I don't know, depressieve bui.quote:
Welles.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat meent 'ie niet hoor.
Period on the way?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't know, depressieve bui.
Lol het is echt niet interessantquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ging primaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Hoe is je douche avontuur verlopen?
Waarschijnlijk door de vader die blijkbaar op mensen met zo'n hoofd valt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Waarom niet gewoon een handdoek van iemand geleend?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Ah.. tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol het is echt niet interessant
Maar mocht me WEL iets interessants te binnen schieten, laat ik t je weten
Ik vond je juist zo enthousiast en positief in de laatste SC's.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat voel ik me slecht.
LA LA LAL ALALAALALALA LAAAAAAALA LAquote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje![]()
quote:
Daarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
HIer een work in progress
[ afbeelding ]
Dat was 2:30 werk minstens
DIE MOND
Nicce.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmelquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan:
daar vertelde ze dat als je plast onder de douche je milieuvriendelijk bezig was.
Iets met waterbesparing en besparing op wc papier.
Meisjesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij al van die knulletjes rond laufen dan?
Holy shit dat doe je ziek nice. Ik kan nooit en dan ook echt nooit (op papier en op de pc niet) een neus tekenenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Gatverdammequote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
Ok, kom er nog eens bij je op terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Adolescens, ik ben vast wel in te huren voor het een en ander
tekengerelateerd
Supermooiquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Namen, leeftijd en rugnummers.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmel
[..]
Meisjes
MOOI!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Emma?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmel
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Whaha lol whoootquote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgende keer zal ik een anatomisch correcte baarmoeder met eierstokken tekenen voor je
Voor wie?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgende keer zal ik een anatomisch correcte baarmoeder met eierstokken tekenen voor je
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zequote:
Dat zie je toch zoquote:
Aan mijne heb je langer plezier, een duwtje is nog geen seconde werk.quote:
Voor jou, want dan kan je zeggen of het goed isquote:
Dat van die piemel komt uit Ebbinge, Vrijdag En De Bekker.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zeen ook die ene dat ze naar de sterren kijken, Marketing de musical, ja dat het publiek wil je piemel zien ook, eigenlijk alles
Toch grappig dat iedereen dat voor waar aanneemtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Voor jou, want dan kan je zeggen of het goed is
Ja ik weet niet veel meer van je dan dat je gyneacologie doet
of niet?
"Oh, man, die heb ik al gezieeeen!"quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zeen ook die ene dat ze naar de sterren kijken, Marketing de musical, ja dat het publiek wil je piemel zien ook, eigenlijk alles
Je had me 2:30 lang bezig kunnen zienquote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Holy shit dat doe je ziek nice. Ik kan nooit en dan ook echt nooit (op papier en op de pc niet) een neus tekenenHet lukt mij gewoon niet
Deze is echt ziek mooi, wat voor brush techniek gebruik je? En hoe de hell maak je zo'n mooie ogen en neus en al dat detail op die mondIk ben zwaar jaloers
Had volgens mij tijdje geleden nog een ban, en was op vakantie geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:
EUHJ, waarom zit D_A nooit meer op fok?
Haha, ja het zou kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch grappig dat iedereen dat voor waar aanneemt![]()
Maar nee, ik heb andere kwaliteiten
In vergelijking met de begintijd zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had volgens mij tijdje geleden nog een ban, en was op vakantie geweest.
En de SC is ook niet zo tof meer.
Wel leuk hoe je dat doet. Alsof je anoniem voor publiek aan het werk bentquote:Op donderdag 10 september 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, ja het zou kunnen natuurlijk
En dankjewel iedereen trouwensheb dikke steun gehad tijdens het klussen eraan
Zij moeten echt èlk leuke nummer coveren he.quote:
HUN? WTF, DIE!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hun moeten echt èlk leuke nummer coveren he.
Zal ik dan maar weer gaan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In vergelijking met de begintijd zeker
Die achterste heeft hang tietenquote:
Ik zou er desondanks geen moeite mee hebben, denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die achterste heeft hang tieten![]()
Die voorste mag er wel zijn
Jezus IQMquote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond je juist zo enthousiast en positief in de laatste SC's.
Je mag m'n neefje wel lenen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik keek een documentaire over tienermoeders en ik wil een baby!
Waar zie je dat staan dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, bitte.'Hun' kan nooit onderwerp zijn...
Mijn boekenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik offer mij op! Wie heeft er mijn steun nodig?
Ahhhwquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag m'n neefje wel lenen.
[ afbeelding ]
Iets met addertjes en gras?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik offer mij op! Wie heeft er mijn steun nodig?
Dat kan ik hartstikke goed begrijpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus IQMwaarom kun jij niet begrijpen dat mensen soms gewoon steun nodig hebben?
![]()
Denk je echt dat Fas zit te wachten op iemand die er nog even in gaat wrijven dat ze chagrijnig was vandaag? Nee! Dus of zeg iets waar ze wat aan heeft of hou je bek gewoon.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhwik heb ook een babyneefje
!
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag m'n neefje wel lenen.
[ afbeelding ]
Me 2 en hij 's liefquote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik wil wel donerenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik keek een documentaire over tienermoeders en ik wil een baby!
Hij kan m niet eens vinden?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.quote:
Wat ben je toch genereusquote:
Geweldige site ookquote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh ok mijn oprechte excuses danquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.
Ik moest die shizzle gewoon ff uitproberen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?
Ik krijg 0 resultaten!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ikquote:
Nicequote:
Natuurlijk nietquote:
Ooit nog eens ja, als we t financieel wat breder hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ikJullie ook een kindje samen?
![]()
[..]
Nice
Mensen die wel kinderen willen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die geen kinderen willen.
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.quote:
Ik heb er 1 van 2 maandenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMMMbijna 2 denk ik. Of net 2.
En de jouwe dan?
NOU!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die wel kinderen willen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |