Ik heb kaassoufléquote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moeder
Die heeft ook geen leven, alleen ze zit niet op FOK!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat je vriendin dat goed vindt
of hangt ze stiekem tussen je benen?!
Goedgekeurd, dat word friturenquote:
quote:
Sorry, dat kan ik je niet beloven.quote:
Welnee, ik moest lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde t niet beledigend
Hallo Hs
Verdomme poep etcquote:
EINS ZWEI GRAMMAR DREIquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, ik moest lachen![]()
Slecht voor de karmaquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Strax heb ik ruzie, dat trek ik niet
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaas) en dat meeneemt..
Dan kijk ik wel wat ik er van kan maken
Jij moet beloven dat ik aan je denk?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik je niet beloven.
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
En dan gaat het nog maar over kaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha wat weet jij t verleidelijk te brengen
Dat het wederzijds is.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij moet beloven dat ik aan je denk?
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*quote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat denk ej wel niet van mij?Smegmakaas!
![]()
![]()
Ik heb hele lekkere jonge kaas. Zo zacht dat je het met je lippen naar binnen zuigt en zachtjes wegsmelt op je tong...
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan gaat het nog maar over kaas
K denk dat ik er ook niet wakker genoeg voor zal zijn hoorquote:
Wortelbroekquote:
Ik bestel altijd zonder.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
kaas op hamburgers bij *insert willekeurige fastfoodketen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |