quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Whihihi.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi.
Heb ik je lijstje goed in de OP gezet?
Kom je anders weer lelijke dingen tegen me roepen in mijn fobo?
*huil*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèdom wijf is het ook, die greysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
NIKS NIET MORGEN, VANDAAG NOG!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Haar, ik ga het morgen aanpassen!
Nu naar bedje
Nope, iedereen is camera loos.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Gaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
ll85 biedt alhier:quote:
Maar ik ga er overheen:quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik MM op m'n nek![]()
En eigenlijk wil ik ook maar geen ruzie met jou, je gaat me opeten enzulks![]()
Maar het onweerstaanbare bod:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Ik denk dat er dan wat maagjes gaan exploderenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Goed bezig mensen, mijn complimenten! Ben erg benieuwd naar de overhandiging en de bijbehorende gezichten van de ontvangersGaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Mooi, dan laat mijn vriendje echtgenoot Nok!!! de camera maar mooi een keer thuis
http://www.dierenthuis.nl(...)rijwilligerdetail=37quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
Liesbeth mag elke week bij Kivo diervoeding gratis vlees komen halen voor de hondjes. Zelf koopt ze ook elke week nog vlees
Hier doen we het dus voor! (nee, niet voor het complimentje, maar voor de beestjes)quote:Hoe het met de dieren gaat? Goed! Kartonnetje is genezen. Hij loopt vrij rond en laat zich zelfs al voorzichtig aaien. Hij eet nog altijd als een bootwerker. De hondjes zijn blij en gelukkig. Zelfs de oude Lassie van 15 jaar, die de oorlog in Bosnië heeft overleefd en zijn laatste dagen in het asiel achter de tralies wegkwijnde, is happy. Stichting dierenopvang Bosnië heeft deze “jongen” op transport gezet omdat Lassie het niet verdiende achter tralies te sterven. Sofietje doet het top. Toen zij binnenkwam zou zij blaaskanker hebben en is ze geopereerd. Na heronderzoek is er niets meer te vinden. We dachten dat ze bij ons haar laatste maandjes zou slijten maar inmiddels is ze er al weer jaren. Poedeltje Pim, die twaalf jaar aan de radiator zat vastgebonden, kan genieten van zijn vrijheid. Oude kater Sam, het diertje van wijlen Patty, gaat veel langer mee dan iemand ooit gedacht zou hebben. Van een onzindelijke dementerende kater is het een pienter zindelijke ventje geworden. Dieren waarvan we bij binnenkomst dachten dat ze weinig toekomst hadden. Het kan natuurlijk ook bijna niet anders, ze worden door de vrijwilligers scherp in de gaten gehouden en verwend tot op het bot.
Voor nu ga ik weer even afsluiten. Het gaat dus goed met Dierenthuis en haar dieren, we blijven knokken. Iedereen reuze bedankt voor zijn inzet, zijn donaties, de kaarten, de pakjes, de acties. Jullie zijn geweldig. Ook de mensen die op afstand achter de schermen werken, jullie zijn top!
En Ynske toch ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjes
Volgens mij wel...maar ik geloof dat ze het nog niet 100% zeker wist.quote:
quote:
Staat in de OPquote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Waar moesten we nou ook alweer verzamelen?!
Het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 08:59 schreef Muis006 het volgende:
Zoeen onoverzichtelijke OP.
Zeker het werk van Grijs!
ja! ik kom dus wel wat later hé!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Vet! Offroad Kweej!
Ook echt net pas geslaagd ervoor? Of gewoon tijd voor een nieuwe?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga straks mijn rijbewijs halenen dan kom ik zaterdag keihard aan crossen!
Burger King in Veldhoven om 15:50. Zorg dat je op tijd bent!quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Waar moesten we nou ook alweer verzamelen?!
HOAX er is geen BK in Veldhoven!!!!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Burger King in Veldhoven om 15:50. Zorg dat je op tijd bent!
Zaterdag wel hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Muis006 het volgende:
HOAX er is geen BK in Veldhoven!!!!!!
Sttt... ik probeer een privemeeting te regelen. Gewoon, wij samen, op de parkeerplaats van de BKquote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef Muis006 het volgende:
Elies wil mij er niet bij hebben.
OH dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sttt... ik probeer een privemeeting te regelen. Gewoon, wij samen, op de parkeerplaats van de BK
Jeweettoch
Precies een week geleden geslaagdquote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook echt net pas geslaagd ervoor? Of gewoon tijd voor een nieuwe?
Cool!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies een week geleden geslaagd
Nietus! Zie het lijstje in de OP, die had ik al aangepast voordat je dit zei!quote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef draculettetje het volgende:
nog maar 2 nachtjes
ow ik zag dat ik nog steeds als alleen reizende op de lijst sta
zal hara even een pm sturen
Of ze koopt er rijst voor.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
Q! Zie PM.
Gewoon het geld contant terugvragen van het aantal kluiven dat ze niet heeft bij het ophalen en dan de rest op de markt kopen van dat geld morgen
Ja he?quote:
Puckzzzel, gezellig dat je meegluurt!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
ff een TVP-tje gewoon om het te volgen
Jammer dat ze niet mee kan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
Tirannetje is net geweest, leuke meid
pillen Furosoral en epitard 700quote:Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef Greys het volgende:.
Jammer dat ze niet mee kan zaterdag.
Wat kwam Tirannetje net ook alweer bij je brengen? Ik ben het overzicht een beetje kwijt soms![]()
Hihi Thnx! Ik kwam te laat achter de actie om nog met de rommelmarkt mee te doen (had wel een leuke fotoshoot kunnen aanbieden). Toen wou ik een schoonmaakpakket samen gaan stellen om te doneren maar dat ben ik compléét vergetenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Puckzzzel, gezellig dat je meegluurt!
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Greys het volgende:
Heb Kweej al aan de telefoon gehad, opgelost, slotje!
Heuj, jij ook? Niet toevallig dezelfde? Je profiel zegt Deventer.. Das niet hierquote:Op donderdag 10 september 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
Alvast veel succes/plezier zaterdag allemaal!!
Ik lig waarschijnlijk brak in bed door een bruiloft vrijdag, maar ik zal aan jullie denken
quote:
ik zal voortaan weer beter oplettenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus! Zie het lijstje in de OP, die had ik al aangepast voordat je dit zei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Kan iedereen die mee gaat even zijn/haar 06nr aan mij PM-en?
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Dan hebben we allemaal elkaars nrs![]()
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Ja hoor, geen probleem 06-412.... ow wacht....quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Het liefst ff nogmaals.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik Ziggy zaterdag meenemen en afgeven bij dierenthuis? Ze is vandaag weer met recht Ziggy de Verschrikkelijke![]()
Nee hoor, grapje en slechte tvp
Jottem! *shoppen gaat*quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!
![]()
Ja, hetquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 14:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Qua eten zeuren en dan niet eten? Wat een boef!
Iesch leeg. Ik heb net voor 800 euro aan Lush erop gezet.quote:
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hetkreng
wil alleen míjn eten, en niet het hare
Daar weten ze bij dierenthuis vast wel raad mee
Zou ik ook doen. Waarom genoegen nemen met een gehaktbal als je biefstuk kunt krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
gewoon dit topic laten lezen en ermee dreigenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
Joepie!quote:
Joh echt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Joepie!![]()
![]()
![]()
Ik heb jou er dan ook bij gezet in het lijstje! Want die had ik al!
Oh dat is jammer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Joh echt?
Ik heb de benchman gepm'ed maar nog geen reactie.
Hij ruikt niet erg, maar hij is echt asociaal zwaarquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
Hara nog steeds ziek? Hier loopt enkel het snot zo nu en dan nog uit mn neusquote:We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
Ja, ik blijf stug Oetker zeggen, stomme Duitsers.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
- Wat klinkt Dr Uttttttker toch stom, het was toch altijd Dr. Oetker?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Utttttttlullen zijn hetquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ikquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sowieso niet van de foto's hè, maar degene die mijn zieke hoofd op de foto zet dies
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ik
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
greys! niet de lipstick jungle vergeten he
Je hebt toch wel sokkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!
En Minstrels voor Eliesje!
Ik zal morgenavond nog wel even gillen wat ik meeneem en of ik niets vergeet *hyper*
En ik weet ook nog steeds niet wat ik aan moet
Ze zeiden van DTH dat we beter niet op hakken konden komen, maar ik heb zo weinig zonder hakken
Da's de verkeerde. Komt een PM aan danquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!
[..]
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?
Want zo nieuw is die niet geloof ik
erger ik me ook groen en geel aan om de een of ander vage reden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn 06 had je nog wel he Greys![]()
En Utker![]()
Oetker!!!!
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Of je nou op Fok wilt of niet; tis natuurlijk altijd leuk om een groepsfoto te hebben waar iedereen op staat.
Gewoon voor jezelf dus en niet voor hier
Lijstje bijna compleet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's de verkeerde. Komt een PM aan dan
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?
Vet!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]Ja dat mag ook, dat wil Hara dan ook wel denk ik!
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komquote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
We kunnen toch een groepsfoto doen voor ons zelf, die NIET op FOK! komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
Oh, nu lees ik ditquote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Ja Haar, dan draaien we ons om.
En dan rappen we Baby Got Back
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!quote:
Ik mn paarse Converse denk ik, ik hoop dat ze in de wasmachine kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!
Oh en dan nog wat.
Ik trek mijn witte laarzen aan.
Het zal wel niet verstandig zijn, maar ik doe het toch.
Lekker puh
Ik kan heel goed Paintenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
You other brothers can't denyquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
I like big butts and I cannot lie!
Ik doe mijn groeeeeene regenlaarzen aan denk ik.
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
Wat is k-man?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Kom, we gaan er een klaagtopic over openen in FB!quote:
Als je niet op de foto wilt moet je niet komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Charming he?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
Charming foto!! Heb je benen tot je oksels ofzo?
k-man is eik meer een inside FOT grapje. Dat is een user die altijd een enorm punt maakte van foto's van meetings waar hij niet op wou, en als hij erop stond mochten ze niet online
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
OH Greeeeeys die laarzen zijn leuk!!
Jij hebt een camera om achter te verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:28 schreef Ynske het volgende:
groepsfoto vind ik geen probleem, maar liever niet in vol in beeldben al zo beeldvullend
Zie wat je áánricht!quote:
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Oh ja, ik mocht me achter Dipkip verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.
Onder een rokje.
En dan die gepimpte groene polo met glitters ener op aan en Loveless durft zich niet meer met ons te vertonen onderweg en bij aankomst
Ik ben 1.82m ofzo, maar ik denk niet dat Hara'tje dat wilquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe groot ben jij eigenlijk?
Kan Hara zich achter jou verstoppen eventueel?
En JJH is groot toch?
Wel als ik hardloop of wiebel!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principequote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopen
Jij mag niks zeggen want jij bent knapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
Jij komt ook op de foto hoor, geen zorgen!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
Maar gezegend met een debiel fotohoofdquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen want jij bent knap
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij komt ook op de foto hoor, geen zorgen!
En toch zegt iedereen over je zogenaamdequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar gezegend met een debiel fotohoofdDan denk ik dat ik leuk kijk en dan is het resultaat zo van
![]()
[..]
Gelukkig maar
Foto's die ik post zijn zorgvuldig geselecteerd natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En toch zegt iedereen over je zogenaamdefoto's WAT EEN LEKKER WIJF
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
OH ja, voor wie ook nog regenlaarzen wil: de boerenbond zit naast de Mac.
De foto's van de meet, met SHE erbij, in dat topic zag ik opmerkingen van "Doe mij MB maarquote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto's die ik post zijn zorgvuldig geselecteerd natuurlijk
Wat nou 'quote:Op donderdag 10 september 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gooi hem er nog even in
[ afbeelding ]
Er zullen toch geen 300 pakken keukenrollen op haar gevallen zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Waar is Elies eigenlijk?
Ik heb net de lemon curd voor in haar taart (wow foute zin) gemaakt.
Hoeveel zou dat wegen denk je?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zullen toch geen 300 pakken keukenrollen op haar gevallen zijn?
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet opquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat wegen denk je?
Ja dat zou handig zijn, dat ze er niet meer opzetten '6 rollen' maar '345 gram'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet op
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet op
Wat heb jij ineens met schetenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)
Ik ben een vrouw. Die laten geen scheten!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)
NIks hoor, scheetje van me.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met scheten
Wat zullen mijn ouders lachen als ze me zaterdag in dat ding zien aankomenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaja.
Maar dragen zal je hem zaterdag, dat groene gedrocht!
Dat was niet expresquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
(MB, je hoefde niet letterlijk shut up enzo)
Bij mij ookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
[afbeelding]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graagquote:
Ik zal af en toe zelf ook ff zingen uiteraard!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graag
Bedoel je niet het kippenhok?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zaterdag het konijnenhok verschonen, helaas, ik kan er niet bij zijn
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
![]()
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukmaar gelukkig stik ik in de phil collins cd's
NEEEEEquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Staat Cliff Richard eropquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEE
Dat echt niet![]()
Radio kan ik nog mee leven, of een CD'tje van Dave Matthews Band is ook prima. Maar geen songfestival of andere blije troep
Jullie willen gewoon dat ik niet kom héquote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie het al voor me. Greys geht loss op Fiesta Mexicana en Loveless en Hara hangen huilend uit het raam.
Ik ben vast aan het oefenen!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
OH stom!
Dan moet je maar heel hard zingen
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben foute carnavalsknallers aan het zingen.
Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding...
Is die van Hooooold me now, don't cryquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaa
*met knieën klutst*
Oeh! Oeh! In die medley zit echt alles, ook Sjonnie Logan en Cliff!
Yes yes! En 'what's another year'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is die van Hooooold me now, don't cry
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal hebquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?
I Cquote:Op donderdag 10 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal heb
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef Greys het volgende:Deze is nog veel leuker, de Nederlandstalige medley!
En die zangert met die oren, die ken ikRaak mij aan!
![]()
Die vind ik keileukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes! En 'what's another year'
Die met die paffige wangen!
Van mij mag je doorgaan hoor. Vroeg of laat zijn mijn batterijen toch leegquote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Laiiiii la lalaaaaaaaaaaaiiiiiiii lalalaiiiilala
Oke. Sorry. Ik stop al.
For now...
Ik ookquote:
Nee nee! Da's allemaal asielactie gerelateerd!quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Dat Laiiii la la laiiiiiiiiiiiiiilala lailalaaaaa hierboven was de intro van De Troubadour. Van Lenny Kuhr. Dat rijmt!
Maar dat hadden jullie wel in de gaten he?
Ja, die is in 1980 blijven stekenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Hoewel hij wel een beetje erg pafferig oud aan het worden is.
Maar hij kwam bij Idols (of X-factor) nog even laten horen hoe het moest vorig jaar
Kijk, dat jasje kan écht niet meer Haar
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dusquote:
Dit dan:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dus![]()
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer isquote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Loveless
Until it Sleeps is verre van het beste Metallica-nummerBewijs: mijn moeder heeft het album van Metallica gekocht omdat ze Until it Sleeps zo'n leuk nummer vond, daarna heeft ze het album maar aan mij gegeven
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weerquote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Ja, maar wat ie post is allemaal nog een stuk beter dan Until it Sleepsquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Doen!quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet ik die live 'intro' van Welcome to the Jungle maar zo instellen dat als iemand op de bijrijdersstoel zit je Axl Rose hoort:
"Do you know where the fuck you aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare. You're in the jungle baby, time to dieeeeeeee"
Of zou dat mensen afschrikken denken jullie?
Daar was ik oohookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weer![]()
Laatst nog in Ahoy' gezien, was helemaal super, echt vet coole lasershow en gewoon erg strak geluid. Beter dan een festival of stadion ofzo
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Metallica heb ik echt niets mee, doe mij dan maar Iron Maiden
I've got tickets to Iron Maiden baby,quote:
Na het eerste nummer gaat het misquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
voor MM wat we zaterdag o.a gaan horen. Kusje!!
kom je wel achterquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als jij rijdt kan ik zonder problemen de cd uit de cd speler halen en aan mijn zijde van de auto bewaren
Ik ben een genesis fan jah! Kraak mn genesis es niet afquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na het eerste nummer gaat het mis
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
EW komt zaterdag waarschijnlijk ook mee![]()
![]()
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een genesis fan jah! Kraak mn genesis es niet af
vuig sletje.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberen
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberen
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
vuig sletje.
Ik ga mijn pukkel in wording zo maar eens open jassen met een mesje
Jouw moeder heeft smaakquote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!
Want mijn moeder is ook genesis fan en die doet me wat als ik kritiek heb
yukquote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
vuig sletje.
Ik ga mijn pukkel in wording zo maar eens open jassen met een mesje
ja hey, beter dan met een enorme bult/pukkel rond lopenquote:
Gewoon uit het raam gooienquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als jij rijdt kan ik zonder problemen de cd uit de cd speler halen en aan mijn zijde van de auto bewaren
geld op cheque / 100 = aantal asielactie topicsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
jemig wat kleppen jullie veel
willen jullie nog 9 topics vol krijgen voor zaterdag?
Tip van vandaag: leugens op fok, hoe ermee om te gaanquote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
geld op cheque / 100 = aantal asielactie topics
Gek he, als je in jezelf snijdt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaah, ik bloed, ik ga dooooood!
dr komt best een zooi rood uit
Nee dit gaat nergens over op deze manier.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik zit net mn een half oog dat leugens topic te lezen.
Maar zonder namen en details doet het mijn gossip hart toch niet sneller kloppen!
Anyone?!
*steekt hand op*quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dit gaat nergens over op deze manier.
Heeft een van jullie hier soms zijn vlooienmarkt spullen niet geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |