Alien.quote:
Whehequote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was minder werk dan ik eerst dacht.
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaasquote:Op donderdag 10 september 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel altijd zonder.
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgersquote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op mijn chickenburger moet ik WEL cheddarkaas
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. NU weet ik waar jouw kwaliteiten liggen
Jij hebt Twitter!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
IK!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
We moeten nog naar KFCquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chickenburgers
Jepquote:
Ja ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom niet, die dingen zijn zooo lekker
Was echt vaste prik als ik aan t treinen was..
ALTIJD ff langs een BurgerKing of KFC en huppetee
moet zienquote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ja, welke van de 4?quote:
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_uquote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk niet
Had d'r niet ontmaskert dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef iszinloos het volgende:
Ik bedenk me net dat ik zonder krentenbol nooit in de klb sc was gaan posten.![]()
''Ze'' heeft me hier heen gebracht.![]()
Krentje waarom toch......
Pulp Fiction en de Kill Bill's zijn overrated.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net terug van Inglorious Basterds, niet Tarantino's beste film, maar wel een fuckin vette
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep
Best handig op zichK gebruik t niet voor "Ik ben aan t poepen" ofzo hoor
K doe t enkel om te volgen, zo krijg ik nieuwsberichten van FOK binnen via Twitter
Echte vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
Nohquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je ooit es tegenkom ofzoooo, dan trakteer ik jou op een chickenburger u_u
KIJK!!! Nou ben ik alweer lief
ZOMAAR
Wat zij zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |