Dat het leuk zou zijn en dat het je gemakkelijk zou afgaan. Zoiets. Niet in precieze bewoording. En ik weet niet meer of jij dat zei of dat anderen juist het tegenovergestelde beweerden...quote:
Gewoon eerste semester helemaal niks doen, kan je tweede semester lekker stressen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
Ja, stop dan 's met dat aanstellen en overdrijven!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
ik kwam er ook achter jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Ja dat is echt veel te heet!
Max 200 graden
failquote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas IS lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kaas kan ook heel lekker zijn.
Ja zekerquote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meerquote:
Sorryquote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meer
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefaptquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Het was minder werk dan ik eerst dacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.
Wij hebben ook geraspte kaas hierquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefapt)
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al opquote:Op donderdag 10 september 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.
Overigens vind ik schimmelkaas niet echt... lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |