quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Het is weer stormloopquote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef Min-e het volgende:
Zo, nieuw deeltje, die wordt vast wel weer in no-time gevuld....
ik ben mijn iPhone aan het updatenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:14 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik zit even te spelen met iTunes 9.. jeweetz Applez
3.1quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik ben mijn iPhone aan het updaten
idd. Geen idee wat de vernieuwingen zouden moeten zijn. Maar het staat er inmiddels op. Enige wat ik nog mis op de iPhone is een iToday/Intelliscreen zonder dat ik jailbreakquote:
Is ie al te kraken ??quote:
Nog niet. Ik heb een 16GB 3G nog. Maar heb teveel muziek, vergeleken bij de GB die ik hebquote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Is ie al te kraken ??
Ik heb een witte 3gs 32gb
geen idee kdoe niet aan illegale shit..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Is ie al te kraken ??
Ik heb een witte 3gs 32gb
1 klik en hij is weer legaal. Zeurpietquote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef marcusa het volgende:
[..]
geen idee kdoe niet aan illegale shit..
vraag het in het Appletopic in DIG![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef msnk het volgende:
Gelijkspelen in Estland is ook niet echt een topprestatie.
Wie had dit van te voren gedacht, dat zowel Turkije als België niet op de nummer twee plaats zouden eindigen
ne oldu yine kiz..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef Yel het volgende:
Godverdomme wat kan de fucking wereld zo fucking onrechtvaardig zijn!
Aan dat zinnetje te zien heel wat.. Wilde alleen mijn ongenoegen uiten. Ik ben verdrietig verdorie.quote:
anlat derdini.. içelim bu gece..quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Yel het volgende:
[..]
Aan dat zinnetje te zien heel wat.. Wilde alleen mijn ongenoegen uiten. Ik ben verdrietig verdorie.
Laat maar, werd al veranderd. Dacht al dat er een groepsproces gaande was, voelde me bijna buitengesloten.quote:
Hehe, ik was net niet snel genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Laat maar, werd al veranderd. Dacht al dat er een groepsproces gaande was, voelde me bijna buitengesloten.
Of ik was gewoon snellerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe, ik was net niet snel genoeg.
je weet de sfeer hier wel goed te verpesten..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Politici...![]()
Turkse politici...![]()
![]()
AKP...![]()
![]()
Dogan kapotmaken is pers monddicht maken..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:
Hihi politiek. Als dat maar goed gaat.
Ik heb gehoord dat ze Dogan ook kapottt gaan maken?
Milletin derdi iste. Trek me hun shit 2 much aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Min-e het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel wat Yel dwars zat.
Trusten.
Wat gebeurt er toch met Turkije? Eerst bosbranden, dan şehitler, dan weer overstromingen, en dan weer het hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan naar Wk met voetbal, en nu dit!quote:
Dat je al die dingen in dezelfde zucht kan noemen als WK voetbalquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat gebeurt er toch met Turkije? Eerst bosbranden, dan şehitler, dan weer overstromingen, en dan weer het hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan naar Wk met voetbal, en nu dit!
Pff, ik hoop dat er meteen een einde komt aan deze nare dagen!
Dat is misschien minder belangrijk dan de restquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat je al die dingen in dezelfde zucht kan noemen als WK voetbal
Julis ben jij een meisje of kerel.. het verbaast me dat jij zoveel van voetbal houdt..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is misschien minder belangrijk dan de rest, maar toch belangrijk voor een voetbal liefhebber
!
Een meisjequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef marcusa het volgende:
[..]
Julis ben jij een meisje of kerel.. het verbaast me dat jij zoveel van voetbal houdt..
55quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:10 schreef marcusa het volgende:
[..]
Memleket Samsun? Waar woon je in NL?
ik dacht voor een seconde dat je leeftijd 55 was..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef Julis het volgende:
[..]
55. Ik woon dichtbij Enschede (Overijssel).
Haha, nope. Ik ben nog geen 55. Maar het is wel een mooi getalquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:14 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik dacht voor een seconde dat je leeftijd 55 was..![]()
maar toen viel het kwartje heel snel, is idd het kentekenbord van Samsung..
ik ging even gluren in je fotoboek maar geen fotosquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, nope. Ik ben nog geen 55. Maar het is wel een mooi getal
haha ik moet voor school naar zo'n gogbot iets ofzo in enschede. ken je dat en weet je hoe dat eruit ziet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef Julis het volgende:
[..]
55. Ik woon dichtbij Enschede (Overijssel).
ziet er cool uit..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
haha ik moet voor school naar zo'n gogbot iets ofzo in enschede. ken je dat en weet je hoe dat eruit ziet?
Nee, nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
haha ik moet voor school naar zo'n gogbot iets ofzo in enschede. ken je dat en weet je hoe dat eruit ziet?
nah, heb gehoord dat er alleen maar van die emo's komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef marcusa het volgende:
[..]
ziet er cool uit..![]()
http://2009.gogbot.nl/
aangezien je toch dichtbij in enschede woont, ga je nog naar twente - fener? hahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord eigenlijk. Maar ik ga ook alleen voor het winkelen naar Enschede
.
Mijn vader en broertje willen gaan. Maar het blijkt dat ze snel moeten zijn met het aanschaffen van kaartjes, anders zijn ze al op. Ik ben Galatasarayli, maar ik wil wel dat Fenerbahce wint! (tijdens Europa League wedstrijden dan)quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:25 schreef Gratau het volgende:
[..]
aangezien je toch dichtbij in enschede woont, ga je nog naar twente - fener? haha
Eerst wordt het in Istanbul gespeeld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:32 schreef marcusa het volgende:
waar wordt eerst gespeeld in twente of in istanbul? dus de wedstrijd van aanstaande donderdag..
Ik kan zweren dat ik je ken als iemands kloonquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Neeee =(. Ik ben een braaf meisjeRamazan'da hic yalan soylenir mi?
Haha, ik ben geen kloonquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kan zweren dat ik je ken als iemands kloon
Maar enazindan oruc tutuyorsun yani. Ik kom steeds vaker turken tegen die niet vasten. Eigen keuze natuurlijk maar het verbaasd me wel...
plaats dan een foto van jezelf.. liefst in bikiniquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen kloon.
Ja, ik doe wel aan vasten (ik moet alleen 5 dagen inhalen, de dagen dat ik ziek was). Ieders eigen keuze natuurlijk!
UIteraard iedereens eigen keus. Ik had alleen niet verwacht zo'n hoog percentage niet vast. Het is iig bijna alweer klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen kloon.
Ja, ik doe wel aan vasten (ik moet alleen 5 dagen inhalen, de dagen dat ik ziek was). Ieders eigen keuze natuurlijk!
Haha. Nee, daar doe ik niet aan mee* ^^.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef marcusa het volgende:
[..]
plaats dan een foto van jezelf.. liefst in bikini
Jaaquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
UIteraard iedereens eigen keus. Ik had alleen niet verwacht zo'n hoog percentage niet vast. Het is iig bijna alweer klaar
Aah, wat liefquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja ik heb er dit jaar echt zin ineerste dat ik ook langs ga bij de mama van mijn vriendin
Dat doen wij ook altijd maar opa en oma zijn dit jaar nog in Turkije dus wij verzamelen bij ons thuisquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, wat lief. Wij gaan naar mijn oma en opa, daar gaan we dan verzamelen
Aha, dat hadden wij ook vorig jaar. Toen waren ze ook nog in Turkije tijdens suikerfeestquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat doen wij ook altijd maar opa en oma zijn dit jaar nog in Turkije dus wij verzamelen bij ons thuis
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, dat hadden wij ook vorig jaar. Toen waren ze ook nog in Turkije tijdens suikerfeest.
ik hoop eerder dat jij je gedraagt..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best lastig om je een beetje te gedragen of niet?
dit is FOK.. je moet niet alles zo serieus nemen, meid..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Huh =(? Mag ik geen gesprek met oudere mensen. Dan is mijn opa, vader, moeder allemaal pedo.
Dat van mij is ook niet serieus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef marcusa het volgende:
[..]
dit is FOK.. je moet niet alles zo serieus nemen, meid..
Oh, ik snap wel wat je bedoelt. Mijn vader is ook altijd serieus. Soms snapt hij niet dat ik een grapje maak. Ik kom meestal dan ook serieus over als ik een grap maak.quote:ortaya bir şaka attık en men is meteen serieus.![]()
Ik drink geen alcohol arkadas, mag jij helemaal zelf op drinkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef marcusa het volgende:
içelim arkadas, birak serieuzi merieuze..
[ afbeelding ]
sende zeytin peynir sarma ve hamsi baligini yersin arkadasquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol arkadas, mag jij helemaal zelf op drinken.
Oooh, nicequote:Op vrijdag 11 september 2009 17:29 schreef marcusa het volgende:
[..]
sende zeytin peynir sarma ve hamsi baligini yersin arkadas
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Oooh, niceMaar ik mag niet, ik moet wachten tot 20:06.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey, je kunt ze ook in de koelkast doen. Dan vreet ik ze wel om 20:06 op.
Türk ismi takinca çabuk kovuluyorum o yüzden gavur ismi taktim..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Danku meneer marcusa (wat betekent dat?).
CHPquote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Politici...![]()
Turkse politici...![]()
![]()
AKP...![]()
![]()
Er komt vandaag bezoek, want mijn broertje is vandaag jarig. Dus ze maakt dolma, pocalar eh en we hebben taart. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet, moet ik even naar beneden gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef marcusa het volgende:
bytheway wat gaan jullie straks eten..wat maakt mams klaar.
helemaal mee eens.. alleen die boete voor DYH (Dogan) vind ik absurd.. wat vind jij daarvan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
CHP![]()
![]()
![]()
![]()
CHP = wij zijn het er niet mee eens partij. Net de haat-smurf. Eerst doen ze voorstellen, en dan gaat de AK-partisi er aan werken (kürt acilimi etc.) en dan zijn ze opeens weer tegen
.
MHPIs ook niet meer wat het was
AKPDe enige die Turkije uit 70 jaar POEP-Economie heeft gehaald en van Turkije een met normale inflatie-zijnde en minder corrupte mensen-land heeft gemaakt.
Ergenekon davasi liegt er niet om wat er de laatste tientallen jaren is gebeurt! Express Turkije naar de tering geholpen die mensen.
ik weet wel wat jij gaat eten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik weet niet wat we eten, ik ben niet thuis.
Dit vind ik een van de meest hypocriete dingen die er bestaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik drink ook geen alcohol. Met Ramazan
hmmmmquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Er komt vandaag bezoek, want mijn broertje is vandaag jarig. Dus ze maakt dolma, pocalar eh en we hebben taart. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet, moet ik even naar beneden gaan kijken.
Wat mij betreft wordt die gozer in de gevaningis verkracht en wordt zijn hele bedrijf falliet verklaard. Fakking corrupte klootzakken zijn het. Al jarenlang Turkije naar de tering helpen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef marcusa het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. alleen die boete voor DYH (Dogan) vind ik absurd.. wat vind jij daarvan?
Fatih Terim als ie boos is..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
Ik wil een nieuwe usericon. Iemand tips?
Damn ik hoor wel die frustraties.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt die gozer in de gevaningis verkracht en wordt zijn hele bedrijf falliet verklaard. Fakking corrupte klootzakken zijn het. Al jarenlang Turkije naar de tering helpen.
KIYMALI pogçaquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef marcusa het volgende:
[..]
hmmmmpogçalara bayilirim.. ne ile? kiyma, peynir, patates?
met deze uitspraak heb je je krediet verspeeld en die vorige reactie van mij kan je ook op je buik schrijven..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt die gozer in de gevaningis verkracht en wordt zijn hele bedrijf falliet verklaard. Fakking corrupte klootzakken zijn het. Al jarenlang Turkije naar de tering helpen.
Ik dacht dus dat mama pogcalar aan het maken wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef marcusa het volgende:
[..]
hmmmmpogçalara bayilirim.. ne ile? kiyma, peynir, patates?
lekker brlangrijk wat jij vindquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit vind ik een van de meest hypocriete dingen die er bestaanWie hou je nou voor de gek?
Eerlijk gezegd heb ik nog niets gelezen over de beste man, maar je moet ook realitisch blijven, dat als er een partij zo groot is, er 1 van de 100 wel rot is. Dat is nou eenmaal zo en dat hou je bijna niet tegen. Helemaal in Turkije.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn ik hoor wel die frustraties.![]()
Melih Gökçek is trouwens ook heel corrupt.
is ook lekker.. trouwens alles wat Turks is is lekker..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat mama pogcalar aan het maken was. Maar dat maakte ze dus niet. Ze maakte borek (peynirli). En ze maakte nohutlu corba, met kofte en pilav.
Burakius is een beetje simpel. Doet altijd veel te grote uitspraken en probeert dan medestanders te vinden en faalt daar hard in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef marcusa het volgende:
[..]
met deze uitspraak heb je je krediet verspeeld en die vorige reactie van mij kan je ook op je buik schrijven....
Persvrijheid kennen ze blijkbaar niet in de kringen van jou..
Het is ook niet belangrijk voor jou wat ik vind. Ik zeg slechts wat ik er van vind. Is toch mijn mening. Lekker boeie dat jij er boos om wordt .quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
lekker brlangrijk wat jij vind
Grapjas, ben sana mi soracagim muslumanligi. Alsjeblieft zeg. Iedereen gelooft op zijn eigen manier. Ik op mijn eigen manier
Awwwwwwquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Burakius is een beetje simpel. Doet altijd veel te grote uitspraken en probeert dan medestanders te vinden en faalt daar hard in.
begin maar alvast te eten.. de honger is naar je hoofd gestegen denk ik..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk voor jou wat ik vind. Ik zeg slechts wat ik er van vind. Is toch mijn mening. Lekker boeie dat jij er boos om wordt .
Ik vind het hypocriet en ik was wel benieuwd wat jij daar van vind . Maar het enige wat je doet is ontwijkende argumenten geven en niet de pleister op de zere plek zetten.
Deze is dan weer wel leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk voor jou wat ik vind. Ik zeg slechts wat ik er van vind. Is toch mijn mening. Lekker boeie dat jij er boos om wordt .
Ik vind het hypocriet en ik was wel benieuwd wat jij daar van vind . Maar het enige wat je doet is ontwijkende argumenten geven en niet de pleister op de zere plek zetten.
De pleister op de zere plek is voor mij niet interessant. Ik definieer mijn geloof, mijn geloof definieert mij niet. Hoewel jij het daarmee oneens gaat zijn, heb jij ook je eigen waarheid vanuit je traditie en je geloof gecreëerd. Ik heb lang geleden geleerd om niet zoveel waarde te hechten aan je eigen tradities als je naar anderen kijkt. Dat is de reden waarom Turkije tot op heden zoveel onverdraagzaamheid kent.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat je kan quoten zegt niets Burakius. Sorry, ik heb niet zo'n hoge pet van je op. Weinig kan daar verandering in brengen, alleen je eigen woorden maar die lijken steeds maar de verkeerde richting in te gaan.quote:
Een mooi argument, en ik ben het inderdaad met je oneens. Ik zal uitleggen waarom:. Het is namelijk zo, dat je in de Islam je eigen waarheden niet kunt creeëren. Je kunt deze waarheden en dus ook je geloof slechts definieëren door de hadith en de Qu'ran te destilleren. Dit is eigenlijk wat er is gebeurt met de Christenen en de Bijbel. Zelf een waarheid verzinnen zonder de bijbel te destilleren naar wat het zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De pleister op de zere plek is voor mij niet interessant. Ik definieer mijn geloof, mijn geloof definieert mij niet. Hoewel jij het daarmee oneens gaat zijn, heb jij ook je eigen waarheid vanuit je traditie en je geloof gecreëerd. Ik heb lang geleden geleerd om niet zoveel waarde te hechten aan je eigen tradities als je naar anderen kijkt. Dat is de reden waarom Turkije tot op heden zoveel onverdraagzaamheid kent.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een mooi argument, en ik ben het inderdaad met je oneens. Ik zal uitleggen waarom:. Het is namelijk zo, dat je in de Islam je eigen waarheden niet kunt creeëren. Je kunt deze waarheden en dus ook je geloof slechts definieëren door de hadith en de Qu'ran te destilleren. Dit is eigenlijk wat er is gebeurt met de Christenen en de Bijbel. Zelf een waarheid verzinnen zonder de bijbel te destilleren naar wat het zegt.
Het is daarom in de Islam niet toegestaan om zelf je geloof te definiëren. Wat jij dan ook doet (wel drinken na ramadan) is dan ook niet in het geloof dat Islam is. Als jij dit definieert als jouw geloof creër je dus eigenlijk een geloof buiten de Islam. Zoek eens anders op "bidat".
Heb jij een betere dan voor me?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:50 schreef IHVK het volgende:
Ja misschien bedoel je het wel goed.
Maar je avatar kijkt zo boos man.
Alles wat wij aan gegevens binnen krijgen is subjectief. Objectiviteit bestaan niet, het wordt immers waargenomen door de mens. En alles wordt verwerkt door de hersenen. Hoe je hersenen iets verwerken is afhankelijk van je genen maar ook gebaseerd op prikkels uit het verleden en dus associatiesquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een mooi argument, en ik ben het inderdaad met je oneens. Ik zal uitleggen waarom:. Het is namelijk zo, dat je in de Islam je eigen waarheden niet kunt creeëren. Je kunt deze waarheden en dus ook je geloof slechts definieëren door de hadith en de Qu'ran te destilleren. Dit is eigenlijk wat er is gebeurt met de Christenen en de Bijbel. Zelf een waarheid verzinnen zonder de bijbel te destilleren naar wat het zegt.
Het is daarom in de Islam niet toegestaan om zelf je geloof te definiëren. Wat jij dan ook doet (wel drinken na ramadan) is dan ook niet in het geloof dat Islam is. Als jij dit definieert als jouw geloof creër je dus eigenlijk een geloof buiten de Islam. Zoek eens anders op "bidat".
Maar dat is dus jouw interpretatie. Dus jij vindt dan in principe dat hij geen moslim is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Meteen weer over op persoonlijke aanvallen i.p.v. het debat aan te gaan. Weet je dit is constant gaande elke keer als ik wat zeg. Ongelooflijk triest gewoonquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
En ik daag iedereen uit te zeggen wat ze vinden van Burakius en zijn meningen over alles
Kom maar:
IHVK
The Magnificient
Triggershot
ZarGon
Ja ik zoek er eerst nog 1 voor mezelf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb jij een betere dan voor me?
deze..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb jij een betere dan voor me?
Nee ik heb nergens gezegd dat hij geen moslim is. Volgens Hanafi ben je nog steeds een moslim als je alcohol drinkt, maar je bent wel verder weg van het centrum als het waren. Dus je belemmert je eigen en het is natuurlijk haram. Dus nee voor mij is hij een moslimquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat is dus jouw interpretatie. Dus jij vindt dan in principe dat hij geen moslim is.
En dat is nu juist het gevaar. Want er ontstaat intolerantie door. Heiden, ongelovige, geloofsaval etc
Met alle gevolgen van dien.
Er zijn genoeg imams die vinden dat je een eigen invulling aan je geloof mag geven. Zolang je niet ontkent dat iets verboden is, ben je eigenlijk gewoon gelovig. En als je niet gelovig bent, oke, dan ben je het niet. Geen probleem toch?
Ik bedoelde dat je zei: 'je creëert een eigen geloof buiten de islam om' vandaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens gezegd dat hij geen moslim is. Volgens Hanafi ben je nog steeds een moslim als je alcohol drinkt, maar je bent wel verder weg van het centrum als het waren. Dus je belemmert je eigen en het is natuurlijk haram. Dus nee voor mij is hij een moslimEn ik heb gewoon respect.
Ik weet niet of je moslim bent, maar er kan geen subjectiviteit bestaan rond feiten. Feiten zijn dingen zoals dat alcohol haram is (ja ook buiten ramadan). Het is dus mogelijk om (zelfs in je subjectiviteit) met je verstand na te gaan wat iets is. Als 1+1 = 2 , dan kan je elke opvoeding hebben gehad die je wilt, maar 1+1 = 2 blijft. Snap je:?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Alles wat wij aan gegevens binnen krijgen is subjectief. Objectiviteit bestaan niet, het wordt immers waargenomen door de mens. En alles wordt verwerkt door de hersenen. Hoe je hersenen iets verwerken is afhankelijk van je genen maar ook gebaseerd op prikkels uit het verleden en dus associaties
Als hij zegt dat dit "zijn" geloof is(aannemende waarin het wel mag om in ramadan niet te drinken, maar daar buiten wel) , en als "mijn geloof" zegt dat het niet mag... wat doet hij dan anders dan zijn eigen geloof creëren? Maar ik ga niet zeggen dat hij geen moslim is. Als hij sahada doet is hij voor mij een moslim.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je zei: 'je creëert een eigen geloof buiten de islam om' vandaar.
Volgens zus, volgens zo.. denk jij uberhaupt weleens met je eigen hersenen of laat jij andere mensen dat alleen maar voor jou doen.. jouw eten en kledingdracht dat wordt vast ook door anderen bepaald zeker, en niet wat jij lekker vindt of wat jij mooi vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens gezegd dat hij geen moslim is. Volgens Hanafi ben je nog steeds een moslim als je alcohol drinkt, maar je bent wel verder weg van het centrum als het waren. Dus je belemmert je eigen en het is natuurlijk haram. Dus nee voor mij is hij een moslimEn ik heb gewoon respect.
Met mijn verstand kies ik bewust voor deze keuzequote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
Volgens zus, volgens zo.. denk jij uberhaupt weleens met je eigen hersenen of laat jij andere mensen dat alleen maar voor jou doen.. jou eten en kledingdracht dat wordt vast ook door anderen bepaald zeker, en niet wat jij lekker vindt of wat jij mooi vindt.
Iedereen heeft zijn eigen geloof toch. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als hij zegt dat dit "zijn" geloof is(aannemende waarin het wel mag om in ramadan niet te drinken, maar daar buiten wel) , en als "mijn geloof" zegt dat het niet mag... wat doet hij dan anders dan zijn eigen geloof creëren? Maar ik ga niet zeggen dat hij geen moslim is. Als hij sahada doet is hij voor mij een moslim.
Jij wilt zeker ook de sharia in Turkije invoeren..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met mijn verstand kies ik bewust voor deze keuze. Of om het jou duidelijk te maken: Ik kies bewust om mijn leven aan te passen naar het leven van iemand anders (de profeet (vzmh)).
lekker boeiend wat andere mensen over wie dan ook denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
En ik daag iedereen uit te zeggen wat ze vinden van Burakius en zijn meningen over alles
Kom maar:
IHVK
The Magnificient
Triggershot
ZarGon
Ik vind het wel gek. Ik doe zeker dingen wat andere moslioms niet eens doen . Zoals kerken bezoeken, hun dingen meemaken etc. Ik zie juist heel veel van andere geloven, ga veel met anders gelovige om etc. Misschien dat het op dit forum vaak verkeerd naar voren komt. Dat kan wel zo zijn. Ik ben niet een held in het duidelijk zetten van mijn gedachten op papier. En ik heb wel zoiets van. Als je niet gelooft dat waar je in gelooft niet 100% de waarheid is, waarom geloof je er dan in? Zeker als Moslim-zijnde zijn er nou eenmaal vaste geloofsatikelen die het moslim zijn met zich mee brengt. Maar dat betekent niet dat ik niet objectief kijk en lees naar andere meningen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef IHVK het volgende:
Okey over Burakius:
Wij hebben met hem net als Goeroe en hij nu heel vaak aanvaringen gehad over dit soort kwesties.(heel vaak)
Maar het gaat nu goed. Kijk iedereen heeft zijn negatieve punten. Het probleem bij Burakius is dat hij nogal dogmatisch uit de hoek kan komen af en toe. Er is 1 enkele waarheid en iedereen die daar buiten komt moet erop gewezen worden. En hij kan een beetje heel erg boos worden op sommige elementen in Turkije.
Maar los daarvan is hij volgens mij niet echt intolerant. En is hij best ok.![]()
Alleen vind ik dat een bepaalde manier van gedachtengang, waar hij ook af en toe in de buurt komt, tot intolerantie kan leiden. En als voorbeeld hetgeen hierboven.
Verder ken ik hem niet persoonlijk.![]()
Maar ja de rest ook niet.
mediaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef IHVK het volgende:
Is best boeiend hoor. De media leven ervan.
Nee Turkije is al perfect zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef marcusa het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook de sharia in Turkije invoeren..
turkije is geen dictatuur, waarbij vrijheden van mensen worden beperkt. in dit geval de vrijheid om hoofddoekjes te dragen. mensen die het hardst schreeuwen om vrijheid maar toch de hoofddoekjes willen verbieden heb ik zo'n schijthekel aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef marcusa het volgende:
ik moet zeggen AKP krijgt mijn steun in veel gevallen.. maar er zijn een aantal dingen waar ik pertinent tegen ben..
-hoofddoekjes op scholen..
als je een hoofddoekje draagt beperk je al je eigen vrijheid..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef Gratau het volgende:
[..]
turkije is geen dictatuur, waarbij vrijheden van mensen worden beperkt. in dit geval de vrijheid om hoofddoekjes te dragen. mensen die het hardst schreeuwen om vrijheid maar toch de hoofddoekjes willen verbieden heb ik zo'n schijthekel aan.
over de andere gevallen heb ik denk ik niet genoeg kennis
oh, dus jij gaat voor mensen bepalen wat vrijheid is? hoe egoïstisch ben je dan bezig?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef marcusa het volgende:
[..]
als je een hoofddoekje draagt beperk je al je eigen vrijheid..
als je een hoofddoek mag dragen volgens jou vrijheid, dan mag je dus ook in een zwembroek of bikini naar school. dat is toch ook vrijheid..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Gratau het volgende:
[..]
oh, dus jij gaat voor mensen bepalen wat vrijheid is? hoe egoïstisch ben je dan bezig?
als mensen een hoofddoek willen dragen (en daar hebben ze het volste recht toe, aangezien ze in een vrij land wonden), wie ben jij om dan te bepalen dat dat niet mag?
en zoals jij net dom zegt dat het je vrijheid beperkt, mogen ze dat dan niet zelf weten of ze dat willen ofniet?
In een ideale situatie zou dat inderdaad ook mogen. Twee fouten maken geen 1 goed, of wel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:45 schreef marcusa het volgende:
[..]
als je een hoofddoek mag dragen volgens jou vrijheid, dan mag je dus ook in een zwembroek of bikini naar school. dat is toch ook vrijheid..
ja hoor, waarom niet. turkse meisjes zijn best okéquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:45 schreef marcusa het volgende:
[..]
als je een hoofddoek mag dragen volgens jou vrijheid, dan mag je dus ook in een zwembroek of bikini naar school. dat is toch ook vrijheid..
leuke sociale klassen krijg je dan met al die hoofddoekjes, meisjes die niet met bepaalde activiteiten of met het groepsproces mee willen doen vanwege jongens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
In een ideale situatie zou dat inderdaad ook mogen. Twee fouten maken geen 1 goed, of wel?
Belachelijk natuurlijk. Beweren dat een hoofddoek ook direct betekend dat je met bepaalde projecten niet mee zou doen. Aanname van nietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef marcusa het volgende:
[..]
leuke sociale klassen krijg je dan met al die hoofddoekjes, meisjes die niet met bepaalde activiteiten of met het groepsproces mee willen doen vanwege jongens.sorry maar ik moet er niet aan denken dat die scholen straks overbevolkt zijn door hoofddoekjes en weet ik veel wat voor şalvar en lange gewadenbende alsof het islamitische scholen zijn..
aangezien turkije een democratie is, en de meerderheid op AKP stemt, wilt de bevolking dus hoofddoekies. jammer dan ramadanquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef marcusa het volgende:
[..]
leuke sociale klassen krijg je dan met al die hoofddoekjes, meisjes die niet met bepaalde activiteiten of met het groepsproces mee willen doen vanwege jongens.sorry maar ik moet er niet aan denken dat die scholen straks overbevolkt zijn door hoofddoekjes en weet ik veel wat voor şalvar en lange gewadenbende alsof het islamitische scholen zijn.. ga dan lekker naar een moslimschool ofzo. hoofddoekjes bevordert alleen maar de segregatie op scholen dat is mijn voornaamste reden dat ik tegen ben..
Daarom mag Turkije ook nooit tot de EU toetreden vind ik...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
aangezien turkije een democratie is, en de meerderheid op APK stemt, wilt de bevolking dus hoofddoekies. jammer dan ramadan
Omdat Turkije een democratie is waar mensen een hoofddoek willen dragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef marcusa het volgende:
[..]
Daarom mag Turkije ook nooit tot de EU toetreden vind ik...
Alsof de bevolking staat te springen om de EU in te komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef marcusa het volgende:
[..]
Daarom mag Turkije ook nooit tot de EU toetreden vind ik...
Omdat het volk voor een groot deel islamitisch is opgevoed zo blijkt, of gehersenspoeld.. Mensen die de islam te serieus nemen zoals Burakius en niet objectief en Europees kunnen denken maar alleen subjectief en Islamitisch denken horen niet in Europa thuis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat Turkije een democratie is waar mensen een hoofddoek willen dragen?
Dat was Turgut Ozal van plan...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Gratau het volgende:
doe dan maar een turkse unie, met de turkse landen in het oosten. zitten allemaal vol gas en olie, puur winst en samen staat we ook sterker. alleen wie houdt turkije aan het lijntje om dit te voorkomen met steeds leuke beloftes; de EU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Ik mag niet klagen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer neem als deze is afgelopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef marcusa het volgende:
Goeroe waarom heb jij in hemelsnaam een abo hier op fok..
para çok herhalde..
desene iyi kazık yedin..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer neem als deze is afgelopen
dünya'da aç gezen insanlar var, kom jij stoer doen met je pimpabowwwwwquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ach zoveel was het volgens mij niet. Paar eurodan ne olacak
Hoezo doe ik stoer mijn pimpabo dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef marcusa het volgende:
[..]
dünya'da aç gezen insanlar var, kom jij stoer doen met je pimpabowwwww
aç kalmamak için oruç tutmuyorum..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoezo doe ik stoer mijn pimpabo dan?Sen ne biliyormusun acin halinden
oruc bile tutmuyorsun
Bende ackalak icin oruc tutuyorumquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef marcusa het volgende:
[..]
aç kalmamak için oruç tutmuyorum..
Allah kabul etsin.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bende ackalak icin oruc tutuyorum
Tsk. Allah senin oruclarinida kabul etsin. Nezaman geldin turkiyeden? Ga zo eten trouwensquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Allah kabul etsin.
Toen ik in Turkije was, vastte ik ook mee. Heb nu een weekje vrij genomen. Maar vanaf morgen doe ik ook weer mee, het gevoel van met z'n allen hongerig wachten totdat het tijd wordt om te eten is toch best wel lekker.
Dit vind ik best wel een cruciaal punt in jouw betoog.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je niet gelooft dat waar je in gelooft niet 100% de waarheid is, waarom geloof je er dan in?
Maandagavond. Eet smakelijk alvast. (Ik verzamel in de loop van de dag alles waar ik trek in heb. Dus eet alles in 1 maaltijd. Dus meer 'gözacligi' dan ' karinacligi'quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tsk. Allah senin oruclarinida kabul etsin. Nezaman geldin turkiyeden? Ga zo eten trouwens
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit vind ik best wel een cruciaal punt in jouw betoog.
Als iets waar is, kan iets anders toch ook nog een waarheid zijn?
Speciaal voor Goeroe: ik vind Burakius ook ok hoor.![]()
was ist das lan?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Politici...![]()
Turkse politici...![]()
![]()
AKP...![]()
![]()
Hé, heb jij nog vakantiequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef ClioSporT het volgende:
7 kleine aardbevingen in Didim vanacht. 1tje heb ik gevoeld want m'n bed schoof ineens 2 cm opzij
Ja, dat zei m'n familie ook. Vroeger kwam ik er ieder jaar. Altinkumquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef marcusa het volgende:
Altinkum.. wel leuk.. maar het gaat steeds achteruit met Didim.. met al die Engelsen en Koerden..
Wij zijn niet gebleven in Altinkum (daar was het inderdaad heel erg druk, vooral Engelsen). Wij zijn in een zomerhuisje buiten Altinkum verbleven. Het was daar wel rustig. En dichtbij de zeequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef marcusa het volgende:
Altinkum.. wel leuk.. maar het gaat steeds achteruit met Didim.. met al die Engelsen en Koerden..
Daarover las ik net in Milliyetquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:23 schreef marcusa het volgende:
Wie is hier geweest...
[ afbeelding ]
Ik zit er al 4 maandenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Hé, heb jij nog vakantie*jaloers*?! Wij zijn ook naar Didim geweest tijdens de vakantie (1 weekje)
Ik denk dat ik iets te algemeen ben geweest met deze opmerking en mij meer moest toespitsen op de Islam zelf. In de Islam heb je nou eenmaal een paar dingen die je moet accepteren/geloven wil je moslim zijn. Daarmee bedoel ik dus... dat jein peygamber gelooft, maar niet in Allah. Zoiets zeg maar. Het is erg scheef om een stukje wel te geloven en een stukje niet. Snap je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit vind ik best wel een cruciaal punt in jouw betoog.
Als iets waar is, kan iets anders toch ook nog een waarheid zijn?
Speciaal voor Goeroe: ik vind Burakius ook ok hoor.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef Julis het volgende:
Jaaa, Turkije is door. Ze hebben gewonnen tegen Spanje met 63-60(favoriet van het toernooi)
Jaa die laatste seconden waren inderdaad erg spannendquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef marcusa het volgende:
[..]
wel spannend die laatste seconden.. kreeg bijna hartaanval.
in your dreams..quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef marcusa het volgende:
[..]
atma, je zit gewoon in die Rotterdamse pauperbuurt van je..
Var.. 50 yas uzeri Ingiliz kadinlara guzel bi gece yasatiyorum para karsiligiquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vier maanden? Senin isin gucun yokmu?
Tam isini bulmussunquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Var.. 50 yas uzeri Ingiliz kadinlara guzel bi gece yasatiyorum para karsiligi
ne olacak uitkeringtrekker.. zaten burda sabahtan aksama kadar kahvede oturup Okey oynuyor..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vier maanden? Senin isin gucun yokmu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je likt hun postzegels zeker?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Var.. 50 yas uzeri Ingiliz kadinlara guzel bi gece yasatiyorum para karsiligi
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef marcusa het volgende:
[..]
ne olacak uitkeringtrekker.. zaten burda sabahtan aksama kadar kahvede oturup Okey oynuyor..![]()
birak kalsin oradaProbeer je nou grappig te zijn ofzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Ja snap wel wat je bedoelt. (Alhoewel ik persoonlijk niet alles zomaar accepteer als dat het wordt aangeboden, door wie dan ook).quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets te algemeen ben geweest met deze opmerking en mij meer moest toespitsen op de Islam zelf. In de Islam heb je nou eenmaal een paar dingen die je moet accepteren/geloven wil je moslim zijn. Daarmee bedoel ik dus... dat jein peygamber gelooft, maar niet in Allah. Zoiets zeg maar. Het is erg scheef om een stukje wel te geloven en een stukje niet. Snap je?
Zo klein kan die aardbeving niet zijn geweest dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef ClioSporT het volgende:
7 kleine aardbevingen in Didim vanacht. 1tje heb ik gevoeld want m'n bed schoof ineens 2 cm opzij
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:31 schreef ClioSporT het volgende:
Ik neem wel een aardbeving zo nu en dan.. :p
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef ClioSporT het volgende:
Pas jij anders op met wat je zegt
Helaas, de vraag was of er nog was geneukt en niet of er nog iets van zou komen.. Pubertje opsouten nuquote:
ik gaf alvast antwoord op de volgende vraagquote:Op zondag 13 september 2009 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Helaas, de vraag was of er nog was geneukt en niet of er nog iets van zou komen.. Pubertje opsouten nu
dat is niet iets om trots op te zijn...quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:
wij hebben frikandel gegeten met sahur vandaag.
?quote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef marcusa het volgende:
[..]
dat is niet iets om trots op te zijn...
halal frikadelquote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef marcusa het volgende:
[..]
frikandel klinkt zo FEBOsexueel vandaar..
ja manquote:
geen dank voor de link?quote:
no not realyquote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Burakius het volgende:
Mijne is ook neue. aardige chappels idd.
net nogquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:22 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook altijd aan het einde zo van.
Hm het viel eigenlijk best mee.
waar kan je kijken dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef marcusa het volgende:
[..]
nee niets van gemerkt...
trouwens Turkije speelt nu tegen Griekenland Euro 2009 Poland Basketbal
we staan wel achter na einde van 1ste periode
ntvquote:
(mid)Life crisis halverwege je 30ste?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Min-e het volgende:
waarom zijn er nooit eens mensen van mijn leeftijd hier, kunnen we tenminste fatsoenlijke volwassen gesprekken voeren
tsss als je wil hou IK me er dan wel buiten hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef zarGon het volgende:
Prijs de heer! [ afbeelding ]. Anders zou jij aandacht krijgen. [ afbeelding]afbeelding ].
Doe jij dan ook mee?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
(mid)Life crisis halverwege je 30ste?
Alsof jij je kan inhouden en nergens mee gaat bemoeien. Pssh.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
tsss als je wil hou IK me er dan wel buiten hoor!
Ik ben nog niet eens 30 johquote:
Hee zie ik nu pas, dat meisje heeft een tic!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof jij je kan inhouden en nergens mee gaat bemoeien. Pssh.
Zo'n bejaarde vent helemaal dronken voeren en dan zomaar achter zijn rollator zetten zonder BOB!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Min-e het volgende:
Hierbij een oproep: ALLE OUDJES HIER VERZAMELEN
hahaha dat zal jullie jonkies leren met mij te spotten!
Allemaal gaatjes prikken in de voorraad stoma zakjes van een bejaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Min-e het volgende:
Hierbij een oproep: ALLE OUDJES HIER VERZAMELEN
hahaha dat zal jullie jonkies leren met mij te spotten!
Die hebben zich met z'n allen verenigd zodat ze kunnen opscheppen over hun fantastische DNAdragertjes. Heb ik toch niets te zoeken, die lachen me vast vierkant uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
Er is wel een subforum OUD
Ouder(s)
Maar niet echt wat je zoekt volgens mij Min-e.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jou hou ik als toyboy.
Trouwens over Wilders e.d. , ik heb er toch zo genoeg van, om met al dat achterlijke tuig te moeten "debatteren" omtrent " typisch- moslimgemeenschap- gedrag".quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
Hey ik verveel me ook. Niks te doen, want ik moet leren, maar ik zit op Fok! Wilders topics te lezen.
Faal
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Trouwens over Wilders e.d. , ik heb er toch zo genoeg van, om met al dat achterlijke tuig te moeten "debatteren" omtrent " typisch- moslimgemeenschap- gedrag".
hoe OUD ben je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Min-e het volgende:
waarom zijn er nooit eens mensen van mijn leeftijd hier, kunnen we tenminste fatsoenlijke volwassen gesprekken voeren
pauw en witteman altijd leukquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
Hey ik verveel me ook. Niks te doen, want ik moet leren, maar ik zit op Fok! Wilders topics te lezen.
Faal
Straks tijdens de herhaling kijken, zijn er interessante gasten? Nu is 't fußball!quote:
Yengequote:
mwahquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks tijdens de herhaling kijken, zijn er interessante gasten?[/sub].
Maaşın ne kadar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
TE OUD, om op deze vraag in te gaan. (Erkeklerin maasi sorulmaz, kadinlarin yasi!)
30 plusser dus, join the clubquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
TE OUD, om op deze vraag in te gaan. (Erkeklerin maasi sorulmaz, kadinlarin yasi!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |