Heb je het jeugdjournaal gezien?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even in mijn douche zeiken, omdat het kan.
Alsnog is t freakyquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat meent 'ie niet hoor.
.....quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het jeugdjournaal gezien?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan in je zeik douchen.
Nja je zei: wat ik stom vind, ik zou dan eerder verwachten: wat ik nooit zou doen ofzo, of waar ik me niets bij voor ka stellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders zou ik wel duidelijker zijn, bovendien ken ik je vriendin niet, dus waarom zou ik daar over oordelen
Ah, terug?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je de abortusboot al!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Hoe is je douche avontuur verlopen?
Ik denk t welquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben jij een amateur zegquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
Komt ie dan:quote:
Ik zag der niet, heb over der heen staan zeikenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Hoe is je douche avontuur verlopen?
Heb jij al van die knulletjes rond laufen dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja je zei: wat ik stom vind, ik zou dan eerder verwachten: wat ik nooit zou doen ofzo, of waar ik me niets bij voor ka stellen.
Maar goed, gewoon verkeerd begrepen dus
quote:
Hahaha, ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ben jij een amateur zeg. Je moet zeggen 'Aaaaaah wat leuk geweldig lief jeujj lollerdelol
'. En dan na 4 maand duw je haar onopvallend/per ongeluk doch hard van de trap af.
Nee, hij raakt haar met geen vinger aan en verlaat haarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh ja, daar is rv wel t type voor jaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan:
daar vertelde ze dat als je plast onder de douche je milieuvriendelijk bezig was.
Iets met waterbesparing en besparing op wc papier.
Watskeburt dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat voel ik me slecht.
Nee ik zat ff aan iets terug te denken whahaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Voel jij je aangesproken?? Heb je net gedoucht en leuke dingen gedaan?
Ik ook, ik zou erg graag een bokszak willen hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat voel ik me slecht.
Chillax, als ze zwanger was is ze dus op dat moment niet meer zwanger en is er niks om je zorgen over te makenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Details via de postquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik zat ff aan iets terug te denken whaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |