Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets meequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Ik heb kopkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wij hebben ook geraspte kaas hier
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.quote:
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
dqod, je staat weer op 2 @ dagcijfers.
Maar het zal wel een geruststelling zijn dat iemand het erg voor je vindt, niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is fijn, alleen kan ik er niet langer door slapen.
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.quote:
ik had er bijna evenveelquote:Op donderdag 10 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, wanneer komen ze nou es..
Oh guttegut![]()
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff brood meenemen, want dat is OOK al op
En dan gaan we tosti's eten
Ik ben heel goed in pantosti's maken
Ok nee ik ook nie
Jonge kaas
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Boh gek, dan gaat de mijne ook. Synchroom wakker worden.
old amsterdamquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Je zit in de buurt iddquote:
Ik wil ook een synchroom bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Justin Nozuka.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Your whispering,
it's uplifting,
Sink into my body while I'm drifting
When you kiss me, really truly kiss me
Connected by our hearts, we are one
EWWWWWWWWWWWWWWW bahbah vieze moederquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of jong belegen, dat eet ik ook weleens.
Mijn moeder eet weleens van die blauwaderkaas, wtf...![]()
Ik wil ook komenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ook maar.. We kunnen er vast wel iets mee
En jij typt ff lekker ludo's gigantische spellingsfout overquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mits ze op dit moment ook synchroom lopen EN uitgaande van de ideale situatie dat jullie beiden niet door de wekker heenslapen.
dat je vriendin dat goed vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zit in de buurt idd
Zoals ik daar ook al zei: FOK! heeft mij gebrainwashed en nu he'k geen leven meer
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen als je kaas hebt (lekkere kaas, geen smegmakaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |