
Onzin, mijn eerste account had ik geen enkele ban op gehad, gelijk door de shredder. Groot gelijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |