quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Whihihi.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij toch ook een failhare hè
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi.
Heb ik je lijstje goed in de OP gezet?
Kom je anders weer lelijke dingen tegen me roepen in mijn fobo?
*huil*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay trut, tirannetje gaat niet mee en Draak neemt haar vent mee. Ik kan je ook niet alleen laten hèdom wijf is het ook, die greysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
NIKS NIET MORGEN, VANDAAG NOG!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Haar, ik ga het morgen aanpassen!
Nu naar bedje
Nope, iedereen is camera loos.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Gaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
ll85 biedt alhier:quote:
Maar ik ga er overheen:quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik MM op m'n nek![]()
En eigenlijk wil ik ook maar geen ruzie met jou, je gaat me opeten enzulks![]()
Maar het onweerstaanbare bod:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Ik denk dat er dan wat maagjes gaan exploderenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, iedereen is camera loos.
Stiekem gaan we al het geld opvreten bij de mac.
Nom nom nom
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef eNaSnI het volgende:
Goed bezig mensen, mijn complimenten! Ben erg benieuwd naar de overhandiging en de bijbehorende gezichten van de ontvangersGaan er ook wat plaatjesschieters helemaal los zaterdag?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Mooi, dan laat mijn vriendje echtgenoot Nok!!! de camera maar mooi een keer thuis
http://www.dierenthuis.nl(...)rijwilligerdetail=37quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
Liesbeth mag elke week bij Kivo diervoeding gratis vlees komen halen voor de hondjes. Zelf koopt ze ook elke week nog vlees
Hier doen we het dus voor! (nee, niet voor het complimentje, maar voor de beestjes)quote:Hoe het met de dieren gaat? Goed! Kartonnetje is genezen. Hij loopt vrij rond en laat zich zelfs al voorzichtig aaien. Hij eet nog altijd als een bootwerker. De hondjes zijn blij en gelukkig. Zelfs de oude Lassie van 15 jaar, die de oorlog in Bosnië heeft overleefd en zijn laatste dagen in het asiel achter de tralies wegkwijnde, is happy. Stichting dierenopvang Bosnië heeft deze “jongen” op transport gezet omdat Lassie het niet verdiende achter tralies te sterven. Sofietje doet het top. Toen zij binnenkwam zou zij blaaskanker hebben en is ze geopereerd. Na heronderzoek is er niets meer te vinden. We dachten dat ze bij ons haar laatste maandjes zou slijten maar inmiddels is ze er al weer jaren. Poedeltje Pim, die twaalf jaar aan de radiator zat vastgebonden, kan genieten van zijn vrijheid. Oude kater Sam, het diertje van wijlen Patty, gaat veel langer mee dan iemand ooit gedacht zou hebben. Van een onzindelijke dementerende kater is het een pienter zindelijke ventje geworden. Dieren waarvan we bij binnenkomst dachten dat ze weinig toekomst hadden. Het kan natuurlijk ook bijna niet anders, ze worden door de vrijwilligers scherp in de gaten gehouden en verwend tot op het bot.
Voor nu ga ik weer even afsluiten. Het gaat dus goed met Dierenthuis en haar dieren, we blijven knokken. Iedereen reuze bedankt voor zijn inzet, zijn donaties, de kaarten, de pakjes, de acties. Jullie zijn geweldig. Ook de mensen die op afstand achter de schermen werken, jullie zijn top!
En Ynske toch ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Re en MissBliss gaan mee als Fok!Fotograafjes
Volgens mij wel...maar ik geloof dat ze het nog niet 100% zeker wist.quote:
quote:
Staat in de OPquote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Waar moesten we nou ook alweer verzamelen?!
Het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 08:59 schreef Muis006 het volgende:
Zoeen onoverzichtelijke OP.
Zeker het werk van Grijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |