quote:
ik zal voortaan weer beter oplettenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus! Zie het lijstje in de OP, die had ik al aangepast voordat je dit zei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Kan iedereen die mee gaat even zijn/haar 06nr aan mij PM-en?
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Dan hebben we allemaal elkaars nrs![]()
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:OPROEPJE
Dan maak ik er een overzichtje van en dan krijgt iedereen dat weer terug per PM.
Wie niet op het overzichtje wil (wordt uiteraard niet hier geplaatst maar gaat per PM terug naar alle rijders) geef even een gil.
Ja hoor, geen probleem 06-412.... ow wacht....quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
OPROEPJE
Het liefst ff nogmaals.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie de mijne nog ergens staan? Of moet je 'm opnieuw?
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik Ziggy zaterdag meenemen en afgeven bij dierenthuis? Ze is vandaag weer met recht Ziggy de Verschrikkelijke![]()
Nee hoor, grapje en slechte tvp
Jottem! *shoppen gaat*quote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn CC en BSN nummer gePeeEmt!
![]()
Ja, hetquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 14:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Qua eten zeuren en dan niet eten? Wat een boef!
Iesch leeg. Ik heb net voor 800 euro aan Lush erop gezet.quote:
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hetkreng
wil alleen míjn eten, en niet het hare
Daar weten ze bij dierenthuis vast wel raad mee
Zou ik ook doen. Waarom genoegen nemen met een gehaktbal als je biefstuk kunt krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
gewoon dit topic laten lezen en ermee dreigenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor loopt ook te etteren met eten sinds twee dagen.
Lekker het sausje er af likken en dan de rest laten liggen.
Om vervolgens te mekkeren om een plakje rosbief
We zullen het duo gezamenlijk inleveren zaterdag!![]()
Joepie!quote:
Joh echt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Joepie!![]()
![]()
![]()
Ik heb jou er dan ook bij gezet in het lijstje! Want die had ik al!
Oh dat is jammer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Joh echt?
Ik heb de benchman gepm'ed maar nog geen reactie.
Hij ruikt niet erg, maar hij is echt asociaal zwaarquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
Hara nog steeds ziek? Hier loopt enkel het snot zo nu en dan nog uit mn neusquote:We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
Ja, ik blijf stug Oetker zeggen, stomme Duitsers.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
- Wat klinkt Dr Uttttttker toch stom, het was toch altijd Dr. Oetker?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Utttttttlullen zijn hetquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Drie nummers nog en het lijstje is klaar:
- ChipsZak
- draculettetje
- Loontjah
Er zijn een aantal mensen die hun nr liever niet op het lijstje hebben of toch met iemand meerijden, dus dan zijn ze via diegene te bereikenStaat er allemaal bij. Als de overige drie nrs ook gePMd zijn stuur ik jullie het lijstje.
Niet het lijstje vergeten mee te nemen dan zaterdag![]()
Klachten van vandaag:
- We eten lamskoteletjes en Heer G belt net dat is pas rond 21.00 uur thuis is
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ikquote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Kan je die wel ergens kwijt gedurende de dag Kweej?
En ruikt ie erg?
We waren egggggggwel down!
Lijstje met nrs is bijna klaar. Heb ChipsZak., Loontjah, Dipkip, draculettetje, DABAmaster en ferrari_rood even een PM gestuurd of ze het nr ook willen sturen. De rest heb ik al!
Hara moet weer snel beter worden! En anders moeten we voor de zekerheid mondkapjes op zaterdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |