http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx (ENG)quote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sommige van m'n retard leraren gebruiken de nieuwste Word wat ik op m'n pc bij m'n ouders niet kan openen!
Schijtirritant inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoor het ook van mn vriend, dat kinderen echt niet meer van dingen af kunnen blijven, omdat ze niet meer gecorrigeerd worden door hun ouders.
Of dat mensen uit eten gaan en hun kinderen maar laten rondrennenx 3
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik heb het gehad voor vanavondtrusten
Verkwisting van emotiocons.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere (dezelfde) smileys achter elkaar invoeren, dat weet je toch? Het is dus niet nodig om met een vermenigvuldigingsteken en een cijfer de hoeveelheid aan te tonen.
Voorbeeld:![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
Okay, ik heb het gehad voor vanavondtrusten
Ja, dus?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij vergeet dat Bt het bestand aanmaakt op een Mac.
Alsof wij dat niet kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh hee Ludo ik heb een vraag aan jou, iemand uit m'n werkgroep heeft me een documentje gestuurd (gewoon gemaakt in Word) en nu wil ik daar graag in verder typen, het daarna opslaan op een USB stickje en morgen openen op de universiteit op een pc die Windows draait.
Als ik het opsla als .doc is dat toch geen probleem of wel?
Maar ze raken nooit op.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkwisting van emotiocons.
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.quote:
Een projectgenoot probeert ook onder dingen uit te komen, door te zeggen dat ie bepaalde documenten niet kan openen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie plugins
Dat weet ik maar ik weet niet waar ik het moet downloadenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ben jij een grotere retard, want er zijn gewoon conversie plugins
Dat begrijp ik volkomen, maar toch vind ik het een onderschatting en onderwaardering van haar mede-KLBSC'ers.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.
ECHT ?!quote:
IQM to the rescue.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik weet niet waar ik het moet downloaden!
Reetveter luistert naar Frans Duijts - jij denkt maar dat je alles mag van mijquote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar The Beatles - She Loves You
Ik deel mijn onuitputtelijke kennis graag met anderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
De nerds voelen zich gepasseerd!
OH NOES!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en wisten jullie dat ik de meeste van jullie echt een stel kankerlijers bij elkaar vind af en toe?
T is toch logisch dat je gewoon een .doc kunt openen?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus is de vraag niet zo heel vreemd en vraagt ze dat aan iemand die daar ook mee te maken heeft.
Of ze ziet jou als een grotere nerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
De nerds voelen zich gepasseerd!
Moet ik mij aangesproken voelen?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en wisten jullie dat ik de meeste van jullie echt een stel kankerlijers bij elkaar vind af en toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |