Geslacht: vrouwquote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.
ok ze was lelijk maar ik was al behoorlijk opgegeilt enzo![]()
toen zei ze ( bijna naakt ze had al aan mij lul gelikt enzo) 'ik wil een kindje van je
'.
dus ik zeg srry maar nee dank je! en ik was weg![]()
nu jullie
tis gewoon om te baggerenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje irritante kloon... het is gewoon niet eens grappig zoals andere klonen dat wel zijn
ben ik een cloon?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tis gewoon om te baggeren![]()
Maar nog sneuer dat er straks een FA komt roepen: 'ja maar het originele account heeft geen ban dus dit account moet eerst 50 notes en een 48u, 1 week, 3 maanden-ban krijgen voordat er een shredder aan te pas komt'
Onzin, mijn eerste account had ik geen enkele ban op gehad, gelijk door de shredder. Groot gelijk ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tis gewoon om te baggeren![]()
Maar nog sneuer dat er straks een FA komt roepen: 'ja maar het originele account heeft geen ban dus dit account moet eerst 50 notes en een 48u, 1 week, 3 maanden-ban krijgen voordat er een shredder aan te pas komt'
haha jij bent geshredquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Knuffelbier het volgende:
[..]
Onzin, mijn eerste account had ik geen enkele ban op gehad, gelijk door de shredder. Groot gelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |