Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Als ik het opsla als .doc is dat toch geen probleem of wel?
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks om over te klagen at the moment.
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euroquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Ik voel een FOK actie aankomen
[..]Eet ie zo veel dan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerd! Die weet het wel, eerste keer dat die zijn bek open trekt in de trein wordt die de plee ingesleurd en in de kont gebeukt door papa
.
3, maar ik ga slapen!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.
Nevermindquote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euro
Je hebt gewoon een zieke gesestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen en dat vind ik best erg
Je wist het gewoon niet he!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook dolgraag zeggen, maar ik zag dat het niet aan mij gericht was.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja zo komen er regelmatig ouders met kinderen bij ons in de snackbar. En 1 is zoooo kut. Staat die vader met m'n baas te praten, dat kindje de hele tijd "Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost" (zo heet m'n baas).![]()
Of van die krijsende kinderen![]()
![]()
![]()
Of kinderen die niet met hun klauwen van de vitrine kunnen blijven.![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Wat weten jullie daar nou van?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
4quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3, maar ik ga slapen!
Welterusten allemaal
Klopt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zieke gesest
Je kan gewoon meerdere (dezelfde) smileys achter elkaar invoeren, dat weet je toch? Het is dus niet nodig om met een vermenigvuldigingsteken en een cijfer de hoeveelheid aan te tonen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoor het ook van mn vriend, dat kinderen echt niet meer van dingen af kunnen blijven, omdat ze niet meer gecorrigeerd worden door hun ouders.
Of dat mensen uit eten gaan en hun kinderen maar laten rondrennenx 3
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nou, meer dan jij... HA!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie pluginsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!![]()
[..]
Ik heb ook een oude word met een soort upgrade dat ie toch ook docx kan openen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |