quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
Die loopt daar écht niet voor weg hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Is de tweede bench niet het hokje voor Morrizzzz waar hij zich kan verschansen als de aandacht van de dames hem teveel wordt?
Dat klopt helemaal!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
quote:Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben in onze garage nog 2 middelgrote benches staan. Wij willen deze graag doneren voor de asielactie 2009. Echter hebben wij zelf geen rijbewijs, dus kunnen wij deze niet bezorgen. Afhalen graag in het weekend, of doordeweeks op afspraak. Één van de benches is nieuw, de ander is weinig gebruikt, omdat onze herder er snel is uitgegroeid.
Graag horen wij meer indien er interesse is.
Ga zo door, het is een superactie!
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel een mooie trouwjurk BB
* ferrari_rood is momenteel in to de trouwjurken heb er al heel wat gezien
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!![]()
Zaterdag overdracht en dan wrs. dinsdag de rekening overschrijven naar DTH, dan zijn evt. laatste donaties er wel bijgeschreven
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.
Ik vraag me wel eens af hoe dit belastingtechnisch zit trouwens
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.
Hoe het met de ontvangende partij zit weet ik niet. Ik denk dat ze wel een flink bedrag aan giften belastingvrij mogen ontvangen, omdat ze een Stichting zijn die alleen kan bestaan door donaties
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijk
ik vroeg het me meer conreet afquote:Op woensdag 9 september 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?
En die hebben geen winstoogmerk
Het is op zich ook best interessant inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vroeg het me meer conreet af![]()
maar idd, deze stichting niet
Toppiequote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Dat klopt helemaal!
Een stukje uit de mail:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toppie
Het wordt nog druk in de auto van Morrizzzz
Alles onder controle; no sweat!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?
Moet ik dat anders even voor je doen, als het nog niet gebeurd is?
Top! Ik had hem hier al een tijdje niet gezien maar fijn dat het geregeld is!quote:
Morizzz slaat het niet af en vervolgens is er serieus een zware platte doos waar Morizzzz dan niets mee moetquote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die loopt daar écht niet voor weg hoor
Maar serieus: er staat een platte doos (en die is best zwaar) en er staat een losse bench.
Zegt Morrizzz... zeg, waar moet de boel staan? Bij de wasverzachter?
Zegt ElisaB.... Ja hoor, zet maar bij de wasverzachter...
Ik heb echt al drie keer verteld dat het allesreiniger is
Klinkt kinky, of niet somsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Morizzz slaat het niet af en vervolgens is er serieus een zware platte doos waar Morizzzz dan niets mee moet
Jaaaajaa
thxquote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel een mooie trouwjurk BB
* ferrari_rood is momenteel in to de trouwjurken heb er al heel wat gezien
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij had DTH zelf een stukje geschreven over het ontvangen van giften....en kweeniemeer zeker, maar volgens mij waren giften voor ons weer aftrekbaar,
*noteert voor aangifte 2010
Dus ik kan m'n 15 euro niet afrekken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komen
Ja, nietquote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij had DTH zelf een stukje geschreven over het ontvangen van giften....en kweeniemeer zeker, maar volgens mij waren giften voor ons weer aftrekbaar,
*noteert voor aangifte 2010
DTH oid valt onder geen van deze dacht ik. En het moet idd zoals elisa zegt boven een bepaalde drempel zijnquote:Giften aan welke instellingen zijn fiscaal aftrekbaar
Voor fiscaal aftrekbare giften moet gaan, om giften aan de volgende instellingen in Nederland:
* Kerkelijke instellingen.
* Levensbeschouwelijke instellingen.
* Liefdadigheidsinstellingen.
* Culturele instellingen.
* Wetenschappelijke instellingen.
* Algemeen Nut Beogende Instellingen, ANBI. Deze worden apart door de Belastingdienst aangewezen en benoemd. Ook politieke partijen behoren tot de ANBI en dus zijn giften aan hen aftrekbaar.
Was jij nou serieus over dat brown simpson boek? Anders sleep ik hem voor niks meequote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komen
Tuurlijk; ik ben altijd serieus!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
Was jij nou serieus over dat brown simpson boek? Anders sleep ik hem voor niks mee
Gewoon proberen; wat kan jou het schelenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus ik kan m'n 15 euro niet afrekken?![]()
Nederlandsquote:Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk; ik ben altijd serieus!
Is ie in het Engels?
Wat moet ie kosten?
Mag ik contant afrekenen?
Op naar de 6000quote:
quote:
Je bent duuuuurquote:Op woensdag 9 september 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
NederlandsEn contant afrekenen? Centjes zijn voor de actie toch? Zie maar wat je er voor wilt geven
Dusch.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)l#product_secondhand
Je gaat erbij zoenenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet hét bod wat Qwea niet kan weerstaan
Oh jeequote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh god, we moeten Kweej straks alsnog op de juiste plek zien te manoeuvreren tijdens het overhandigen
Neuh, dan krijg ik MM op m'n nekquote:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we d'r Takadingus noemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het trouwens Ta-Ka-Iki of Ta-kaiki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |