Dat het leuk zou zijn en dat het je gemakkelijk zou afgaan. Zoiets. Niet in precieze bewoording. En ik weet niet meer of jij dat zei of dat anderen juist het tegenovergestelde beweerden...quote:
Gewoon eerste semester helemaal niks doen, kan je tweede semester lekker stressen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
Ja, stop dan 's met dat aanstellen en overdrijven!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gosh, nee. Je weet toch dat ik geen quitter ben
maar ik baal nu gewoon even omdat ik weer heerlijk op tijd begin *kuch* en ik dan om 1 uur 's nachts nog zo'n kankerstuk in het Engels moet lezen.
ik kwam er ook achter jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Ja dat is echt veel te heet!
Max 200 graden
failquote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik kwam er ook achter ja![]()
* Adolecens pakt een blokje kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas IS lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kaas kan ook heel lekker zijn.
Ja zekerquote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij Bt. Ik had hetgeen voor morgen gisteren al gedaan.Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meerquote:
Sorryquote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wil ik kaas, maar we hebben geen kaas meer
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefaptquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Het was minder werk dan ik eerst dacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dacht dat je het vandaag af moest hebben.
Wij hebben ook geraspte kaas hierquote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb alleen plakjes kaas
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je ff op bezoek (zodra Devvie is uitgefapt)
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al opquote:Op donderdag 10 september 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen maar kaas die goed genoeg is om tosti's mee te maken.
Overigens vind ik schimmelkaas niet echt... lekker.
Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets meequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Ik heb kopkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.quote:
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
dqod, je staat weer op 2 @ dagcijfers.
Maar het zal wel een geruststelling zijn dat iemand het erg voor je vindt, niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.quote:
ik had er bijna evenveelquote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..
Oh guttegut![]()
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al op
En dan gaan we tosti's eten
Ik ben heel goed in pantosti's maken
Ok nee ik ook nie
Jonge kaas
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.
old amsterdamquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Je zit in de buurt iddquote:
Ik wil ook een synchroom bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Justin Nozuka.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Your whispering,
it's uplifting,
Sink into my body while I'm drifting
When you kiss me, really truly kiss me
Connected by our hearts, we are one
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moederquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Ik wil ook komenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets mee
En jij typt ff lekker ludo's gigantische spellingsfout overquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.
dat je vriendin dat goed vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zit in de buurt idd
Zoals ik daar ook al zei: FOK! heeft mij gebrainwashed en nu he'k geen leven meer
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaasquote:
Ik heb kaassoufléquote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moeder
Die heeft ook geen leven, alleen ze zit niet op FOK!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat je vriendin dat goed vindt
of hangt ze stiekem tussen je benen?!
Goedgekeurd, dat word friturenquote:
quote:
Sorry, dat kan ik je niet beloven.quote:
Welnee, ik moest lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde t niet beledigend
Hallo Hs
Verdomme poep etcquote:
EINS ZWEI GRAMMAR DREIquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, ik moest lachen![]()
Slecht voor de karmaquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Strax heb ik ruzie, dat trek ik niet
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
Jij moet beloven dat ik aan je denk?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik je niet beloven.
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
En dan gaat het nog maar over kaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengen
Dat het wederzijds is.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij moet beloven dat ik aan je denk?
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*quote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan gaat het nog maar over kaas
K denk dat ik er ook niet wakker genoeg voor zal zijn hoorquote:
Wortelbroekquote:
Ik bestel altijd zonder.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*
Alien.quote:
Whehequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was minder werk dan ik eerst dacht.
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel altijd zonder.
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgersquote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggen
Jij hebt Twitter!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
IK!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
We moeten nog naar KFCquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
Jepquote:
Ja ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekker
Was echt vaste prik als ik aan t treinen was..
ALTIJD ff langs een BurgerKing of KFC en huppetee
moet zienquote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ja, welke van de 4?quote:
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_uquote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk niet
Had d'r niet ontmaskert dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef iszinloos het volgende:
Ik bedenk me net dat ik zonder krentenbol nooit in de klb sc was gaan posten.![]()
''Ze'' heeft me hier heen gebracht.![]()
Krentje waarom toch......
Pulp Fiction en de Kill Bill's zijn overrated.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep
Best handig op zichK gebruik t niet voor "Ik ben aan t poepen" ofzo hoor
K doe t enkel om te volgen, zo krijg ik nieuwsberichten van FOK binnen via Twitter
Echte vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Nohquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_u
KIJK!!! Nou ben ik alweer lief
ZOMAAR
Wat zij zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |