quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
HIer een work in progress
Dat was 2:30 werk minstens
DIE MOND
Ben je serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die wel kinderen willen.![]()
Hihi,quote:
Donker haarquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.
Accepteer nou maar dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben.quote:
Donker haar met groene ogenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Donker haar
Groene ogen![]()
Ik heb Übermensch zaad, blond haar en blauwe ogen met een IQ boven de 140
Nephout.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze is neit knap. Maar ze heeft een verdomd bos hout voor de cottage.
Ja maar ik had het over jou case alleen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben.
Hij was goed hequote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme gast, krijg een leven! Vuige Lapohunter.
Bij BNN.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Donker haar
Groene ogen![]()
Ik heb Übermensch zaad, blond haar en blauwe ogen met een IQ boven de 140
Yes, it's true.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over jou case alleen.
Gelukkig ben jij erquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
Een IQ boven de 130 én in het bezit van sociale vaardigheden? Hmm, wordt lastig.
Ah! Okquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Het is gewoon een opzichzelfstaand feit.
Je hoeft me er echt niet voor te betalen hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit nog eens ja, als we t financieel wat breder hebben
Ik heb ogen die nog beter zijn, voor de rest meld ik mequote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.
Ehm, volgens mij van Februari.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMMMbijna 2 denk ik. Of net 2.
En de jouwe dan?
Mijn neef en zijn vrouw hebben een paar maanden terug een dochtertje gekregenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik over een paar maanden ookeen nichtje
!
Dankjequote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donker haar met groene ogen
Ik heb dat serieus allemaalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat dat IQ maar weg.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus allemaal.
donker haar - check
IQ - 135 - check
sociale vaardigheden - check (heus waar)
superzaad - moet nog gecheckd worden
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
Dat wijkt af.quote:
Kinderenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wijkt af.
Ooit vertelde ik aan een vriendin van mijn zusje dat ik geen kinderen wilde ( ja leuk onderwerp voor bij de thee ).
Die viel bijna flauw.
Srsly get over it.
Ik heb momenteel gewoon niets anders te klagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was goed he
Maar wat is je probleem? Ik open het nieuwe topic toch binnen 1 minuut met een normale OP en TT
quote:
Omdat ik kinderen krijgen en opvoeden één van de belangrijkste doelen van mijn leven vind.quote:
Ooh wat jong nogquote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij van Februari.
Zwart - checkquote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
donker haar - check
IQ - 135 - check
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon niets anders te klagen.
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijnquote:
Ben ik zwart, nee. Heb ik een afro, nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwart - check
[ afbeelding ]
Afro - check
OOH JE HEBT OGEN? Nou dan wil ik kinderen van je hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
donker haar - check
IQ - 135 - check
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
Een neger. Sure.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwart - check
[ afbeelding ]
Afro - check
Tot ze niet meer kunnen vliegen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Hoe lang moeten chickenwings in de oven?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben ik zwart, nee. Heb ik een afro, nee.
Groene bedoel ikquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OOH JE HEBT OGEN? Nou dan wil ik kinderen van je hoor!
Ik zie morgenavond wel of je me mag bevruchten![]()
!
Reminder: Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik kinderen krijgen en opvoeden één van de belangrijkste doelen van mijn leven vind.
Uhuhquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat jong nog! Haha ahhhhw laatst ging ik pasfoto's laten maken en ik was aan het wachten tot ik aan de beurt was, kwam er een klein blond meisje langslopen van een jaar of 2/3 en ze kijkt me zo aan, en lacht echt superlief
en zwaait naar me
en d'r moeder en ik keken allebei zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Uhhhh... totdat ze gaar zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Hoe lang moeten chickenwings in de oven?
Hm, daar heb je een punt. En dat zie je de laatste tijd amper nogquote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijn
Mijn neefje huilt bijna ook nooit..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reminder: Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.
[..]
UhuhMaar hij is al heel actief
Kan staan met hulp, en als je m vasthoudt wil hij de hele tijd springen, wat ie op die foto ook doet
En gelukkig huilt ie bijna nooit
Hij is dan ook 1 van de uitzonderingen van baby's waar ik geen hekel aan hebEen beetje net als jij had
Jij hebt liever dat je familielijn uitsterft bij jou? Al denken Nederlanders daar bijna altijd heel anders over dan ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Chickenwings.Serieus, ik zou m'n vriendin ieder moment van de dag dumpen voor een gelijke hoeveelheid aan kip. En dat weet ze. Chickenwings.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn neefje huilt bijna ook nooit..
Maar meestal issie dan ook veel te druk met eten
Wel he...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. En dat zie je de laatste tijd amper nog
Misschien daarom ook wel die afkeer.
Dat is toch ook helemaal niet raar?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijn
Zulke positiviteit zie je hier maar zelden. Ik prijs mij gelukkig.quote:
Hahaha ja sommige baby's zijn gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
UhuhMaar hij is al heel actief
Kan staan met hulp, en als je m vasthoudt wil hij de hele tijd springen, wat ie op die foto ook doet
En gelukkig huilt ie bijna nooit
Hij is dan ook 1 van de uitzonderingen van baby's waar ik geen hekel aan hebEen beetje net als jij had
Jij doet het enkel vanwege je familielijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je familielijn uitsterft bij jou? Al denken Nederlanders daar bijna altijd heel anders over dan ik.
Voor een kind: jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Ik voel een FOK actie aankomen
[..]Eet ie zo veel dan?
Neger!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Chickenwings.Serieus, ik zou m'n vriendin ieder moment van de dag dumpen voor een gelijke hoeveelheid aan kip. En dat weet ze. Chickenwings.
Ik heb eigenlijk ook niks om over te klagen at the moment.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke positiviteit zie je hier maar zelden. Ik prijs mij gelukkig.
Jawel, maar niet iedereen stoort zich aan onopgevoedde kinderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet raar?
Dat is net zoiets als "Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar van me afblijven" of "Ik heb niks tegen Marokkanen, zolang ze maar normaal doen".
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij doet het enkel vanwege je familielijn?
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerdquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel he...
Laatst zag ik in de trein een vader en een jongetje en hij was gewoon de hele rit stil!!!!
Eigenlijk best erg
quote:
Ja, nou, serieus. Kip en ik. Match made in heaven.quote:
Mja zo komen er regelmatig ouders met kinderen bij ons in de snackbar. En 1 is zoooo kut. Staat die vader met m'n baas te praten, dat kindje de hele tijd "Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost" (zo heet m'n baas).quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel he...
Laatst zag ik in de trein een vader en een jongetje en hij was gewoon de hele rit stil!!!!
Eigenlijk best erg
Ik moest lachen en dat vind ik best ergquote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerd! Die weet het wel, eerste keer dat die zijn bek open trekt in de trein wordt die de plee ingesleurd en in de kont gebeukt door papa
.
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Als ik het opsla als .doc is dat toch geen probleem of wel?
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks om over te klagen at the moment.
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euroquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Ik voel een FOK actie aankomen
[..]Eet ie zo veel dan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerd! Die weet het wel, eerste keer dat die zijn bek open trekt in de trein wordt die de plee ingesleurd en in de kont gebeukt door papa
.
3, maar ik ga slapen!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.
Nevermindquote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euro
Je hebt gewoon een zieke gesestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen en dat vind ik best erg
Je wist het gewoon niet he!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook dolgraag zeggen, maar ik zag dat het niet aan mij gericht was.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja zo komen er regelmatig ouders met kinderen bij ons in de snackbar. En 1 is zoooo kut. Staat die vader met m'n baas te praten, dat kindje de hele tijd "Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost" (zo heet m'n baas).![]()
Of van die krijsende kinderen![]()
![]()
![]()
Of kinderen die niet met hun klauwen van de vitrine kunnen blijven.![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Wat weten jullie daar nou van?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
4quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3, maar ik ga slapen!
Welterusten allemaal
Klopt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zieke gesest
Je kan gewoon meerdere (dezelfde) smileys achter elkaar invoeren, dat weet je toch? Het is dus niet nodig om met een vermenigvuldigingsteken en een cijfer de hoeveelheid aan te tonen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoor het ook van mn vriend, dat kinderen echt niet meer van dingen af kunnen blijven, omdat ze niet meer gecorrigeerd worden door hun ouders.
Of dat mensen uit eten gaan en hun kinderen maar laten rondrennenx 3
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nou, meer dan jij... HA!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie pluginsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!![]()
[..]
Ik heb ook een oude word met een soort upgrade dat ie toch ook docx kan openen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx (ENG)quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schijtirritant inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoor het ook van mn vriend, dat kinderen echt niet meer van dingen af kunnen blijven, omdat ze niet meer gecorrigeerd worden door hun ouders.
Of dat mensen uit eten gaan en hun kinderen maar laten rondrennenx 3
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik heb het gehad voor vanavondtrusten
Verkwisting van emotiocons.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere (dezelfde) smileys achter elkaar invoeren, dat weet je toch? Het is dus niet nodig om met een vermenigvuldigingsteken en een cijfer de hoeveelheid aan te tonen.
Voorbeeld:![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik heb het gehad voor vanavondtrusten
Ja, dus?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.
Alsof wij dat niet kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ze raken nooit op.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkwisting van emotiocons.
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.quote:
Een projectgenoot probeert ook onder dingen uit te komen, door te zeggen dat ie bepaalde documenten niet kan openen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie plugins
Dat weet ik maar ik weet niet waar ik het moet downloadenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie plugins
Dat begrijp ik volkomen, maar toch vind ik het een onderschatting en onderwaardering van haar mede-KLBSC'ers.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.
ECHT ?!quote:
IQM to the rescue.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik weet niet waar ik het moet downloaden!
Reetveter luistert naar Frans Duijts - jij denkt maar dat je alles mag van mijquote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar The Beatles - She Loves You
Ik deel mijn onuitputtelijke kennis graag met anderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
De nerds voelen zich gepasseerd!
OH NOES!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en wisten jullie dat ik de meeste van jullie echt een stel kankerlijers bij elkaar vind af en toe?
T is toch logisch dat je gewoon een .doc kunt openen?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.
Of ze ziet jou als een grotere nerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
De nerds voelen zich gepasseerd!
Moet ik mij aangesproken voelen?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en wisten jullie dat ik de meeste van jullie echt een stel kankerlijers bij elkaar vind af en toe?
Ja ik heb er nu toch geen reet aan? Bedankt voor het opzoeken maar ik google er wel eens naar als ik bij m'n ouders ben.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reetveter luistert naar Frans Duijts - jij denkt maar dat je alles mag van mij
WAAROM DAT NOU WEER DAN??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb er nu toch geen reet aan? Bedankt voor het opzoeken maar ik google er wel eens naar als ik bij m'n ouders ben.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx (ENG)
http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100444731043.aspx (NL)
* Siniti vindt the beatles zwaar overschat. Ze verdienen geeneens een hoofdletter.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar The Beatles - She Loves You
Wat lelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAAROM DAT NOU WEER DAN??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
[ afbeelding ]
Waar Windows opstond toch? En dan nog blijft .doc en .docx hetzelfde...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.
Gewoon googlen op 'docx openen met office 2003' en dan heb je het zo gevonden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb er nu toch geen reet aan? Bedankt voor het opzoeken maar ik google er wel eens naar als ik bij m'n ouders ben.
Mijn vrienden geloofden niet dat Frans Duijts echt bestaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reetveter luistert naar Frans Duijts - jij denkt maar dat je alles mag van mij
Is het weer die tijd van de maand.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat vervelend nou, als je haar morgen gaat meetenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand.
Ik heb hem zien optreden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn vrienden geloofden niet dat Frans Duijts echt bestaat.
DAT ZEG IK NIETquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waar Windows opstond toch? En dan nog blijft .doc en .docx hetzelfde...
quote:
Dat is het inderdaad, maar voor de zekerheid vraagt ze het ff na aan iemand in vergelijkbare positie. Ik denk niet dat Bt met echte computerproblemen bij mij aan zou kloppen, ik heb haar daar nog zelden mee kunnen helpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is toch logisch dat je gewoon een .doc kunt openen?
[..]
Of ze ziet jou als een grotere nerd.
quote:
Nee. Niet eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand.
Ach, wat boeit t ook wie het antwoord geeft, ze heeft het antwoord nu in ieder geval.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, maar voor de zekerheid vraagt ze het ff na aan iemand in vergelijkbare positie. Ik denk niet dat Bt met echte computerproblemen bij mij aan zou kloppen, ik heb haar daar nog zelden mee kunnen helpen.
Niet waar. Ik heb helemaal geen Windows op m'n Apple staan.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat had je al eens eerder gezegd...
Krijg je met een IQ van 130 he, dan onthoud je nog wel eens dingen
Ja, dolletjes.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, wat boeit t ook wie het antwoord geeft, ze heeft het antwoord nu in ieder geval.
HEt doet me een beetje denken aan dat plaatje met twee mensen waarvan de man een geamputeerd been had en de vrouw door een wcbril een perfecte immitatie deed van katrien duck.quote:
Ik ook niet, het as van het kwaad!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb helemaal geen Windows op m'n Apple staan.
Als ik hier Windows op zou zetten dan zou ik echt niet meer onder Mac gaan werken, want het is kanker.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, het as van het kwaad!
Ik ben dankbaar, gewoon chagrijnig dat ik iets weer het uitgesteld tot het laatst moment terwijl ik over max 6 uur weer op moetquote:
Slaapzequote:
SPHquote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
En ik denk dat ik een andere studie moet gaan doen, iets simpels.
MBO niveau 1?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Meen je dat serieusquote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Er was hier zojuist een gast die van Vrijetijdskunde was getrapt. Die had het kennelijk iets te letterlijk genomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Dat weet je NU al?? Na twee weken?!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
You must be kidding right?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Dat speelde mij ook partenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
Als het nou uberhaupt nog in m'n eigen taal zou zijn ofzo zou dat al een boel schelen.
Het klinkt ook als een studie waarvan ik denk: nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er was hier zojuist een gast die van Vrijetijdskunde was getrapt. Die had het iets te letterlijk genomen.
Midden in de nacht?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is mijn kip aan het wegfikken in die oven...![]()
Is 250 graden te heet voor 35 minuutjes
Het klinkt mij vrij relaxt in de oren.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een studie waarvan ik denk: nee.
Goede garpquote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er was hier zojuist een gast die van Vrijetijdskunde was getrapt. Die had het kennelijk iets te letterlijk genomen.
Ja, heb zin in wat lekkers.quote:
Filosofie lijkt mij nog toffer. Want daar kan je lijkt mij niks fout doen. Het gaat toch om jouw filosofische hersenspinselsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het klinkt mij vrij relaxt in de oren.
Jij doet vrijetijdskunde?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het klinkt mij vrij relaxt in de oren.
Alsof het uitmaakt om welk tijdstip je chickenwings 35 minuten in de oven doet.quote:
Ik wist dat hij ging komenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt om welk tijdstip je chickenwings 35 minuten in de oven doet.
En daar was je juist zo blij mee (want je was er zo goed in)? Ik krijg hier een zwaar soort déjà vu-gevoel van...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
Als het nou uberhaupt nog in m'n eigen taal zou zijn ofzo zou dat al een boel schelen.
Nee, ik zei dat het mij wel relaxt in de oren klonk.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij doet vrijetijdskunde?
Ik heb het idee (misschien heb ik het mis) dat je van alles een beetje krijgt.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
'The strategic-constituencies approach would conclude by comparing the various expectations, determining common expectationos and those that are incompatible , assigning relative weights to the various constituencies and formulatig a pereference ordering of these various goals for the organisation as a whole.'
En dat is dan 1 zin.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is mijn kip aan het wegfikken in die oven...![]()
Is 250 graden te heet voor 35 minuutjes
Een economiestudie. SAAI.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
'The strategic-constituencies approach would conclude by comparing the various expectations, determining common expectationos and those that are incompatible , assigning relative weights to the various constituencies and formulatig a pereference ordering of these various goals for the organisation as a whole.'
En dat is dan 1 zin.
Mja oke...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het mij wel relaxt in de oren klonk.
Wat voor deja vu gevoel?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar was je juist zo blij mee (want je was er zo goed in)? Ik krijg hier een zwaar soort déjà vu-gevoel van...
Branden zal dat beestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Ja dat is echt veel te heet!
Max 200 graden
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
Ooooooh, djiezus, ik dacht ff dat Bt serieus was en overwoog een andere studie te doen.Waarom hap ik nog steeds in dit soort shit?
Mag ik op schoot?quote:
Dat het leuk zou zijn en dat het je gemakkelijk zou afgaan. Zoiets. Niet in precieze bewoording. En ik weet niet meer of jij dat zei of dat anderen juist het tegenovergestelde beweerden...quote:
Gewoon eerste semester helemaal niks doen, kan je tweede semester lekker stressen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
Ja, stop dan 's met dat aanstellen en overdrijven!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
ik kwam er ook achter jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Ja dat is echt veel te heet!
Max 200 graden
failquote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas IS lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kaas kan ook heel lekker zijn.
Ja zekerquote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meerquote:
Sorryquote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meer
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefaptquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Het was minder werk dan ik eerst dacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.
Wij hebben ook geraspte kaas hierquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefapt)
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al opquote:Op donderdag 10 september 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.
Overigens vind ik schimmelkaas niet echt... lekker.
Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets meequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Ik heb kopkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.quote:
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
dqod, je staat weer op 2 @ dagcijfers.
Maar het zal wel een geruststelling zijn dat iemand het erg voor je vindt, niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.quote:
ik had er bijna evenveelquote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..
Oh guttegut![]()
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al op
En dan gaan we tosti's eten
Ik ben heel goed in pantosti's maken
Ok nee ik ook nie
Jonge kaas
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.
old amsterdamquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Je zit in de buurt iddquote:
Ik wil ook een synchroom bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Justin Nozuka.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Your whispering,
it's uplifting,
Sink into my body while I'm drifting
When you kiss me, really truly kiss me
Connected by our hearts, we are one
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moederquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Ik wil ook komenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets mee
En jij typt ff lekker ludo's gigantische spellingsfout overquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.
dat je vriendin dat goed vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zit in de buurt idd
Zoals ik daar ook al zei: FOK! heeft mij gebrainwashed en nu he'k geen leven meer
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaasquote:
Ik heb kaassoufléquote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moeder
Die heeft ook geen leven, alleen ze zit niet op FOK!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat je vriendin dat goed vindt
of hangt ze stiekem tussen je benen?!
Goedgekeurd, dat word friturenquote:
quote:
Sorry, dat kan ik je niet beloven.quote:
Welnee, ik moest lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde t niet beledigend
Hallo Hs
Verdomme poep etcquote:
EINS ZWEI GRAMMAR DREIquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, ik moest lachen![]()
Slecht voor de karmaquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Strax heb ik ruzie, dat trek ik niet
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
Jij moet beloven dat ik aan je denk?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik je niet beloven.
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
En dan gaat het nog maar over kaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengen
Dat het wederzijds is.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij moet beloven dat ik aan je denk?
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*quote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan gaat het nog maar over kaas
K denk dat ik er ook niet wakker genoeg voor zal zijn hoorquote:
Wortelbroekquote:
Ik bestel altijd zonder.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*
Alien.quote:
Whehequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was minder werk dan ik eerst dacht.
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel altijd zonder.
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgersquote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggen
Jij hebt Twitter!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
IK!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
We moeten nog naar KFCquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
Jepquote:
Ja ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekker
Was echt vaste prik als ik aan t treinen was..
ALTIJD ff langs een BurgerKing of KFC en huppetee
moet zienquote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ja, welke van de 4?quote:
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_uquote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk niet
Had d'r niet ontmaskert dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef iszinloos het volgende:
Ik bedenk me net dat ik zonder krentenbol nooit in de klb sc was gaan posten.![]()
''Ze'' heeft me hier heen gebracht.![]()
Krentje waarom toch......
Pulp Fiction en de Kill Bill's zijn overrated.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep
Best handig op zichK gebruik t niet voor "Ik ben aan t poepen" ofzo hoor
K doe t enkel om te volgen, zo krijg ik nieuwsberichten van FOK binnen via Twitter
Echte vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Nohquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_u
KIJK!!! Nou ben ik alweer lief
ZOMAAR
Wat zij zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |