Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdbquote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
The Messengers is ook een bagger film overigens. Sowieso is Kristen Stewart al een KLB topic waard.
De slechtste film die ik ooit heb gezien was toch wel While She Was Out.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar de hoofdrolspeelster is wel lekker
[ afbeelding ]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdb
Ze is sowieso lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Toen ik hem keek had ie nog een 7,8quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Ok ok, ik neem mn verliesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze is sowieso lekker
[ afbeelding ]
quote:x Eraserhead
x The Holy Mountain
x Crippled Ninja ding
x Turkish Star Wars
x Mega Shark vs. Giant Octopus
x Les Triplettes de Belleville
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Der Himmel über Berlin
x Mulholland Dr.ive
x Tetro \ Vincent Gallo
x Arizona Dream /
x District 9 (peter jackson aliending)
x Les Maitres Du Temps
x Fantastic Planet
x The Thing With Two Heads "Dont be smokin while Im eatin!"
Dan heb je het langer volgehouden dan ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Brüno is ook echt een slechte film.
Na 15 minuten begonnen m'n ogen te bloeden en heb ik m afgezet.
Er heet ook een acteur Billy Warlock in die film, WTFquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is heeel erg vreemd
http://www.imdb.com/find?s=all&q=society&x=0&y=0
Turkse star wars?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Dit is uit mijn films die ik nog moet zien bestand
[..]
ZET EENS SNEL BIG FISH AANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar dat had je uit de trailer al af kunnen leiden.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Big Fish en Deerhunter zijn wel mooi. Big Fish is een beetje sprookjesachtig, erg leuk en mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is echt geweldigquote:
Die 4 films zijn erg goed tot briljant.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Mulholland Dr.ive
Jesus christ, is dat een hele film? Lijkt wel zo'n tarantino traile.quote:
Ik vond em grappigquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |