Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
http://www.imdb.com/chart/bottomquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
.. serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een relatie, al een tijdje of zo.
Hier de bottom top 100quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Fortitudo het volgende:
welke film heeft allerlaagste beoordeling op imdb?
en wonen skylark en bt in 1 huis ofzo?
Ja. Lees je eens in of zo.quote:
GOATSE, BANquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1213644/
Nee? Is toch doodnormaal?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje raar?
[ afbeelding ]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Niet!quote:
En daarom geloof ik niemand meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik maar snel zeggen dat het een geintje is voordat ik weer roddels de wereld in help._!
Ik heb 6 niveaus qua films.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal zeg je dat zo'n film zo slecht is dat ie weer grappig is, maar deze was zelfs slechter dan slecht.
Geil.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet!
Dat is een screenshot van die film.
Het is een horror waarbij ee jongen erachter komt dat bij de rijkelui regelmatig orgies gehouden worden waarbij de mensen allemaal met elkaar versmelten en in elkaar opgenomen worden enzo...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet dat ze bij elkaar zijn nu, maar dat ze een interwebsrelatie hebben wist ik niet
Nog veel ergerquote:
quote:
shredder!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog veel erger
Van goatse krijg ik geen nachtmerries
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |