Van welke film?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Publiek was niet tevreden bij de screenings dus hebben ze het einde veranderd.
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
Oh dqon, lees gewoon om de 10 topics ofzo. Begin is toch niet zo heel spannend
Je had ook niks kunnen winnen, jankzak!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Hupseeln het volgende:
vijftien euro gewonnen, mn geld terug. kutzooi.
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.quote:
Das een stuk toffer dan hoe de film het aanpakte danquote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik geloof dat in het boek, die enge wezens van I Am Legend meer als vampieren gezien worden.
En dan is de hoofdpersoon ook echt het kwade en het is bijna zielig vanuit het vampieren perspectief: zij willen gewoon overleven, maar die man komt hun telkens aanvallen als ze slapen en ontvoerd er dan eentje.
Dan is die hoofdpersoon ook echt een 'legende' onder die vampieren.
Mike Patton is dan ook een heldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nja, bij deze geef ik het toe, deze was inderdaad overrated.
Hoewel de screams wel geniaal door Mike Patton ingeschreeuwd zijn
defqon en dqod door elkaar halen..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
DQON?! Nu moet ik aan Akon denken..
Je vergelijkt me toch niet met hem eh?
Maar is goed, ga ik doen
*Heel ff Scrubs afkijken*
omg echt fotos!!1quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Ow even een vermelding: BT bestaat echt, en ze is redelijk lekker
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Klinkt als een knalfuif.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou ik zit te fokken en skylark en BT zitten te schaken
Gezellig!!11
Hancock was tien keer niks maar ik vond Seven Pounds vrij geniaal tbhquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mike Patton is dan ook een held
En ik vind sowieso de meeste W. Smith films overrated. Hancock was gewoon crap. Seven Pounds was ook niet goed en Ali had veel potentie maar het script was slecht. En dat terwijl W. Smith toch best een goede acteur is.
Klinkt als een geslaagde donderdagavondquote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
Ik ben gewoon nog niet klaar voor de jackpot, mijn tijd komt nog welquote:
Je had ook kunnen verliezenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Hupseeln het volgende:
Maisnon,
ik heb toch ook niks gewonnen.
-15,- + 15,- = 0,-
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hancock was tien keer niks maar ik vond Seven Pounds vrij geniaal tbh
Skylark = Emimich?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
Leuk!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Gezellig!!11
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef afcajos het volgende:
Nou als we het over feitelijke fouten hebben, laten we dan Inglorious Basterds er maar niet bij gaan halen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.
Feitelijke jammerlijke fout vond ik ook nog dat "de giftigste kwallen" hem steken, en hij niet binnen de minuut dood is.
Van Hancock had ik veel meer verwacht inderdaad. Zeer slechte uitwerking terwijl het idee zo leuk uit had kunnen pakken. Seven Pounds vond ik wel goed overigens.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Seven pounds vond ik net als Hancock een goed idee hebben dat slecht was uitgewerkt. De film leek meer te draaien om de relatie tussen Will Smith en dat wijf dan zijn plan om `zichzelf te redeemen´.
Feitelijke jammerlijke fout vond ik ook nog dat "de giftigste kwallen" hem steken, en hij niet binnen de minuut dood is.
Ditquote:Op donderdag 10 september 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van Hancock had ik veel meer verwacht inderdaad. Zeer slechte uitwerking terwijl het idee zo leuk uit had kunnen pakken. Seven Pounds vond ik wel goed overigens.
quote:
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker dingquote:
Maar Inglorious Basterds probeert niet een realistische film te zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou als we het over feitelijke fouten hebben, laten we dan Inglorious Basterds er maar niet bij gaan halen.
Hancocks idee was best goed, maar idioot waardeloos uitgewerkt!
Seven Pounds was briljant uitgewerkt, maar had inderdaad de focus iet anders moeten hebben, maarja, het is en blijft een Hollywood productie hè
Die shit met die kwallen was trouwens echt awkward.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar Inglorious Basterds probeert niet een realistische film te zijn
Bij Seven Pounds vond ik die flashbacks steeds ook maar irritant uitgewerkt, geen idee waarom![]()
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker ding
Ik móest t even kwijt
Nu al?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er kwam een glazenwasser bij ons de ramen wassen op t werk en dat WAS me toch een lekker ding
Ik móest t even kwijt
Dat stelde ik ook al voorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.
Mja, er waren nog twee andere glazenwassers en twee collega's.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had hem een kopje koffie aangeboden en had je vervolgens laten nemen op het bureau van je baas.
De slechtste en daarme een van de raarste en toch wel leukste films die ik heb gezien was American Highschool!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
The Messengers is ook een bagger film overigens. Sowieso is Kristen Stewart al een KLB topic waard.
De slechtste film die ik ooit heb gezien was toch wel While She Was Out.![]()
![]()
Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdbquote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
The Messengers is ook een bagger film overigens. Sowieso is Kristen Stewart al een KLB topic waard.
De slechtste film die ik ooit heb gezien was toch wel While She Was Out.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar de hoofdrolspeelster is wel lekker
[ afbeelding ]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Field Of Dreams is de slechtste film die ik heb gezien. En dat krijgt een 7,8 op imdb
Ze is sowieso lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Toen ik hem keek had ie nog een 7,8quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is een feitelijke onwaarheid, namelijk een 7,7
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Hupseeln het volgende:
Beetje eng man, vet veel haar, als daar allemaal nog hoofd onder zit heeft ze een waterhoofd
[..]
Ok ok, ik neem mn verliesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze is sowieso lekker
[ afbeelding ]
quote:x Eraserhead
x The Holy Mountain
x Crippled Ninja ding
x Turkish Star Wars
x Mega Shark vs. Giant Octopus
x Les Triplettes de Belleville
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Der Himmel über Berlin
x Mulholland Dr.ive
x Tetro \ Vincent Gallo
x Arizona Dream /
x District 9 (peter jackson aliending)
x Les Maitres Du Temps
x Fantastic Planet
x The Thing With Two Heads "Dont be smokin while Im eatin!"
Dan heb je het langer volgehouden dan ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Brüno is ook echt een slechte film.
Na 15 minuten begonnen m'n ogen te bloeden en heb ik m afgezet.
Er heet ook een acteur Billy Warlock in die film, WTFquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is heeel erg vreemd
http://www.imdb.com/find?s=all&q=society&x=0&y=0
Turkse star wars?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Dit is uit mijn films die ik nog moet zien bestand
[..]
ZET EENS SNEL BIG FISH AANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar dat had je uit de trailer al af kunnen leiden.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Big Fish en Deerhunter zijn wel mooi. Big Fish is een beetje sprookjesachtig, erg leuk en mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is echt geweldigquote:
Die 4 films zijn erg goed tot briljant.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
x Big Fish
x Casablanca
x Deerhunter
x Mulholland Dr.ive
Jesus christ, is dat een hele film? Lijkt wel zo'n tarantino traile.quote:
Ik vond em grappigquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
http://www.imdb.com/chart/bottomquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
.. serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.
Hier de bottom top 100quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
Ja. Lees je eens in of zo.quote:
GOATSE, BANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1213644/
Nee? Is toch doodnormaal?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Niet!quote:
En daarom geloof ik niemand meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help._!
Ik heb 6 niveaus qua films.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.
Geil.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet!
Dat is een screenshot van die film.
Het is een horror waarbij ee jongen erachter komt dat bij de rijkelui regelmatig orgies gehouden worden waarbij de mensen allemaal met elkaar versmelten en in elkaar opgenomen worden enzo...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Nog veel ergerquote:
quote:
shredder!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog veel erger
Van goatse krijg ik geen nachtmerries
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |