Doen ze gewoon niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is het moeilijk om je te laten sterilliseren op jonge leeftijd
You failed. Obviously.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zucht
De 4 ''-s waren niet duidelijk genoeg?
Jaquote:
Zelfs als het een grap was, was hij niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zucht
De 4 ''-s waren niet duidelijk genoeg?
Dan is het niks te vroeg nee...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
No ja, kennisje van me is op dr 24e gesteriliseerd, maar die had al 4 kinderen
Die 4e kon er zeker uit wandelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
Nee, jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef reetveter het volgende:
Ik wil wel kinderen, over 2 jaar nog.Reet, leg jij de dames eens uit waar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor staan.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Nou idd, wat ik dus erg stom vind, maar goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij.
Maar goed ik ga niet weer de discussie aan, want je ziet toch nooit je eigen fouten in
hiervoorquote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reet, leg jij de dames eens uit waar de![]()
![]()
voor staan.
Thxquote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
hiervoor
[ [url=xs220.xs.to/xs220/07441/tieten.jpg]afbeelding[/url] ]
En dan durf jij af te geven op VMBO'ers?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet![]()
Is het de moeite nog waar jouw opmerking proberen te snappen of zal ik het maar laten rusten?
Hij was gewoon niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan durf jij af te geven op VMBO'ers?!!!
Oh wacht, dat is wd ook
Nou ja, eigen keus, ze is een goede moeder en alweer tien jaar bij de vader van de jongste drie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd, wat ik dus erg stom vind, maar goed.
Ik oordeel over niemand.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, eigen keus, ze is een goede moeder en alweer tien jaar bij de vader van de jongste drie.
Zolang je er zelf gelukkig mee bent, wie ben jij dan om daarover te oordelen?
Okee, zo kwam het dus niet overquote:Op woensdag 9 september 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik oordeel over niemand.![]()
Ik had het over mezelf.
Waar zie je mij zeggen dat het grappig was?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet grappigGeef nou maar toe
Anders zou ik wel duidelijker zijn, bovendien ken ik je vriendin niet, dus waarom zou ik daar over oordelenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, zo kwam het dus niet over
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
Nog altijd beter dan in je zeik douchen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even in mijn douche zeiken, omdat het kan.
Jij zou een goede vader zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
Ja, want jij was daar natuurlijk helemáál niet bij betrokkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |