Dat kan ik hartstikke goed begrijpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus IQMwaarom kun jij niet begrijpen dat mensen soms gewoon steun nodig hebben?
![]()
Denk je echt dat Fas zit te wachten op iemand die er nog even in gaat wrijven dat ze chagrijnig was vandaag? Nee! Dus of zeg iets waar ze wat aan heeft of hou je bek gewoon.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhwik heb ook een babyneefje
!
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag m'n neefje wel lenen.
[ afbeelding ]
Me 2 en hij 's liefquote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik wil wel donerenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik keek een documentaire over tienermoeders en ik wil een baby!
Hij kan m niet eens vinden?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.quote:
Wat ben je toch genereusquote:
Geweldige site ookquote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh ok mijn oprechte excuses danquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.
Ik moest die shizzle gewoon ff uitproberen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?
Ik krijg 0 resultaten!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't know, depressieve bui.
Ach ja, zo ben ikquote:
Nicequote:
Natuurlijk nietquote:
Ooit nog eens ja, als we t financieel wat breder hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ikJullie ook een kindje samen?
![]()
[..]
Nice
Mensen die wel kinderen willen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die geen kinderen willen.
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.quote:
Ik heb er 1 van 2 maandenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMMMbijna 2 denk ik. Of net 2.
En de jouwe dan?
NOU!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die wel kinderen willen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |