quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
HIer een work in progress
Dat was 2:30 werk minstens
DIE MOND
Ben je serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die wel kinderen willen.![]()
Hihi,quote:
Donker haarquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.
Accepteer nou maar dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben.quote:
Donker haar met groene ogenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Donker haar
Groene ogen![]()
Ik heb Übermensch zaad, blond haar en blauwe ogen met een IQ boven de 140
Nephout.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze is neit knap. Maar ze heeft een verdomd bos hout voor de cottage.
Ja maar ik had het over jou case alleen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat er altijd mensen zijn die een andere mening hebben.
Hij was goed hequote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme gast, krijg een leven! Vuige Lapohunter.
Bij BNN.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Donker haar
Groene ogen![]()
Ik heb Übermensch zaad, blond haar en blauwe ogen met een IQ boven de 140
Yes, it's true.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over jou case alleen.
Gelukkig ben jij erquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
Een IQ boven de 130 én in het bezit van sociale vaardigheden? Hmm, wordt lastig.
Ah! Okquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Het is gewoon een opzichzelfstaand feit.
Je hoeft me er echt niet voor te betalen hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit nog eens ja, als we t financieel wat breder hebben
Ik heb ogen die nog beter zijn, voor de rest meld ik mequote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.
Ehm, volgens mij van Februari.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMMMbijna 2 denk ik. Of net 2.
En de jouwe dan?
Mijn neef en zijn vrouw hebben een paar maanden terug een dochtertje gekregenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik over een paar maanden ookeen nichtje
!
Dankjequote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donker haar met groene ogen
Ik heb dat serieus allemaalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat dat IQ maar weg.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus allemaal.
donker haar - check
IQ - 135 - check
sociale vaardigheden - check (heus waar)
superzaad - moet nog gecheckd worden
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
Dat wijkt af.quote:
Kinderenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wijkt af.
Ooit vertelde ik aan een vriendin van mijn zusje dat ik geen kinderen wilde ( ja leuk onderwerp voor bij de thee ).
Die viel bijna flauw.
Srsly get over it.
Ik heb momenteel gewoon niets anders te klagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was goed he
Maar wat is je probleem? Ik open het nieuwe topic toch binnen 1 minuut met een normale OP en TT
quote:
Omdat ik kinderen krijgen en opvoeden één van de belangrijkste doelen van mijn leven vind.quote:
Ooh wat jong nogquote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij van Februari.
Zwart - checkquote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
donker haar - check
IQ - 135 - check
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon niets anders te klagen.
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijnquote:
Ben ik zwart, nee. Heb ik een afro, nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwart - check
[ afbeelding ]
Afro - check
OOH JE HEBT OGEN? Nou dan wil ik kinderen van je hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
donker haar - check
IQ - 135 - check
Ogen - check
EN GA IS NIEZO SCHNELL
Een neger. Sure.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwart - check
[ afbeelding ]
Afro - check
Tot ze niet meer kunnen vliegen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Hoe lang moeten chickenwings in de oven?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben ik zwart, nee. Heb ik een afro, nee.
Groene bedoel ikquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OOH JE HEBT OGEN? Nou dan wil ik kinderen van je hoor!
Ik zie morgenavond wel of je me mag bevruchten![]()
!
Reminder: Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik kinderen krijgen en opvoeden één van de belangrijkste doelen van mijn leven vind.
Uhuhquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat jong nog! Haha ahhhhw laatst ging ik pasfoto's laten maken en ik was aan het wachten tot ik aan de beurt was, kwam er een klein blond meisje langslopen van een jaar of 2/3 en ze kijkt me zo aan, en lacht echt superlief
en zwaait naar me
en d'r moeder en ik keken allebei zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Uhhhh... totdat ze gaar zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Hoe lang moeten chickenwings in de oven?
Hm, daar heb je een punt. En dat zie je de laatste tijd amper nogquote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijn
Mijn neefje huilt bijna ook nooit..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reminder: Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.
[..]
UhuhMaar hij is al heel actief
Kan staan met hulp, en als je m vasthoudt wil hij de hele tijd springen, wat ie op die foto ook doet
En gelukkig huilt ie bijna nooit
Hij is dan ook 1 van de uitzonderingen van baby's waar ik geen hekel aan hebEen beetje net als jij had
Jij hebt liever dat je familielijn uitsterft bij jou? Al denken Nederlanders daar bijna altijd heel anders over dan ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Chickenwings.Serieus, ik zou m'n vriendin ieder moment van de dag dumpen voor een gelijke hoeveelheid aan kip. En dat weet ze. Chickenwings.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn neefje huilt bijna ook nooit..
Maar meestal issie dan ook veel te druk met eten
Wel he...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. En dat zie je de laatste tijd amper nog
Misschien daarom ook wel die afkeer.
Dat is toch ook helemaal niet raar?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg, zolang ze maar goed opgevoed zijn
Zulke positiviteit zie je hier maar zelden. Ik prijs mij gelukkig.quote:
Hahaha ja sommige baby's zijn gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
UhuhMaar hij is al heel actief
Kan staan met hulp, en als je m vasthoudt wil hij de hele tijd springen, wat ie op die foto ook doet
En gelukkig huilt ie bijna nooit
Hij is dan ook 1 van de uitzonderingen van baby's waar ik geen hekel aan hebEen beetje net als jij had
Jij doet het enkel vanwege je familielijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je familielijn uitsterft bij jou? Al denken Nederlanders daar bijna altijd heel anders over dan ik.
Voor een kind: jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Ik voel een FOK actie aankomen
[..]Eet ie zo veel dan?
Neger!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Chickenwings.Serieus, ik zou m'n vriendin ieder moment van de dag dumpen voor een gelijke hoeveelheid aan kip. En dat weet ze. Chickenwings.
Ik heb eigenlijk ook niks om over te klagen at the moment.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke positiviteit zie je hier maar zelden. Ik prijs mij gelukkig.
Jawel, maar niet iedereen stoort zich aan onopgevoedde kinderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet raar?
Dat is net zoiets als "Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar van me afblijven" of "Ik heb niks tegen Marokkanen, zolang ze maar normaal doen".
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij doet het enkel vanwege je familielijn?
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerdquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel he...
Laatst zag ik in de trein een vader en een jongetje en hij was gewoon de hele rit stil!!!!
Eigenlijk best erg
quote:
Ja, nou, serieus. Kip en ik. Match made in heaven.quote:
Mja zo komen er regelmatig ouders met kinderen bij ons in de snackbar. En 1 is zoooo kut. Staat die vader met m'n baas te praten, dat kindje de hele tijd "Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost" (zo heet m'n baas).quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel he...
Laatst zag ik in de trein een vader en een jongetje en hij was gewoon de hele rit stil!!!!
Eigenlijk best erg
Ik moest lachen en dat vind ik best ergquote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerd! Die weet het wel, eerste keer dat die zijn bek open trekt in de trein wordt die de plee ingesleurd en in de kont gebeukt door papa
.
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Als ik het opsla als .doc is dat toch geen probleem of wel?
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks om over te klagen at the moment.
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euroquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Ik voel een FOK actie aankomen
[..]Eet ie zo veel dan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, dat jochie heeft het gewoon afgeleerd! Die weet het wel, eerste keer dat die zijn bek open trekt in de trein wordt die de plee ingesleurd en in de kont gebeukt door papa
.
3, maar ik ga slapen!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn er toch nog 2 gelukkige mensen in de SC.
Nevermindquote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kip is iets van 5 euro per kilo dus een paar honderd euro
Je hebt gewoon een zieke gesestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen en dat vind ik best erg
Je wist het gewoon niet he!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook dolgraag zeggen, maar ik zag dat het niet aan mij gericht was.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja zo komen er regelmatig ouders met kinderen bij ons in de snackbar. En 1 is zoooo kut. Staat die vader met m'n baas te praten, dat kindje de hele tijd "Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost, Joost" (zo heet m'n baas).![]()
Of van die krijsende kinderen![]()
![]()
![]()
Of kinderen die niet met hun klauwen van de vitrine kunnen blijven.![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Wat weten jullie daar nou van?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof wij dat soort vragen niet kunnen beantwoorden!TFOE!
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
4quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3, maar ik ga slapen!
Welterusten allemaal
Klopt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zieke gesest
Je kan gewoon meerdere (dezelfde) smileys achter elkaar invoeren, dat weet je toch? Het is dus niet nodig om met een vermenigvuldigingsteken en een cijfer de hoeveelheid aan te tonen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoor het ook van mn vriend, dat kinderen echt niet meer van dingen af kunnen blijven, omdat ze niet meer gecorrigeerd worden door hun ouders.
Of dat mensen uit eten gaan en hun kinderen maar laten rondrennenx 3
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon. Let wel ff op dat je het als .doc opslaat en niet als .docx, aangezien de kans groot is dat de universiteit nog niet de nieuwe Office heeft.
Nou, meer dan jij... HA!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat weten jullie daar nou van?
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie pluginsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat dit het standaard antwoord is op die vraag bij iedereen, op elke school, bij elk bedrijf!![]()
[..]
Ik heb ook een oude word met een soort upgrade dat ie toch ook docx kan openen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |