quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Whihihi.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi.
Heb ik je lijstje goed in de OP gezet?
Kom je anders weer lelijke dingen tegen me roepen in mijn fobo?
*huil*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèdom wijf is het ook, die greysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
NIKS NIET MORGEN, VANDAAG NOG!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Haar, ik ga het morgen aanpassen!
Nu naar bedje
Nope, iedereen is camera loos.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Gaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
ll85 biedt alhier:quote:
Maar ik ga er overheen:quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik MM op m'n nek![]()
En eigenlijk wil ik ook maar geen ruzie met jou, je gaat me opeten enzulks![]()
Maar het onweerstaanbare bod:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Ik denk dat er dan wat maagjes gaan exploderenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Goed bezig mensen, mijn complimenten! Ben erg benieuwd naar de overhandiging en de bijbehorende gezichten van de ontvangersGaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Mooi, dan laat mijn vriendje echtgenoot Nok!!! de camera maar mooi een keer thuis
http://www.dierenthuis.nl(...)rijwilligerdetail=37quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
Liesbeth mag elke week bij Kivo diervoeding gratis vlees komen halen voor de hondjes. Zelf koopt ze ook elke week nog vlees
Hier doen we het dus voor! (nee, niet voor het complimentje, maar voor de beestjes)quote:Hoe het met de dieren gaat? Goed! Kartonnetje is genezen. Hij loopt vrij rond en laat zich zelfs al voorzichtig aaien. Hij eet nog altijd als een bootwerker. De hondjes zijn blij en gelukkig. Zelfs de oude Lassie van 15 jaar, die de oorlog in Bosnië heeft overleefd en zijn laatste dagen in het asiel achter de tralies wegkwijnde, is happy. Stichting dierenopvang Bosnië heeft deze “jongen” op transport gezet omdat Lassie het niet verdiende achter tralies te sterven. Sofietje doet het top. Toen zij binnenkwam zou zij blaaskanker hebben en is ze geopereerd. Na heronderzoek is er niets meer te vinden. We dachten dat ze bij ons haar laatste maandjes zou slijten maar inmiddels is ze er al weer jaren. Poedeltje Pim, die twaalf jaar aan de radiator zat vastgebonden, kan genieten van zijn vrijheid. Oude kater Sam, het diertje van wijlen Patty, gaat veel langer mee dan iemand ooit gedacht zou hebben. Van een onzindelijke dementerende kater is het een pienter zindelijke ventje geworden. Dieren waarvan we bij binnenkomst dachten dat ze weinig toekomst hadden. Het kan natuurlijk ook bijna niet anders, ze worden door de vrijwilligers scherp in de gaten gehouden en verwend tot op het bot.
Voor nu ga ik weer even afsluiten. Het gaat dus goed met Dierenthuis en haar dieren, we blijven knokken. Iedereen reuze bedankt voor zijn inzet, zijn donaties, de kaarten, de pakjes, de acties. Jullie zijn geweldig. Ook de mensen die op afstand achter de schermen werken, jullie zijn top!
En Ynske toch ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjes
Volgens mij wel...maar ik geloof dat ze het nog niet 100% zeker wist.quote:
quote:
Staat in de OPquote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Waar moesten we nou ook alweer verzamelen?!
Het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 08:59 schreef Muis006 het volgende:
Zoeen onoverzichtelijke OP.
Zeker het werk van Grijs!
ja! ik kom dus wel wat later hé!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Vet! Offroad Kweej!
Ook echt net pas geslaagd ervoor? Of gewoon tijd voor een nieuwe?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga straks mijn rijbewijs halenen dan kom ik zaterdag keihard aan crossen!
Burger King in Veldhoven om 15:50. Zorg dat je op tijd bent!quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Waar moesten we nou ook alweer verzamelen?!
HOAX er is geen BK in Veldhoven!!!!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Burger King in Veldhoven om 15:50. Zorg dat je op tijd bent!
Zaterdag wel hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Muis006 het volgende:
HOAX er is geen BK in Veldhoven!!!!!!
Sttt... ik probeer een privemeeting te regelen. Gewoon, wij samen, op de parkeerplaats van de BKquote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef Muis006 het volgende:
Elies wil mij er niet bij hebben.
OH dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sttt... ik probeer een privemeeting te regelen. Gewoon, wij samen, op de parkeerplaats van de BK
Jeweettoch
Precies een week geleden geslaagdquote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook echt net pas geslaagd ervoor? Of gewoon tijd voor een nieuwe?
Cool!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies een week geleden geslaagd
Nietus! Zie het lijstje in de OP, die had ik al aangepast voordat je dit zei!quote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef draculettetje het volgende:
nog maar 2 nachtjes
ow ik zag dat ik nog steeds als alleen reizende op de lijst sta
zal hara even een pm sturen
Of ze koopt er rijst voor.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
Q! Zie PM.
Gewoon het geld contant terugvragen van het aantal kluiven dat ze niet heeft bij het ophalen en dan de rest op de markt kopen van dat geld morgen
Ja he?quote:
Puckzzzel, gezellig dat je meegluurt!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
ff een TVP-tje gewoon om het te volgen
Jammer dat ze niet mee kan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
Tirannetje is net geweest, leuke meid
pillen Furosoral en epitard 700quote:Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef Greys het volgende:.
Jammer dat ze niet mee kan zaterdag.
Wat kwam Tirannetje net ook alweer bij je brengen? Ik ben het overzicht een beetje kwijt soms![]()
Hihi Thnx! Ik kwam te laat achter de actie om nog met de rommelmarkt mee te doen (had wel een leuke fotoshoot kunnen aanbieden). Toen wou ik een schoonmaakpakket samen gaan stellen om te doneren maar dat ben ik compléét vergetenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Puckzzzel, gezellig dat je meegluurt!
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Greys het volgende:
Heb Kweej al aan de telefoon gehad, opgelost, slotje!
Heuj, jij ook? Niet toevallig dezelfde? Je profiel zegt Deventer.. Das niet hierquote:Op donderdag 10 september 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
Alvast veel succes/plezier zaterdag allemaal!!
Ik lig waarschijnlijk brak in bed door een bruiloft vrijdag, maar ik zal aan jullie denken
quote:
ik zal voortaan weer beter oplettenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus! Zie het lijstje in de OP, die had ik al aangepast voordat je dit zei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Kan iedereen die mee gaat even zijn/haar 06nr aan mij PM-en?
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Dan hebben we allemaal elkaars nrs![]()
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Ja hoor, geen probleem 06-412.... ow wacht....quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Het liefst ff nogmaals.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik Ziggy zaterdag meenemen en afgeven bij dierenthuis? Ze is vandaag weer met recht Ziggy de Verschrikkelijke![]()
Nee hoor, grapje en slechte tvp
Jottem! *shoppen gaat*quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!
![]()
Ja, hetquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 14:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Qua eten zeuren en dan niet eten? Wat een boef!
Iesch leeg. Ik heb net voor 800 euro aan Lush erop gezet.quote:
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hetkreng
wil alleen míjn eten, en niet het hare
Daar weten ze bij dierenthuis vast wel raad mee
Zou ik ook doen. Waarom genoegen nemen met een gehaktbal als je biefstuk kunt krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
gewoon dit topic laten lezen en ermee dreigenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
Joepie!quote:
Joh echt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Joepie!![]()
![]()
![]()
Ik heb jou er dan ook bij gezet in het lijstje! Want die had ik al!
Oh dat is jammer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Joh echt?
Ik heb de benchman gepm'ed maar nog geen reactie.
Hij ruikt niet erg, maar hij is echt asociaal zwaarquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
Hara nog steeds ziek? Hier loopt enkel het snot zo nu en dan nog uit mn neusquote:We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
Ja, ik blijf stug Oetker zeggen, stomme Duitsers.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
- Wat klinkt Dr Uttttttker toch stom, het was toch altijd Dr. Oetker?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Utttttttlullen zijn hetquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ikquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sowieso niet van de foto's hè, maar degene die mijn zieke hoofd op de foto zet dies
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ik
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
greys! niet de lipstick jungle vergeten he
Je hebt toch wel sokkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!
En Minstrels voor Eliesje!
Ik zal morgenavond nog wel even gillen wat ik meeneem en of ik niets vergeet *hyper*
En ik weet ook nog steeds niet wat ik aan moet
Ze zeiden van DTH dat we beter niet op hakken konden komen, maar ik heb zo weinig zonder hakken
Da's de verkeerde. Komt een PM aan danquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!
[..]
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?
Want zo nieuw is die niet geloof ik
erger ik me ook groen en geel aan om de een of ander vage reden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn 06 had je nog wel he Greys![]()
En Utker![]()
Oetker!!!!
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Of je nou op Fok wilt of niet; tis natuurlijk altijd leuk om een groepsfoto te hebben waar iedereen op staat.
Gewoon voor jezelf dus en niet voor hier
Lijstje bijna compleet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's de verkeerde. Komt een PM aan dan
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?
Vet!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]Ja dat mag ook, dat wil Hara dan ook wel denk ik!
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komquote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
We kunnen toch een groepsfoto doen voor ons zelf, die NIET op FOK! komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
Oh, nu lees ik ditquote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Ja Haar, dan draaien we ons om.
En dan rappen we Baby Got Back
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!quote:
Ik mn paarse Converse denk ik, ik hoop dat ze in de wasmachine kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!
Oh en dan nog wat.
Ik trek mijn witte laarzen aan.
Het zal wel niet verstandig zijn, maar ik doe het toch.
Lekker puh
Ik kan heel goed Paintenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
You other brothers can't denyquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
I like big butts and I cannot lie!
Ik doe mijn groeeeeene regenlaarzen aan denk ik.
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
Wat is k-man?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |